Mistä saa minigrip mini (2 dl) pusseja?
Olen etsinyt prismat, sittarit, supermarketit ja s-marketit, eikä mistään löydy. Onko kukaan löytänyt noita? Joku nettikauppakin kävisi, jos sellaisessa olisi.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Olen etsinyt prismat, sittarit, supermarketit ja s-marketit, eikä mistään löydy. Onko kukaan löytänyt noita? Joku nettikauppakin kävisi, jos sellaisessa olisi.
Mihin sää niitä tarviit?
Iso sika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sää niitä tarviit?
Vauvan soseannosten pakastamiseen.
Iso sika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sää niitä tarviit?
Mitä merkitystä sillä on?
Kyllä niitä on kaikissa kaupoissa joissa myydään pakastepusseja.
Eilen ostin K-supermarketista. Aiemmin oon ostanut Tokmannilta (ei tainnut tosin olla minigripejä, mutta vastaavia kuitenkin) ja Citymarketista. Aina oon löytänyt kun on ollut tarve ostaa. Meilläkin pakastetaan vauvan soseita paljon ja nää on kyllä siihen tosi kätevän kokoisia.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Viimeksi tänään etsin kolmesta isosta ruokakaupasta (mm. prisma ja sittari) eikä yhdessäkään ollut, vaan isompia kokoja myivät. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minigrip on nykyään Amergrip
Katsoin myös nuo Amergripit, mutta myynnissä oleva pienin koko oli 0,5 litraa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä Prismasta loppu 2l koko.
Kai niitä pieniä kuitenkin on.
Kysy kaupasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minigrip on nykyään Amergrip
Katsoin myös nuo Amergripit, mutta myynnissä oleva pienin koko oli 0,5 litraa. Ap
Ostin kyllä niitä minejä kesällä vielä.
Tarvii varmaan laittaa viestiä että laittakaa myyntiin.
Kyllä niitä ulkomailta kuitenkin tulee sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Viimeksi tänään etsin kolmesta isosta ruokakaupasta (mm. prisma ja sittari) eikä yhdessäkään ollut, vaan isompia kokoja myivät. Ap
Mikä tällainen kaupunki on, kaikkialta muualta löytyy...
ikeassa on myös minigrip tyyppisiä pusseja mutta kokoja en muista
Jotakin häikkää niiden saannissa nyt on. Itse olen metsästänyt Mini-kokoa, eikä tunnu mistään enää löytyvän. Citymarketissa ei ollut enää hyllypaikkaakaan sille koolle. Myös muissa koissa oon huomannut, että välillä näkee tyhjiä kohtia eri kaupoissa. Äsken kauppoja googlettelin ja sielläkin joillakin luki "loppu varastosta" tai sitten ei ainakaan tuota Mini-kokoa edes mainittu. Harmi.
Kysyin ja sain vastauksen "Meidät on tänä vuonna yllättänyt erityisesti mini-koon suuri menekki ja varastot olivat hetkellisesti tyhjentyneet. Tuotteita on kuitenkin meillä ollut nyt tuotanto-ohjelmassa ja tuotteita saadaan jälleen toimitettua kaupoille nyt lokakuun aikana. Pahoittelemme tästä koituvaa haittaa"
Vinkkinä. Pakasta soseet jääpalakuutioina. Jäädyttyä siirrät kuutioina isompaan.pussiin. lihan pakastukseen ainakin toimi, kun sai kätevän pikku kuution perunan joukkoon.
valmistajalla toimistusvaikeuksia tuossa koossa.
Outoa, ainakin kotikaupungin Citymarketista on aina löytynyt