Vierailija

Oletteko huomanneet, kun ikää tulee lisää, että meikkaaminen vaikeutuu?

Iho näyttää huonommalta, kun iho on paksumpi kuin nuorena. Meikki paakkuuntuu ja tuo ryppyjä esiin? Varsinkin silmien alla?

Countour sekä aurinkopuuteri aiheuttaa likaisen vaikutelman?

Ilman meikkiä taas näyttää aivan kuolemalta.

Muita saman ongelman kanssa kärsiviä?

Olen yrittänyt ostaa toisenlaisia tuotteita, pohjustaa, vähentää, muuttaa taktiikkaa, mutta pakko se on todeta, että ikä alkaa näkyä ihossa eikä sitä helposti enää peittoon saa.. :(

• ylös 42
  • alas 1

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Jatkan vielä ..että hyvä meikkivoide on kaiken a ja o. Itselläni Diorin nude (valoa heijastava tms plus kosteuttava), siihen sekoitan Smashboxin primeria ja lopputulos on täydellinen. Kuulas ja luonnollinen.

Kannattaa myös käyttää kosteuttavaa naamiota kerran viikossa. Originsin naamiot hyviä.

N43 (eli nro 1)

• ylös 10
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tottakai se näkyy ihossa. Itse olen huomannut, että raskas silmämeikki on hyvin vaikea toteuttaa, etenkin näin talven tullessa kun ilma vielä kuivattaa ihoa. Käytän nykyisin yleensä siis hyvin kevyttä silmämeikkiä, mutta kompensoin sitä laittamalla voimakkaampaa huulipunaa. Nuorena suosin vahvaa silmämeikkiä ja hyvin kevyttä huulikiiltoa tai jopa ihan vaan -rasvaa. Alaluomelle ei saa laittaa paljoa mitään, eikä yhtään mitään missä on kiiltoa.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Kyllä, olen huomannut! Olen nelkyt ja huvittavinta tässä on se että edelleen finnejä pukkaa, mutta meikkausta on silti kevennetävä kun puuteri ja meikkivoiteet laikuttuu naamaan. Olis kiva löytää uus superhyvä meikkivoide. Oliskohan kellään hyviä vinkkejä?

Vierailija

Aloin panostamaan ihonhoitoon, mikä oli ollut kauan retuperällä. Kuulas ja hyvinvoiva iho ei kaipaa paksua meikkiä. Ja contouria ja korostustuotteita käytän mutta maltilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö ihon sanota ohenevan iän myötä? Miten se paksuuntuminen näkyy?

Jaa. Minusta ihosta tulee paksumpi ja sellainen vahamaisempi ja meikki korostaa tätä. Nuorena iho oli paljon kuulaampi ja ohut, ja meikkiä oli helppo laittaa siihen :)

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aloin panostamaan ihonhoitoon, mikä oli ollut kauan retuperällä. Kuulas ja hyvinvoiva iho ei kaipaa paksua meikkiä. Ja contouria ja korostustuotteita käytän mutta maltilla.

Iho on hyvä, mutta tietenkin ryppyjä tulee. Ja iho on vain iän myötä muuttunut.

Naamioitan käytän, samoin rasvaa, ja kuorin.

En käytä silmämeikkiä, mutta olen todella valkoinen ja tätä yritän vähän aurinkopuuterilla häivyttää.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen huomannut! Olen nelkyt ja huvittavinta tässä on se että edelleen finnejä pukkaa, mutta meikkausta on silti kevennetävä kun puuteri ja meikkivoiteet laikuttuu naamaan. Olis kiva löytää uus superhyvä meikkivoide. Oliskohan kellään hyviä vinkkejä?

Tämä on minun ongelma myös! Nuorena ei finnejä tullut mutta nykyään herkästi puhkeaa, vaikka kuinka hoidan.. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tottakai se näkyy ihossa. Itse olen huomannut, että raskas silmämeikki on hyvin vaikea toteuttaa, etenkin näin talven tullessa kun ilma vielä kuivattaa ihoa. Käytän nykyisin yleensä siis hyvin kevyttä silmämeikkiä, mutta kompensoin sitä laittamalla voimakkaampaa huulipunaa. Nuorena suosin vahvaa silmämeikkiä ja hyvin kevyttä huulikiiltoa tai jopa ihan vaan -rasvaa. Alaluomelle ei saa laittaa paljoa mitään, eikä yhtään mitään missä on kiiltoa.

Siis naamaan ei kannata laittaa kiiltoa vai silmiin? Ap

Vierailija

Mulla on pintakuiva iho ja kosteutus on tosi tärkeää. Käytän tosiaan kosteuttavaa naamiota kerran viikossa ja teen kuorinnan 2 vkon välein (syksyllä). Yöksi laitan Kiehl'sin seerumia ja iho on aamulla ihanan pehmeä. Mulla on iho hyvässä kunnossa ja sileä. Kantsii panostaa ihon hoitoon, silloin meikkikin näyttää paremmalta.

T. N43 edelleen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on pintakuiva iho ja kosteutus on tosi tärkeää. Käytän tosiaan kosteuttavaa naamiota kerran viikossa ja teen kuorinnan 2 vkon välein (syksyllä). Yöksi laitan Kiehl'sin seerumia ja iho on aamulla ihanan pehmeä. Mulla on iho hyvässä kunnossa ja sileä. Kantsii panostaa ihon hoitoon, silloin meikkikin näyttää paremmalta.

T. N43 edelleen

Kyllä hoidan ihoa ja käyn säännöllisesti kosmetologilla, kaikilla vain ei ole luonnostaan samanlainen iho vaikka mitä tekisi. Ap

Kuusikymppinen, mutta hehkeä

Tässä ilmainen, mutta työläs tai monelle vaikeasti toteutettava vinkki nuorekkaana pysymiseen: Nuku tosi viileässä, siis todella ,todella viileässä, 10-12 asteessa. Ihme tapahtuu, varsinkin: jos kasvot ovat alttiina tälle viileälle ilmalle, niin kasjoven rasvakudos ei ohene, päinvastoin vahvistuu, verenkierto lisääntyy ja iho on aivan kuin 20-30-kymppisenä! Näin se aineenvaihdunta (ihmisen metabolia) hoitaa nuoren näköisenä pysymisen.

Vierailija

No mulla on sellainen naama, että en ole nuorenakaan voinut käyttää meikkivoiteita, ne tekee aina ihosta likaisen näköisen.  Aina. Kasvot näyttää puhtaammalta ja kirkkaammalta ihan ilman meikkivoiteita.  Puuteria vain ja sitäkin kevyesti, kosteusvoiteen päälle tietenkin.  Ja hiukan vaaleata poskipunaa.

Kyllä silmämeikissä vielä voi ripsiväriä käyttää, olen opetellut jopa käyttämään ripsientaivutinta.  Mutta kaikki rajaukset ja luomivärit näyttää kuin olisin saanut turpiini.  Niin ohutta rajausta en saa tehdyksi, ettei se jonkun hetken päästä ole levinnyt.

Olisi tosiaan kiva löytää sellainen väritön primer, mikä ei kiristäisi iholla ja oikeasti toimisi.  Sen päälle kevyt puuteri ja poskipuna, niin nekin saattaisi pysyä ja näyttäisi heleämmältä.  Tuota Smashboxia käytin joskus, mutta samanlainen silikonipommi se oli kuin kaikki muutkin.

Käytän huultenrajauskynää, kevyesti sitäkin.  Huulien linja tulee paremmin esiin, muuten ne uppoaa sinne hienoisiin uurteisiin.  Lähinnä laitan vain ylähuuleen, ettei näytä liian väritetyltä.

Vanhemmalla ihmisellä ihossa on jo enemmän sellaista hienoista nukkaa, varsinkin alaosassa.  Siihen kun laittaa värivoiteen se kuivuessaan tuo sen nukan entistä selvemmin esiin, olen huomannut yhdellä ystävällä.  Hän käyttää aina värivoidetta ja varmaan vielä puuteria siinä päällä.  Iho näyttää kuivalta ja karvaiselta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mulla on sellainen naama, että en ole nuorenakaan voinut käyttää meikkivoiteita, ne tekee aina ihosta likaisen näköisen.  Aina. Kasvot näyttää puhtaammalta ja kirkkaammalta ihan ilman meikkivoiteita.  Puuteria vain ja sitäkin kevyesti, kosteusvoiteen päälle tietenkin.  Ja hiukan vaaleata poskipunaa.

Kyllä silmämeikissä vielä voi ripsiväriä käyttää, olen opetellut jopa käyttämään ripsientaivutinta.  Mutta kaikki rajaukset ja luomivärit näyttää kuin olisin saanut turpiini.  Niin ohutta rajausta en saa tehdyksi, ettei se jonkun hetken päästä ole levinnyt.

Olisi tosiaan kiva löytää sellainen väritön primer, mikä ei kiristäisi iholla ja oikeasti toimisi.  Sen päälle kevyt puuteri ja poskipuna, niin nekin saattaisi pysyä ja näyttäisi heleämmältä.  Tuota Smashboxia käytin joskus, mutta samanlainen silikonipommi se oli kuin kaikki muutkin.

Käytän huultenrajauskynää, kevyesti sitäkin.  Huulien linja tulee paremmin esiin, muuten ne uppoaa sinne hienoisiin uurteisiin.  Lähinnä laitan vain ylähuuleen, ettei näytä liian väritetyltä.

Vanhemmalla ihmisellä ihossa on jo enemmän sellaista hienoista nukkaa, varsinkin alaosassa.  Siihen kun laittaa värivoiteen se kuivuessaan tuo sen nukan entistä selvemmin esiin, olen huomannut yhdellä ystävällä.  Hän käyttää aina värivoidetta ja varmaan vielä puuteria siinä päällä.  Iho näyttää kuivalta ja karvaiselta.

Mä etsin pitkään täydellistä meikkivoidetta ja sit kun löysin ton Diorin niin oon käyttänyt sitä vuosia. Väri on myös täydellinen! On hintava mutta on sen väärti, 1 tippa riittää koko kasvoille. Kukaan ei edes tajua että mulla on meikkivoidetta. Kannattaa kysyä ammattitaitoitoiselta myyjältä apua.

N43

44v nainen

Otin botoxia otsaan, restylanea suu- ja nenänpieliin, sekä elvyttävät ja hieman kohottavat skinboosters-hoidot pitkin kasvoja, joten meikki liukuu taas iholle kuin 20-vuotiaana :)

Vierailija

Mitä vanhempi naama, sen ohuempi ja kevyempi meikki. Kaikki tummat rajaukset, luomivärit ja paksut pakkelit vanhentaa helposti ainakin 10 vuotta. Silmän alle kun joku nelikymppinen on vetänyt peiteväriä, niin johan korostuu jokainen ryppy. Ja jo jotkut kolmekymppisetkin saavat itsensä vanhennettua tuolla konstilla. Ihonhoito siis kunniaan ja pakkelit vähemmäksi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.