Sipsit ovat lempiruokaani. Voisin elää pelkästään sipseillä.
Sipsit ovat maailman parhaita. Sipsien keksiä on tärkeä ihminen. Haluaisin tietää ketä keksi sipsit.
Kommentit (25)
Et pitkään elä.
Itse kysymykseesi kuulin vastauksen joku aika sitten, mutten jaksa nimeä muistaa. Jossakin Amerikoissa se tapahtui 1800-luvulla.
Se on keksiJä ja “kuka”, ei “ketä”.
Suosittelisin syömään monipuolisemmin, jotta opit uusia asioita.
Sipsit ovat aika erikoinen herkku. Muutaman kerran vuodessa niitä tekee kovasti mieli, mutta kun olen niitä 5-10 minuuttia mussuttanut, saan tarpeekseni niistä, ja taas voin olla kuukausia ilman.
Mitkä ovat parhaita sipsejä? Kerro vielä mitkä ovat suolaisimpia sipsejä, joita marketista saa ostettua?
Minä voisin syödä 100-300g joka päivä helposti. Perunaahan se on. Nyt syön mausteisia mutta seuraavaksi haluan maustamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat parhaita sipsejä? Kerro vielä mitkä ovat suolaisimpia sipsejä, joita marketista saa ostettua?
Bravo on hyvä ja voim makuiset suolasipsit. 2 lempparia ja ranch.bbq.
Pringlesit ovat kuraa. Haluaisin syödä 10vuotta suljetussa paketissa olleita bravo sipsejä.
Lidlissä sipsit edullisia! Yksi 300g pussi maksaa vain 1,25 €. Ostin hirmutarjouksista äskettäin raffel-sipsejä, vähän kalliimpia, mutta nämä ovat lempisipsejäni. Ei niitä kuitenkaan tee mieli syödä niin paljon.
T. Lidl-mies.
Rakastan myös sipsejä. Valitettavasti en voi syödä niitä tällä hetkellä lähestulkoon ollenkaan, sillä minulle tulee niistä niin huono olo tuntikausiksi. Johtuu varmaan suolasta.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä sipsit edullisia! Yksi 300g pussi maksaa vain 1,25 €. Ostin hirmutarjouksista äskettäin raffel-sipsejä, vähän kalliimpia, mutta nämä ovat lempisipsejäni. Ei niitä kuitenkaan tee mieli syödä niin paljon.
T. Lidl-mies.
Krincle cut bbg grilli sipsit ovat hyviä. Vissiinkin poistunut valikoimasta.
Lidlin sour cream ja onion sipsit on tosi suolasia... ihan liian. Kartanon tilli sipsit tosi hyviä.
Laskiaispullat ovat myös suurta herkkua.
https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/suomen-suosituimmat-sipsi…
Taffelin myydyimmät sipsit Suomessa:
1. Sips Mega (suolattu)
2. Broadway Mega (Sourcream & Onion)
3. Juustosnacks Mega
4. Nacho Cheese Balls Mega
5. Raffel Mega
6. Grills Mega
Nämä juustosnacksit ovat kyllä aina yhtä kauheita, sourcream & onion menettelee. Grillisipsit jotenkin liian voimakkaan makuisia, ja Sips Mega ovat noita suolattuja perussipsejä.
T. Lidl-mies.
Taffelin sipsit on parhaita. Ihan ne normi poimutetut.
Hesburgerin kerrosateria😋.
Voisin syödä niitä vaikka kaksi kerralla. 🤓
Oli pakko käydä hakemassa sipsejä, alkoi niin tekemään mieli.
Ah, niin minäkin voisin melkeinpä elää sipseillä. Tavallisia suolattuja ja dipiksi ranskankermaa. Välillä vähän kahvia ja viiliä ja suklaata, siinä olisi ruokavalio.
Mutta syön sipsejä vain viikottain, en ihan päivittäin. :/
Mun herkkuruokaa myös. Kollesteroolit kunnossa, ei ylipainoa ja olen himoliikkuja. Syön välillä myös terveellisesti.
Taytoo!