Jessus, kun tuo Edis Tatli on KOMEA.
Kolmosella nyt. Jopa tälläinen liki viisikymppinen täti tykkää.
Kommentit (43)
Komea kaveri. Painaa yllättäen vain reilut 60 kiloa
Ja lapsensa äiti on myös upea. Kaunis pari.
Vierailija kirjoitti:
Kolmosella nyt. Jopa tälläinen liki viisikymppinen täti tykkää.
Voisitko pitää omana tietonasi! Olet esineellistävä inhottava persoona! Jos joku mies kehuu NickiM takapuolta, niin kyllä on paskamyrsky päällä!
Imnotstupid kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Tatlilla iso tatti?
Olen ollut hänen kanssa sängyssä vuosina 2011 ja oli aika tavallinen koko.
Tiedän yhden salaisuuden hänen nykyisen avovaimosta joka harrastanut paljon gold diggeriä ja prostituutio toimintaa eikä Ediksellä ei ole tästä tietoa.Rouva on iältään noin 37 ja hänellä on entuudestaan yksi lapsi vietnamissa. Tämä rouva on myös ollut kova koksu käyttäjä ja on bi seksuaalinen.
Minulla ei ole mitään tätä naista vastaan, mutta jokaisen naisen on oltava mielellään rehellinen miehelleen.Kysyttävää?
Tranin kumppanilista on LOPUTON.......
Imnotstupid kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden salaisuuden hänen nykyisen avovaimosta joka harrastanut paljon gold diggeriä ja prostituutio toimintaa eikä Ediksellä ei ole tästä tietoa.Rouva on iältään noin 37 ja hänellä on entuudestaan yksi lapsi vietnamissa. Tämä rouva on myös ollut kova koksu käyttäjä ja on bi seksuaalinen.
Minulla ei ole mitään tätä naista vastaan, mutta jokaisen naisen on oltava mielellään rehellinen miehelleen.Kysyttävää?
Tunnen kyseisen rouvan. on totta!
No jaa, enemmän tämä "lookki" tosiaan tuntuu uppoavan vähän vanhempii naisiin, niihin joiden nuoruudessa "tumma ja tulinen" oli jotain romantisoidun eksoottista ja kiihottavaa. Omaan silmään vieraan näköinen eikä millään tavalla kiinnostava. Ammattinsa onkin jo sitten toinen kiinnostuksen tappaja. Olen tavannut hänet ja vaikka ei kovin jämäköitä mielipiteitä kannata muodostaa toisesta ennen kuin tuntee kunnolla niin vaikutti kieltämättä ystävälliseltä ja miellyttävältä ihmiseltä.
Imnotstupid kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että Edis ei tiedä lapsesta ja prostituutiosta?
Vierailija kirjoitti:
Imnotstupid kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska muslimi miehenä se ei ole sallittua ja kosovon kulttuurissa tuollainen naisen asema on erittäin vakavaa asia.
Liian myöhäistä enää peruuttaa mitään koska nainen on jo esillä lehdistössä.... :)
Usko minua jos Edis olisi tiennyt tämän asian hän ei olisi ikinä ollu tuon naisen kanssa ja kyllä muitakin naisia olisi ollut tarjolla.
Luulisitko oikeasti tuo rouva olisi kertonut itse muslimi miehelle näin:” hei olen entinen seksityöläinen, toivon ettei tämä haittaa meidän suhdetta.” :D
Eiks se oo blondi ja nimi on joku Ashene tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Eiks se oo blondi ja nimi on joku Ashene tai jotain?
KYLLÄ! Ja oike hiusväri ihan mustan väri, mutta blondaillu pitkään hiuksiaan ja etnisyys perus vietnamilainen nainen joka muuttanut nimeään Ashanteksi, hänellä on siis aito vietnamilainen nimi olemassa!
Asunu ennen hki turussa.
Tiedäntiedä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imnotstupid kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska muslimi miehenä se ei ole sallittua ja kosovon kulttuurissa tuollainen naisen asema on erittäin vakavaa asia.
Liian myöhäistä enää peruuttaa mitään koska nainen on jo esillä lehdistössä.... :)
Usko minua jos Edis olisi tiennyt tämän asian hän ei olisi ikinä ollu tuon naisen kanssa ja kyllä muitakin naisia olisi ollut tarjolla.
Luulisitko oikeasti tuo rouva olisi kertonut itse muslimi miehelle näin:” hei olen entinen seksityöläinen, toivon ettei tämä haittaa meidän suhdetta.” :D
Eikös joku juuri sanonut, että hän on täysin länsimaalainen, kutsui jopa suomalaiseksi? Ei sillä, että tällainen historia nyt mikään suuri houkutus täälläkään olisi mutta enemmän yksilöstä itsestään kiinni hyväksyykö vai ei toisin kuin muslimiyhteisöissä.
Aikamoista, niillähän on jo omakin lapsi...
Minä pidän enemmän blondeista suomalaisista miehistä.
T. Musliminainen
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista, niillähän on jo omakin lapsi...
Niin tällä hetkellä on yhteinen lapsi, mutta ensimmäisen lapsen hylännyt omassa maassa.
Nyt uusi elämä, uusi varakas nuorehko mies... eikä tarvitse enää olla s-työläinen :D
Noita-akkahan tuo ”ovela” kautaltaan leikattu kuminaama.
Onkohan asialla on ollut tekemistä kingkong wokwokwok musta magia? Haha :D:D
Miksi kukaan ei sitten kertonut hänelle naisen historiasta jos se on kuitenkin useamman tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei sitten kertonut hänelle naisen historiasta jos se on kuitenkin useamman tiedossa?
ERI PIIRI ja miehet (asiakkaat) ovat enimmäkseen varakkaita ulkomailta/ulkolaisia. Tapaamiset tapahtunut matkalla, hotelleissa. Eikä naisille kerrota yleensä vastaavia henk. kohtaisia asioita.
Sitten ne ketkä ovat todella läheisestä piiristä ovat hänen ystäviä ja tekevät samaa toiminta eivätkä halua myös hallaa itselleen. Ainahan voi sanoa”:en tiedä mistä tuo ihminen on saannut tuollaisen ajatuksen päähän”.
Kyllä kaikki aikanaan tulee esille jos vain kysyy... en haluaisi tuomita tätä kyseistä rouvaa, mutta kaikilla on menneisyys, toisilla vain likaisempi ja salaavat sen todella hyvin, kunnes ......
Vierailija kirjoitti:
MIKSI pitäisi kertoa miehelle? Jos mies on noin sokea tai sinisilmäinen niin vika taitaa olla ihan miehessä!
Jos minä tekisin lapsen tuon näköisen naisen kanssa kyllä selvittäisin hänen menneisyyttä ihan itse, kilometrin päähän näkee tuon pimun entistä ammattia, päivät pitkät oli baareissa ryyppämässä joka vkl eri kravaatti miehiä ja aina piti olla varakas sellainen. Joka kuu huippu matkoja eri miehen kanssa, facebookissa ollut kuvia ennen. Kuvat erittäin provosoivia, joka viikko laittoi merkkivaatteita,kenkiä ja koruja myyntiin omalla sivustolla joita sai lahjaksi miehiltä. (Erittäin kalliita)
Mutta ei kenekään tarvitse sanoa mitään miehelleen ja jos sanoo niin harvemmin sitä joku jaksaa lähteä etsiä todisteista koska enimmäkseen mies asiakkaat eivät ole suomessa.
En ole ikinä nähnyt trania matalissa kengissä, seiskan sivulla vieläkin käyttää ”strippari” kenkiään.
Väärin! Edis on ihqu koska hän on komea, seksikäs, herrasmies ja osaa oikeasti tanssia. Miehekäs mies, suomalainen nyrkkeilijä. Taitaa kommentin heittäjä olla näitä ylipainoisia peräkammarin tumputtajia.
Ja kerrankin muslimi joka on täysin länsimaalainen eikä edusta kommentin heittäjän mielikuvaa muslimeista.