Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset erektiot

Vierailija
07.10.2018 |

Miehillä näyttää olevan tosi erilaisia erektioita. Toisilla alkaa heti pienstä kiihottumisesta nousemaan selvästi ylöspäin, kun toisilla voi kasvaa tosi isoksi ja roikkuu vielä selvästi alaviistoon. Joillakin nousee kovana ihan suoraan ylöspäin, toisilla vaakatasoon ja joillakin täysin kovanakin vielä vaakatason alle. Yleensä kaikki kuitenkin tavallaan komeita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kiihottumisen aste esimerkiksi vaikuttaa asiaan. Nuorena kullini sojotti kyllä lähes napaan, mutta nyt pitää olla todella kiihottunut ja kova, että se nousee edes 45 kulmaan vaakatasosta.

M40

Vierailija
2/6 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nouse enää ei, ilman sinistä pilleriä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousee, ilman sinistäkin pilleriä, mutta kyllä siitä joskus on mukava ottaa buustia.

Joo, teininä erektio oli todella kirjaimellisesti vatsalla, ja näin vähän yli viiskymppisenä se nousee ilman pilleriä vaakaan. Sitten olen saanut lievän peyronin taudin oireen, jolloin penis käyristyy. Ei niin paljon että se häiritsisi tai haittaisi, noin muutenkin kuin visuaalista ilmettä ja omaa tunnetta että kaikki ei ole niin kuin ennen =).

Siis käyrä yliviistoon. Vaimoin mielestä muna hieroo ehkä jopa tehokkaammin g-pistettä tällä muodolla, tiedä sitten

Vierailija
4/6 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen puolikova ja alaviistoon jähmeästi heiluva pamppu on todella kiihottavan näköinen. ;)

Vierailija
5/6 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se erektiokulma ja muoto ole vain iästä kiinni. Olen nähnyt eri ikäisillä ihan eri muotoisia ja joka suuntaan seisokkeja.

Vierailija
6/6 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän ikävä sitä, kun vielä kaksviitosena seisoi niin uljaana ja paksuna ihan suorana ylöspäin, täysin pystyssä. Tuntui niin vahvalta nussia ja silti niin herkältä, ja ne syöksyt oli runsaita ja aivan tajunnan vievän upeita. Se jokin kokonaisvaltainen tunne puuttuu, vaikka seksi onkin silti ihanaa.M46 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi