40+ naiset, oletteko löytäneet hyvää parisuhdetta
täytettyänne 40-vuotta? Kun ulkonäkökään ei ole enää niin hehkeä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele! Tuon ikäisissä ja vanhemmissa vapaissa miehissä on _aina_ vikaa. Alkoholismia, itsekkyyttä, narsismia, persoonallisuushäiriöitä joiden vuoksi ero, pedareita etsimässä peitetarinaa, impotenssia, väkivaltaa, muita addiktioita - you name it.
Voi sinua, etkö saa kuin oman ikäisiä? Ota nuorempi mies. Ne kykenee tarjoamaan jotakin enemmän kuin vanhempi mies ; )
En halua nuorempaa miestä - haluan vanhan kunnollisen. Tulee muuten pedarifiilis.
Tajuaako nuo miehet tosiaan, että rahaahan heiltä ollaan hakemassa? Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se naisen markkina-arvo on jo aika vähissä jo noin vanhana, mutta eihän se tietenkään parisuhdetta estä löytymästä. Kaikille kun ei riitä/ eivät voi saada niitä nuoria kaunottaria.
Mitä niillä nuorilla naisilla tekee? :D Nuorten naisten kanssa kaikki on yleensä vaikeampaa, he ovat täynnä neurooseja, eivät osaa paljon mitään ja suhde koostuu äkkiä kaikesta muusta sälästä kuin seksistä. Ja tavattoman monet 40+ naiset vetreämmässä kunnossa kuin ylipainoiset nuoret.
Sinun piti keksiä jotain negatiivista nuorista naisista että vanhemmat naiset olisivat houkuttelevampia. Harmi vain että tuossa on kyllä kaksi ongelmaa ensinäkään tuo ei pidä paikkaansa monet nuoret naiset huolehtivat nykyään ulkonäöstään sekä ovat taatusti vetreämpiä jos ymmärrät mitä tarkoitan;) Toinen asia on se että jos nyt ei mikään kauhea siiderivalas ole niin nuori nainen joka tapauksessa on himoittavampi. Sori.
Mutta mene ja etsi itselleen se nuorempi ja kaiken tavoin parempi nainen ;) mitä sä täällä huutat. Ei kukaan pakotta sua olemaan vanhan naisen kanssa.
28 v nainen kenellä nuorempi mies
Olen.
Löysin vanhan hieromasauvani ja nyt olen onnellinen.
Liukkaria varteen, mielikuvitusmatkalle ja saan tuntea olevani haluttu taas.
Vierailija kirjoitti:
Tajuaako nuo miehet tosiaan, että rahaahan heiltä ollaan hakemassa? Harmi.
Ei tajua, koska ovat uskoneet nykypropagandan, jonka mukaan nykyään nainen on vahva ja itsenäinen kuningatar, joka ei tarvitse miehen rahoja, ei sitten millään, eikä senttiäkään.
Voimaaaaaaannnnnuuuuuuunnnnnn !!!!
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Mutta mistä fantasioit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin ihmettelen MIKSI tuossa iässä pitää ukko löytää. Suurin osa vapaista on epäluuloisia, mustasukkaisia, tai muuten ongelmaisia.
Eiköhän aika moni kaipaa seksiä ym. "etuja" mitä suhteesta saa? Se on totta että suurin osa 40+ miehistä, vapaista, on jollain tapaa kieroutuneita.
Seksiä saa myös vakipanolta, joka ei jää nurkkiin roikkumaan. Muita etuja en miehistä tai parisuhteesta keksi.
Aamen tälle, mutta miehen vinkkelistä.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Mutta mistä fantasioit?
Sykkivästä syvällä ei enää niin tiukassa ja kimmoisassani.
Näihin lankoihin aina eksyy niitä idiootteja, jotka kehuu parikymppiset naiset maasta taivaisiin ja sitten vanhemmat naiset ovat heidän mielestään vanhoja, rupsahtaneita haahkoja. Olen itse parikymppinen ja jätän miehen tapailun VÄLITTÖMÄSTI, jos hän haukkuu ja puhuu halveksuen vanhemmista naisista. Yrittäkää ymmärtää, vanhempien naisten vihaajat, etteivät parikymppisetkään halua miestä, joka halveksuu jotakin tiettyä ikäryhmää vastakkaisesta sukupuolesta. Minustakin tulee 20 vuoden kuluttua nelikymppinen, joten en halua miestä, joka alkaa halveksua minuakin tulevaisuudessa. En myöskään voi sietää miehiä, jotka haukkuvat nuoria naisia aivottomiksi bimboiksi tai vastaavaa, koska tuollaiset yleistykset kielii siitä, että tyyppi ei ole sieltä fiksuimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Olin hiukan alle 40 kun erosin koko aikuisiän kestäneestä suhteesta. Vuosi erosta seurustelin uuden miehen kanssa (noin oman ikäinen ja myös eronnut). Nyt oltu seitsemän vuotta yhdessä. En ole kaunotar ollut koskaan, joten vanheneminen ei mikään ulkonäöllinen kriisi ole kuten se varmaan kaunottarille usein on. Olen myös reilusti ylipainoinen. Silti löytyi mies joka pitää minua kauniina ja sanoo/näyttää sen. Tämä parisuhde tuonut elämään paljon sellaista hyvää josta aiemmin vain haaveillut eli onnellinen tästä!
No jaa, en ole minäkään kaunotar ollut, mutta kyllä vanheneminen ottaa lujille.
Vierailija kirjoitti:
Samoin ihmettelen MIKSI tuossa iässä pitää ukko löytää. Suurin osa vapaista on epäluuloisia, mustasukkaisia, tai muuten ongelmaisia.
No missä iässä se ukko pitäs löytää? Tämä on oikein hyvä ikä.
Vierailija kirjoitti:
Elän elämäni parasta aikaa. <3 Velaton koti, hyvä palkkainen työ, antoisa liikunnallinen harrastus ja maailman kilttein ja ihanin mies.
Kiltit ja ihanat miehet päätyy aisankannattajiksi..joko olet sinäkin tehnyt hänestä sellaisen?
Vierailija kirjoitti:
Joku näitä 40+ naisia haukkuvia kismittää. Ovat itse samaa ikäluokkaa olevia miehiä, jotka ovat itse plösähtäneet ja muutenkin luonteeltaan niin epämiellyttäviä, että heitä ei kukaan huoli. Kuolaavat ja kommentoivat silti näitä parikymppisiä instabeibejä. Salaa olisivat onnellisia siitä oman ikäisestään naisesta, mutta tajuavat etteivät sellaista koskaan saa. Vanhemmat naiset kun osaavat jo pitää puolensa ja ymmärtävät arvonsa.
Joojoo taas näitä mammojen päiväuneja.. huoh.
Kuka tahansa 40+ mies saa nykyisin noita parikymppisiä instabeibejä venäjän ja thaimaan reissuillansa. Jopa aivoon jos haluaa. Paremmin ne kestävät thainaisten kanssa kuin kantasuomalaisten.
ja "vanhemmat naiset kun osaavat jo pitää puolensa ja ymmärtävät arvonsa." Joopajoo. Kuten koirapaska, mitä vanhemmaksi a kka tulee niin sen helpompi on noukkia ylös. Jos yritän jotain 18-25 muijia tinderissä niin 1-2 sadasta antaa mätchin, jos taas jotain 35-40v niin 20-30 sadasta.
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatteko te 40+ vaan jonkun ukon? Alkanut tuntua siltä, että kun joku mies osoittaa kiinnostusta niin heti kelpaa :D
:D Kun erosin edellisestä parisuhteestani, päätin jo, etten "tyydy" sitten yhtään mihinkään, vaan jos ei natsaa niin olen sitten ilman parisuhdetta loppuelämäni. Seksiin ja läheisyyteen nyt aina löytyy haluavia kuitenkin, eli jos tyyppi ei persoonallisuudeltaan natsaa niin mitäpä sitä turhaan ottaa nurkkiin pyörimään ihan vaan parisuhteen takia.
Olen lapseton (oma valinta), talous on kunnossa ja mulla on mielekkäitä harrastuksia ja hyviä ystäviä. Tuo mies, joka sitten kuitenkin löytyi, on vaan ihana bonus. :)
Mistähän niitä seksiä haluavia niin vain löytyy? Ei minulle ole ainakaan tullut vielä. Tyytyä ei pidä, se on totta. Olispa talous kunnossa ja mielekäs työ ja harrastuksia...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikää ja ylipainoa, mutta näkyis netistä helposti löytyvän miesseuraa. Baarista myös, mutta harvemmin käyn. Ihmettelen vähän itsekin, kun miehet vaikuttavat olevan niin vakavissaan ja heti valmiina. Vaikka olen pitänyt parhaat puoleni vähän piilossa alkuun :)
Hyvähän se on ja olenkin ihan hyvää seuraa, mutta en arvannut että oikea saalis... Harmi vaan, en ole löytänyt vielä kenenkään kanssa yhteistä säveltä vaikka ne miehet on olleet eri mieltä. Haaveilen, että vielä löytyy joku, jonka kanssa on parempi kuin yksin.
Miksi sitten palstalla aina sanotaan että jos on ikää ja ylipainoa, kukaan ei halua? Oli nainen tai mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikää ja ylipainoa, mutta näkyis netistä helposti löytyvän miesseuraa. Baarista myös, mutta harvemmin käyn. Ihmettelen vähän itsekin, kun miehet vaikuttavat olevan niin vakavissaan ja heti valmiina. Vaikka olen pitänyt parhaat puoleni vähän piilossa alkuun :)
Hyvähän se on ja olenkin ihan hyvää seuraa, mutta en arvannut että oikea saalis... Harmi vaan, en ole löytänyt vielä kenenkään kanssa yhteistä säveltä vaikka ne miehet on olleet eri mieltä. Haaveilen, että vielä löytyy joku, jonka kanssa on parempi kuin yksin.
Miksi sitten palstalla aina sanotaan että jos on ikää ja ylipainoa, kukaan ei halua? Oli nainen tai mies.
Koska palstalla on vain teini- ja katkeria peräkammarinpoikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen etenevät tuolla tavalla epärehellisesti ihan vaan saadakseen seksiä. Sanovat ne sanat, jotka olettaa naisen haluavan kuulla. Ja täydestä näyttää menneen.
Tässä olikin aamupäivällä keskustelu:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3278294/nice-mies-jota-olen-tapaillut-o…
Miksi ihmeessä ei voi sanoa suoraan että tahtoo seksiä? En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Mutta mistä fantasioit?
Sykkivästä syvällä ei enää niin tiukassa ja kimmoisassani.
No mikä sen tiukkuuden ja kimmoisuuden on pois vienyt. En minä huomaa muutosta emättimessäni, samanlainen kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän vastattiin jo aiemmin.
Mulla tuli ihan sama mieleen :D Ja olen siis itse 40+ :D :D :D