Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

koska Berner! Vituttaa tuo eteisen pikkuinen mattokin kun on se joskus tullut hankittua..

• ylös 124
  • alas 3

Sivut

Kommentit (64)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Harmitta hieman kun olen joskus niistä pitänytkin. Nyt voin pahoin kun yhdessä tavaratalossa oli kokonainen osasto Vallilaa. Piti keksiä muuta ajateltavaa.

• ylös 57
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten berner liittyy vallilaan

Berner on Vallilan pääomistaja ja hallituksen puheenjohtaja.

• ylös 72
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten berner liittyy vallilaan

Berner on Vallilan pääomistaja ja hallituksen puheenjohtaja.

Ilmankos en tykkää Vallilan tuotteista

• ylös 73
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä ostan koska tarkka sisustuksesta. Ostan mikä miellyttää.

No just sikshän ne jääkin ostamatta, kun ne ei enää  miellytä. Brändi on totaalisesti tuhottu.

• ylös 69
  • alas 0
Vierailija

Onneksi Minulla on Kokoomuslaisena oikeasti varaa Vallilan laatutuotteisiin, eikä Minun tarvitse kitistä köyhyyttäni täällä palstalla koko kansalle.

• ylös 0
  • alas 51
Vierailija

Ne Vallilaan kankaat ja kuosit ovat mielestäni muutenkin todella rumia ja mauttomia, ei lähelläkään omaa tyyliäni. En ostaisi siis muutenkaan ja Berner vähentää kiinnostusta entisestään, eli pakkasen puolella on ostoshalut.

• ylös 37
  • alas 3
Vierailija

Sama täällä. En edes katso heidän uutuuksiaan. Jostakin syystä, Berner on itse tärvellyt firman yritysimagon kun pääsi kunnolla julkisuuden valokeilaan. Tosin, eihän hän ole mitään pahoja asioita tehnyt, mutta jotenkin hänen asenteensa on niin ylimielinen ja hyökkäävä. Ainakin julkinen minä.

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Yritysjohtaja Bernerillä oli vielä pelkkä Sveitsin kansalaisuus kun piti jostain syystä päästä hallitukseen laittamaan Suomi uuteen uskoon. Hän oli jo lupautunut Kokoomuksen ehdokkaaksi eduskuntavaaleissa, mutta vaihtoi puolueen Keskustaksi - Kokoomus kun ei luvannut etukäteen ministerinsalkkua toisin kuin kepu. Kaksoiskansalaisuudenkin rautarouva ehti saamaan ajoissa.

• ylös 32
  • alas 0

Sivut