SYKE 5. kausi 16.11. OFFICIAL
Sykkeen 5. kausi alkaa 16. marraskuuta 2018 Ruutu+ ja kaksi ensimmäistä jaksoa näytetään samana päivänä myös Nelosella. Luvassa on ilmeisesti useampi tuotantokausi, ja yhteensä 40 jaksoa on tehty. Jaksojen pituus tosin puolittuu aieammasta. Neljä päähahmoa pysyvät, mutta mukana on myös paljon uusia hahmoja.
Kommentit (531)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan kutinoissa tästä uudesta syöpotilaasta jota Aino hoitaa! Seksikkyyden huippu tuo mies. Olenko jotenkn pervo?
Et ole pervo tai sitten minäkin olen! Voisin olla tuon jäbän omahoitaja ilman palkkaa. Se tilanne kun ekan kerran näytettiin siinä sytostaattitiputustuolissa - huhhh.
Joo, niin kuuma. Toivottavasti tässä ei käy niin että rakastuvat Ainon kanssa ja sitten se kuolee. On ilmeisesti lääkäri tämä syöpäpotilas.
Alma Hätösen miesystävä muuten. Tulee mieleen Christian Grey joistain kuvista 😁 https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.instag…
Oon katsonut kaikki osat, mutta alku on tökkinyt (paitsi se hätäsektio). Hidasta, välillä yliteatraalista tunteissa pyörimistä ja vielä tää neljän jakson muoto. Mut viimeiset jaksot toimi! Tuntui että vasta nyt sarja lähti kunnolla käyntiin. Ehkä uusiin henkilöihin on jo tutustunut ja lyhyisiin osiin on alkanut tottua, mutta nyt oli myös seurattavaa ja tarpeeksi hauskaa ja liikuttavaa äksöniä polilla. Aloin sympata sitä Ainoakin ja toivon että niillä tulee jotain syöpäpotilaan kanssa, joka on hot. Marjut on super! Siitä herkästä itkupillihoitajastakin tykkään. Salaperäinen Saara on alkanut kiinnostaan. Jesse on jees. Ellasta en osaa vielä sanoa, mutta hyvä että se tuli sekottaan Maxin ja Johannan pakkaa. Holopainen tietty, mut pieninä annoksina, koska se on niin friikki. Jostain syystä Marleena ja Iris ei mua kauheesti kiinnosta, vaikka näyttelijät on hyviä. Niiden tarinat on muuttunut niistä alun jännittävistä salaisuuksista (lääkenarkki ja maksullinen nainen) niin tavallisiksi ja "keski-ikäisiksi" perheen ja lasten ympärillä pyöriviksi jutuiksi, ettei se kauheasti jännitä vaikka pystyykin samaistumaan. Marleena vähiten. Niiden miehetkin on jotenkin "ukottunneet". Mut näitä uusia Nikkeä ja Jesseä kattelee ihan mielellään. Että monessakaan mielessä mulla ei ole uusia hahmoja ja nuorennusleikkausta vastaan mitään. Tuskin maltan odottaa uusia jaksoja, joita kyllä saisi tulla 4 kerralla.
Jossain luki, että tää on "Johannan kausi". Ei siltä vaikuta ainakaan vielä, enemmän tuntuu että on sen Ainon kasvutarina. Siitä varmaan tulee vielä tosi hyvä lähihoitaja. Niin kuin aina tv-sarjoissa, että epävarmasta ankanpoikasesta alkuräpiköinnin jälkeen kasvaa joutsen.
Vierailija kirjoitti:
Jossain luki, että tää on "Johannan kausi". Ei siltä vaikuta ainakaan vielä, enemmän tuntuu että on sen Ainon kasvutarina. Siitä varmaan tulee vielä tosi hyvä lähihoitaja. Niin kuin aina tv-sarjoissa, että epävarmasta ankanpoikasesta alkuräpiköinnin jälkeen kasvaa joutsen.
Millä tavalla joutsen kykenisi hoitamaan ja operoimaan potilasta sen paremmin kuin ankanpoika?
Petteri Cristian Holopainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla joutsen kykenisi hoitamaan ja operoimaan potilasta sen paremmin kuin ankanpoika?
Holopainenko täällä saivartelee ja ottaa asiat kirjaimellisesti? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri Cristian Holopainen luki nimimerkin kohdalla jo lainaamassasi viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri Cristian Holopainen luki nimimerkin kohdalla jo lainaamassasi viestissä.
Niinpä näyttää lukevan, en heti huomannutkaan :) Go Holopainen go!
Vierailija kirjoitti:
No et ole! Niiiin kuuma 😍 tai sitten olen pervo itsekin...
Siis tarkoitin sitä ainon hoitamaa syöpäpotilasta... ja tämän kommentin oli tarkoitus olla vastaus sille, joka epäili olevansa pervo kun piti sitä syöpäpotilasta seksikkäänä :D yritin vastata kommenttiin, mutta jostain syystä viestin alussa ei näy mihin kommenttiin vastasin..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitin sitä ainon hoitamaa syöpäpotilasta... ja tämän kommentin oli tarkoitus olla vastaus sille, joka epäili olevansa pervo kun piti sitä syöpäpotilasta seksikkäänä :D yritin vastata kommenttiin, mutta jostain syystä viestin alussa ei näy mihin kommenttiin vastasin..?
Tuo mies on todella hunk. Toivottavasti on mukana pitkään eikä mene kuolemaan siihen syöpään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies on todella hunk. Toivottavasti on mukana pitkään eikä mene kuolemaan siihen syöpään...
No ei kyllä hunkiksi voi sanoa siinä mielessä mitä hunkilla nykyään tarkoitetaan, on meinaan aika luikku kaveri. Komea on siitä huolimatta.
Jos se syöpäpotilas kuolee, pitää kirjoittaa tuotannolle palautetta ja toive että sille hahmolle kirjoitetaan terve veli, joka tulee sarjaan ja tää Ohtonen näyttelee sitä veljeä. Saippuasarjahan tää Sykekin on, joten esiin putkahtavat veljet sopii hyvin tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tätä hunksia ole nähty missään aikaisemmin?
On se ollut pikkuosissa muissakin sarjoissa. Muistaakseni Vuoksenmaan Klikkaa mua 1..kaudella se oli nuori baarimikko? Taitaa tehdä enemmän teatterijuttuja.
Ihan paskapuhetta etteikö uus kausi toimis. Aloin kattoon viikonloppuna ja vetäisin jaksot putkeen. Muoto on eri mutta sama imu näissä henkilöissä on kuin ennenkin. Holopainen tosin harmittavasti paitsiossa. Häntä voisin katsoa vaikka oman sarjan verran.
En ole oikeassa elämässä ikinä törmännyt yhtä idioottiin ihmiseen kuin tuo potilas joka veti herneet kun hoitaja on muslimi :D Mutta varmasti semmosiakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ihan paskapuhetta etteikö uus kausi toimis. Aloin kattoon viikonloppuna ja vetäisin jaksot putkeen. Muoto on eri mutta sama imu näissä henkilöissä on kuin ennenkin. Holopainen tosin harmittavasti paitsiossa. Häntä voisin katsoa vaikka oman sarjan verran.
Ei se alussa kyllä toiminut, ehkä sait itse paremman kuvan kun katsoit nyt kaikki saatavilla olevat jaksot putkeen etkä joutunut kituuttamaan 2 per viikko -tahdilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tätä hunksia ole nähty missään aikaisemmin?
Seurustelee Alma Hätösen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan kutinoissa tästä uudesta syöpotilaasta jota Aino hoitaa! Seksikkyyden huippu tuo mies. Olenko jotenkn pervo?
Ja se on vielä aivan sairaan mukava ihminen oikeassa elämässä! Oululainen komistus.
Onko kellään tietoa milloin jaksot tulevat tavallisen Ruudun puolelle?