Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYKE 5. kausi 16.11. OFFICIAL

Vierailija
08.10.2018 |

Sykkeen 5. kausi alkaa 16. marraskuuta 2018 Ruutu+ ja kaksi ensimmäistä jaksoa näytetään samana päivänä myös Nelosella. Luvassa on ilmeisesti useampi tuotantokausi, ja yhteensä 40 jaksoa on tehty. Jaksojen pituus tosin puolittuu aieammasta. Neljä päähahmoa pysyvät, mutta mukana on myös paljon uusia hahmoja.

Kommentit (531)

Vierailija
341/531 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
342/531 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan kutinoissa tästä uudesta syöpotilaasta jota Aino hoitaa! Seksikkyyden huippu tuo mies. Olenko jotenkn pervo?

En ymmärrä hehkutusta tuosta näyttelijästä. No, makuja on monia, minuun ei uppoa yhtään tuollaiset laiheliinit. Enemmän Hugh Jackman-mallinen kroppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/531 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat katsoo viidennen jakson. Me köyhät ja pienituloiset emme voi.

Huvittavinta on, että juuri ne, joiden työympäristöä syke käsittelee, ovat juuri usein myös niitä, joilla ei ole maksullisia kanavia varaa katsoa. Eli 5. Jakso jää näkemättä.

Jäikö muuta se toinen ilmainen jakso ruudulla pahaan paikkaan kesken. Itse en ole viite inyt karmtsoa noita kahta ilmaista jaksoa, ettei tule paha mieli, kun ei voi katsoa loppu jaksoja.

Vierailija
344/531 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaah Holopainen tänään tulleissa jaksoissa!

Vierailija
345/531 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää Sebastian Rejman johtavan seksikkäin Syke tohtori - äänestystä. Yllättävää, että ei Holopainen. https://www.vauva.fi/keskustelu/3374727/sykkeen-kuumin-mieslaakari

Vierailija
346/531 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta on, että juuri ne, joiden työympäristöä syke käsittelee, ovat juuri usein myös niitä, joilla ei ole maksullisia kanavia varaa katsoa. Eli 5. Jakso jää näkemättä.

Jäikö muuta se toinen ilmainen jakso ruudulla pahaan paikkaan kesken. Itse en ole viite inyt karmtsoa noita kahta ilmaista jaksoa, ettei tule paha mieli, kun ei voi katsoa loppu jaksoja.

Voi nyyhkis miten surullista. Vajaa 10 euroa kuukaudessa = 32 senttiä päivässä on aivan absoluuttisen mahdoton köyhälle raukalle maksaa...

Vierailija
347/531 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyhkis miten surullista. Vajaa 10 euroa kuukaudessa = 32 senttiä päivässä on aivan absoluuttisen mahdoton köyhälle raukalle maksaa...

Ei millään pahalla, mutta mietin samaa. Itse työskentelen hoitajana, eli sarja käsittelee juurikin minun työympäristöäni, ja aivan hyvin pystyn maksamaan 10€/kk ruutu plussasta, että voin katsoa suosikkisarjaani. Periaatteessa ärsyttää että sykkeestä tuli maksullinen, mutta ei ainakaan minun talouteni tuohon kymppiin kuussa kaadu. Ei kaikki hoitoalan ihmiset oo köyhiä :) palkka ei juuri päätä huimaa, mutta kyllä sillä toimeen tulee kun ei elä yli varojensa. No nyt menee jo ohi aiheen 😁

Johannan kasvua lääkärin rooliin on mielenkiintoista seurata. Ja meinaakohan holopainen hankkia lapsen yksin? Iiris näimmä paksuna 🤔

Vierailija
348/531 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙄

Vierailija
349/531 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄

Yle-vero on 13 e /kk (jos on tuloja). Että ei sekään ole ilmaista. Jostain syystä ihmisillä on kuvitelma, että television katseleminen pitäisi olla ilmaista. Kai se ohjelmien tekeminenkin jotain maksaa. Eikä kaupasta tavaroitakaan ilmaiseksi saa.

Minä maksan ihan mielelläni sen muutaman euron kuussa, että saan katsoa ohjelmia ilman mainoksia. Ja Sykettä. Toivottavasti jatkuu pitkään. 

Vierailija
350/531 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkis jaksot.

Vierailija
351/531 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestä:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3374727/sykkeen-kuumin-mieslaakari

Jesse/Rejman näyttää mammojen mielestä olevan sykkeen kuumin. Yllättävää, ettei sydänkirurgi Hansson ole lähempänä. Holopainen on Holopainen, mutta ei hän nyt kuuma ole. 

Vierailija
352/531 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestä:

Jesse/Rejman näyttää mammojen mielestä olevan sykkeen kuumin. Yllättävää, ettei sydänkirurgi Hansson ole lähempänä. Holopainen on Holopainen, mutta ei hän nyt kuuma ole. 

Vierailija
353/531 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Plussan, koska siellä on uudet jaksot hyvästä amerikkalaisesta lääkärisarjasta (Resident)

Katsoin samalla pari jaksoa Sykettä. Se oli tyhmä kohtaus, kun hoitaja ja ambulanssikuski pussaili käytävällä, ei kauhean realistista? Ja Kuustosen iso maha näkyi monta kertaa, ois parempi kun se ois kirjoitettu pois näistä jaksoista.

Se kuvio on ahdistava missä se yks pariskunta (en muista nimiä) on mahdollisesti menettämässä lapsensa tämän biologiselle äidille. Ja Holopaista on näytetty harmittavan vähän! Taisin katsoa jaksot 5-7.

Ihan hyviä nää uudet jaksot on ollut. Niinku moni on sanonutkin: toimii parhaiten niin kun katsoo monta jaksoa kerralla!

Vierailija
354/531 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä Jessen suosiota, ei ulkoisesti herätä mitään kiinnostusta. Mut makuja on monia 😊

Vierailija
355/531 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan oikein tykännyt Marleenan hahmosta. Näyttelijä on kyllä loistava mutta jokin Marleenassa ärsyttää. En osaa tarkemmin sanoa mikä tarkalleen ottaen ärsyttää mutta jotenkin kanamainen.

Vierailija
356/531 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan oikein tykännyt Marleenan hahmosta. Näyttelijä on kyllä loistava mutta jokin Marleenassa ärsyttää. En osaa tarkemmin sanoa mikä tarkalleen ottaen ärsyttää mutta jotenkin kanamainen.

Ihminen  joka ajattelee pelkällä tunteella on ärsyttävä. Kuten Marleena. Oikeastaan kaikki Sykkeen naishahmot ovat vähän ärsyttäviä. Marleena, nipottaja-Johanna, Tiukkapipo-Iiris ja ne uudet nuoret. Ainoa joka ei ärsytä on  Lenita. Ehkä Sykkeen viehätys onkin siinä ärsyttävyydessä. Tuntuvat oikeilta ihmisiltä. 

Sykkeen miehet eivät ole yhtä ärsyttäviä. Tai jos Holopainen olisi oikeassa elämässä, hän olisi varmasti sietämätön työkaveri. 

Vierailija
357/531 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestä:

No kyllä Jarkko Niemi on kuuma.

Vierailija
358/531 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tota Aino-hahmoa, ihmeellinen luimistelija joka ei meinaa saada sanaa suustaan. Miten se ois muka päässyt harjoitteluista läpi jos on noin epävarma. Ja se sen poikaystävä on niin juntti!

Holopaisen takia jaksan katsoa, harmi että sitä on näytetty tosi vähän!

Vierailija
359/531 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, Jesse menee ihan Euroviisuihin asti.

Vierailija
360/531 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse Euroviisuissa! Kyllä nyt Maxia ottaa pattiin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme