Youtubessa on noin 45 min pitkä Johanna Tukiaisen puhe 15.9 Leivonmäeltä
Puhuu mm David Wilkersonin Näky-kirjasta. Kannattaa kuunnella. (Ja en ole Johanna)
Kommentit (12)
Jotta tietäisit missä mennään ja mitä on tulossa
Vierailija kirjoitti:
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Jos ajatellaan että minulle tulisi yht'äkkiä suuri halua selvittää "missä mennään ja mitä on tulossa" niin en osaa, vaikka miten yritän, yhtään ketään henkilöä jolta VÄHEMMÄN haluaisin tästä asiasta kuulla. Ihan oikeasti en saa mieleen ketään joka olisi vielä huonompi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan tosissasi?
Kyllä. Itse olen uskova ja on upeaa että.Johanna puhuu juuri niistä asioista mistä itse olen kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan tosissasi?
Kyllä. Itse olen uskova ja on upeaa että.Johanna puhuu juuri niistä asioista mistä itse olen kiinnostunut
Mutta sinä ihan vakavissasi ehdotat meille muille, että kuuntelisimme Tukiaisen puhetta, jotta tietäisimme missä mennään ja mitä on tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan tosissasi?
Eli hullu kertoo satuja muille hulluille ja jostain ihmeen syystä meidän normaalien ihmistenkin pitäisi olla siitä kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan tosissasi?
Mutta sinä ihan vakavissasi ehdotat meille muille, että kuuntelisimme Tukiaisen puhetta, jotta tietäisimme missä mennään ja mitä on tulossa?
Kyllä, johan kerroin, että olen uskova, enkä halua tosiasioiden sekottavan uskoani.
Tuksun uusin guru tuntuu olevan Taakala. Taas yksi tyypillinen hellari eli taustalla viinaa, huumeita ja väkivaltaisuutta http://hetmi.org/
.
https://www.seiska.fi/Oho/Saarnaaja-pyytaa-miljoonalahjoituksia-koska-J…
Epäilemättä joku tuollekin rahaa edelleen lahjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Miksi käyttäisin 45 minuuttia elämästäni Johanna Tukiaisen puheen kuuntelemiseen?
Istuin yksi päivä metrossa melkein päästä päähän ja sain kuunnella jonkun espoolaisen työparin juttelua. Tai siis toinen siinä puhui liki taukoamatta ja vieressä istunut totesi aina suunvuoron saatuaan jotain piip tai meep tjsp. Enempää se ei sitten kerinnyt sanoakaan kun se toinen oli taas selostamassa jotain päivän tapahtumia ja ajatuksiaan niistä.
Siinä sitten tuli työmatka istuttua ihan vieraan firman palaverissa.
Ei jumalauta. Repesin totaalisesti 17:40 kohdasta eteenpäin 😂
Miksi? Miksi käyttäisin 45 minuuttia elämästäni Johanna Tukiaisen puheen kuuntelemiseen?