En pysty enää ostamaan mitään Vallilan tuotetta
koska Berner! Vituttaa tuo eteisen pikkuinen mattokin kun on se joskus tullut hankittua..
Kommentit (64)
Mä ostan koska tarkka sisustuksesta. Ostan mikä miellyttää.
Harmitta hieman kun olen joskus niistä pitänytkin. Nyt voin pahoin kun yhdessä tavaratalossa oli kokonainen osasto Vallilaa. Piti keksiä muuta ajateltavaa.
Ei kiitos enää Vallilaa minullekaan.
Poltin kesällä yhdet Vallilan verhot.
Vierailija kirjoitti:
Miten berner liittyy vallilaan
Berner on Vallilan pääomistaja ja hallituksen puheenjohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten berner liittyy vallilaan
Berner on Vallilan pääomistaja ja hallituksen puheenjohtaja.
Ilmankos en tykkää Vallilan tuotteista
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan koska tarkka sisustuksesta. Ostan mikä miellyttää.
No just sikshän ne jääkin ostamatta, kun ne ei enää miellytä. Brändi on totaalisesti tuhottu.
Sama minulla, ollut jo pitemmän aikaa.
En tajua häntä oikeastaan ollenkaan.
Mä en ostan mitään Finlayson tuotteita, kun ne haluu että miehet maksaa enemmän.
Onneksi Minulla on Kokoomuslaisena oikeasti varaa Vallilan laatutuotteisiin, eikä Minun tarvitse kitistä köyhyyttäni täällä palstalla koko kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Poltin kesällä yhdet Vallilan verhot.
Saastuttaja!
Ne Vallilaan kankaat ja kuosit ovat mielestäni muutenkin todella rumia ja mauttomia, ei lähelläkään omaa tyyliäni. En ostaisi siis muutenkaan ja Berner vähentää kiinnostusta entisestään, eli pakkasen puolella on ostoshalut.
Sama täällä. En edes katso heidän uutuuksiaan. Jostakin syystä, Berner on itse tärvellyt firman yritysimagon kun pääsi kunnolla julkisuuden valokeilaan. Tosin, eihän hän ole mitään pahoja asioita tehnyt, mutta jotenkin hänen asenteensa on niin ylimielinen ja hyökkäävä. Ainakin julkinen minä.
Yritysjohtaja Bernerillä oli vielä pelkkä Sveitsin kansalaisuus kun piti jostain syystä päästä hallitukseen laittamaan Suomi uuteen uskoon. Hän oli jo lupautunut Kokoomuksen ehdokkaaksi eduskuntavaaleissa, mutta vaihtoi puolueen Keskustaksi - Kokoomus kun ei luvannut etukäteen ministerinsalkkua toisin kuin kepu. Kaksoiskansalaisuudenkin rautarouva ehti saamaan ajoissa.
En ole ostanut enää pitkään aikaan.