SYKE 5. kausi 16.11. OFFICIAL
Sykkeen 5. kausi alkaa 16. marraskuuta 2018 Ruutu+ ja kaksi ensimmäistä jaksoa näytetään samana päivänä myös Nelosella. Luvassa on ilmeisesti useampi tuotantokausi, ja yhteensä 40 jaksoa on tehty. Jaksojen pituus tosin puolittuu aieammasta. Neljä päähahmoa pysyvät, mutta mukana on myös paljon uusia hahmoja.
Kommentit (531)
Vierailija kirjoitti:
Uusista hahmoista kiinnostaa Sebastian Reiman ja Sanna Stellan. Vanhoista Marjut ja Holopainen parhaat. Toivottavasti heitä saisi lisää tulevissa jaksoissa.
Minusta tuon Stellanin hahmon Ellan sisääntulo oli aivan naurettava. Miksi niin monet vuorosanat, ilmeet ja liikkeet pitävät tässä sarjassa toteuttaa kesäteatterimaisesti? Tämän on tuskin kuitenkaan tarkoitus olla komedia, vaikka huumori on toki iso osa sarjaa. Tahatonta komiikkaa sen sijan esiintyy senkin edestä.
Onpa kiva, että Johannan ex-mies Toni tuotiin takaisin. Olikin jo päässyt vankilasta, eihän noista talousrikoksista tosiaan kauaa istu, ja eikös tässä ollut kahden vuoden aikahyppy?
Kuinka monta kertaa sen Zahran rukoilua ja pyyhkeeseen käärittyä rukousmattoa on vielä tarpeellista näyttää?
Jännä, ettei muslimihoitaja herätä täällä mitään tunteita. Mitenköhän se toimii, jos pitää osallistua esim aborttiin.
Ellan näyttelijä näytteli vähän hassusti, onkohan se tajunnut että on Syke-sarjassa eikä Siskonpetissä? Mut muuten uudet jaksot oli kyllä hyviä. Kausi parantaa ku sika juoksuaan. Marjut on noussut munkin suosikiksi. Tykkään myös Jessestä. Kyllä ne nuoretkin alkaa pikku hiljaa kiinnosteleen. Hyvä vaan jos se Ainon ja Niken lovestoori romuttuu.
Duupi kirjoitti:
Ellan näyttelijä näytteli vähän hassusti, onkohan se tajunnut että on Syke-sarjassa eikä Siskonpetissä? Mut muuten uudet jaksot oli kyllä hyviä. Kausi parantaa ku sika juoksuaan. Marjut on noussut munkin suosikiksi. Tykkään myös Jessestä. Kyllä ne nuoretkin alkaa pikku hiljaa kiinnosteleen. Hyvä vaan jos se Ainon ja Niken lovestoori romuttuu.
Joo, tökki kyllä tuo ensiesiintyminen Stellanilla pahasti.
Itse en paljoa jaksanut odottaa Sykkeen uusilta jaksoilta tämän palstan järkyttävän lyttäämisen takia. Katselin kuitenkin Ruutu plussan ilmaisen kuukauden, ja ostin kyllä jatkot koska olen aivan koukussa! Kiinnostaa etenkin Marjut, Holopainen, Jesse, Johanna, Ilmari, Lenita ja tämä uusi tyyppi Leevi.
Jaksot toimii paremmin kun katsoo monta putkeen. Koukuttaa kuten ennenkin. Johanna kiinnostaa, koska olen sairaalassa töissä. Ei siellä kandilääkäreitä aina helpolla päästetä. Mutta sarja ripoteltuna kahden jakson osiin vie kiinnostuksen. En ymmärrä miksi on tehty niin? Siksi katson putkeen aina välillä 4-8 jaksoa kerralla.
Tykkään muuten vitoskaudesta, mutta Ainon, Niken ja Saaran kohtaukset tekisi mieli skipata. Tylsää väkisinväännettyä draamaa tasoa Salatut elämät. Ärsyttää myös, kun hahmoille ei ole tehty kunnollista pohjustusta sarjaan tuloon, eikä heissä ole mitään syvyyttä.
Se varsinkin häiritsee, että tämä Aino on jo valmistunut lähihoitaja, mutta ei osaa mitään eikä tiedä mistään mitään. Töksäyttelee tahdittomuuksia potilaille ja tekee jatkuvasti virheitä. Ei osannut edes mitata verenpainetta tai poistaa kanyylia..
Ihan tyhmää ku laitetaan aina vaan 2 jaksoo kerralla. Miksi ei kerralla 4 että näkis ne kaikki jaksot joissa on sama jaksonimi perjantaina? Pitää laittaa Ruutuun plussaan palautetta että jos kerran maksaa kanavasta niin pitäis saada rahoille vastinetta. Tämmönen tipottelu vaan ärsyttää, eikä saa tekeen jatkotilausta.
Jaajo! Ihana. Lisää Jaajoa kehiin! Aina ku se tulee kohtauksiin, tulee hyvä mieli.
Voi, Holopaista. Ihanat jaksot. Itku tuli ku se Voutilaisen esittämä nainen sai taas soittaa. Syöpäpotilas on kiinnostava, onkohan se ihastumassa Ainoon?
FanNi kirjoitti:
Voi, Holopaista. Ihanat jaksot. Itku tuli ku se Voutilaisen esittämä nainen sai taas soittaa. Syöpäpotilas on kiinnostava, onkohan se ihastumassa Ainoon?
Niin siinä varmaan käy molemminpuolisesti. Todella seksikkäältä Dark knightilta näytti jo silloin siellä huoneessa kun ensimmäisen kerran tapasivat.
Oli se Stellan nyt parempi ku kahdessa aiemmassa jaksossa. Ehkä menee alkujännityksen piikkiin. Jaajosta mäkin tykkään, se on luonteva ja hauska.
Lena Meriläinen ja Leena Pöysti ovat kyllä hyviä näyttelijöitä ja ihmettelen miksi eivät ole koskaan ehdolla Venla-palkinnon saajiksi.
Eiks Pöysti muka oo ollu ehdolla monta kertaa? On kyllä hyvä näyttelijä. Toivottavasti Max viel tajuaa Johannan arvon.
Jaa. Uusissa jaksoissa näköjään Laura Voutilainen. Ei paskempi roolisuoritus, vaikka ei isoa osaa olekaan annettu. Rasistimuija sen sijaan tekee Venlan arvoista työtä. Sarja paranee jakso jaksolta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Uusissa jaksoissa näköjään Laura Voutilainen. Ei paskempi roolisuoritus, vaikka ei isoa osaa olekaan annettu. Rasistimuija sen sijaan tekee Venlan arvoista työtä. Sarja paranee jakso jaksolta.
Mun mielestä eka hätäsynnytysleikkaus jakso oli aivan huippu. Sitten tuli muutama tylsä osio mutta käynnistyi taas uudelleen. Olen tällä hetkellä aivan täysin koukussa, en jaksa odottaa seuraavia jaksoja!
Olen aivan kutinoissa tästä uudesta syöpotilaasta jota Aino hoitaa! Seksikkyyden huippu tuo mies. Olenko jotenkn pervo?
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan kutinoissa tästä uudesta syöpotilaasta jota Aino hoitaa! Seksikkyyden huippu tuo mies. Olenko jotenkn pervo?
Et ole pervo tai sitten minäkin olen! Voisin olla tuon jäbän omahoitaja ilman palkkaa. Se tilanne kun ekan kerran näytettiin siinä sytostaattitiputustuolissa - huhhh.
Sillä syöpäpotilaan näyttelijällä on sairaan seksikäs ääni.
Ei Marjut mikään törppö ylilääkärinä ole.