40+ naiset, oletteko löytäneet hyvää parisuhdetta
täytettyänne 40-vuotta? Kun ulkonäkökään ei ole enää niin hehkeä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatteko te 40+ vaan jonkun ukon? Alkanut tuntua siltä, että kun joku mies osoittaa kiinnostusta niin heti kelpaa :D
:D Kun erosin edellisestä parisuhteestani, päätin jo, etten "tyydy" sitten yhtään mihinkään, vaan jos ei natsaa niin olen sitten ilman parisuhdetta loppuelämäni. Seksiin ja läheisyyteen nyt aina löytyy haluavia kuitenkin, eli jos tyyppi ei persoonallisuudeltaan natsaa niin mitäpä sitä turhaan ottaa nurkkiin pyörimään ihan vaan parisuhteen takia.
Olen lapseton (oma valinta), talous on kunnossa ja mulla on mielekkäitä harrastuksia ja hyviä ystäviä. Tuo mies, joka sitten kuitenkin löytyi, on vaan ihana bonus. :)
Mistähän niitä seksiä haluavia niin vain löytyy? Ei minulle ole ainakaan tullut vielä. Tyytyä ei pidä, se on totta. Olispa talous kunnossa ja mielekäs työ ja harrastuksia...
Deittipalveluista, baarista, puistosta...ihan mistä vaan. :)
Voi olla vaikeaa. Olen itse 40+ mies, ja saan naisilta jo puhelinnumeroitakin kadulla, ihan koska osaan rupatella jotenkin auttavasti. Olen työtön ja hieman alkoholisoitunut. Kyllä keskustelukykyisistä miehistä alkaa ilmeisesti olemaan jo aika huutava pula.
No, kun pitää olla sitä tunnettakin mukana ennen kun voi harrastaa seksiä. Ja ensin pitää leikkiä neitsyt maria leikkiä ja esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Ja ei kai kukaan ekoilla treffeillä tai tapaamiskerralla anna? :D Naista pitää saalistaa, että tämä tuntee itsensä riittävän ainut laatuiseksi, jne...