Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön onko kello jo aamuksi soimassa

Vierailija
07.10.2018 |

Reippaasti vaan ylös ja työhakuja rustaamaann.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pelkoa, että nukkuisi pitkään. Työttömyys on niin stressaavaa, etten saa nukuttua.

Vierailija
2/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että moiset loiset edes omistavat herätyskelloa.. toki applen puhelimet omistetaan ja onhan niissä herätyskello. Nuokin ostettu meidän työntekijöiden rahoilla totta kai :):):):):):):):):)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse soida, kun olen työttömyyden myötä oppinut rentoutumaan niin hyvin, että herään automaattisesti 06.15. Nousen virkeänä ylös ja aloitan mielenkiintoiset tekemiset. Töitäkin haen aina, kun ehdin.

Vierailija
4/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi herätyskelloa. Herään muutenkin aina viimeistään seitsemältä.

Vierailija
5/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään ilman kelloa n. 7 :)

Vierailija
6/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle uni maittaa eikä kellonsoitot haittaa. Elämä on aika ihanaa juuri nyt 😊

Vierailija
7/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään ei tarvitse herätyskelloa, kun herään muutenkin jo viiden maissa. Kello kuudelta olen jo uimahallilla. Siitä se päivä alkaa.

Vierailija
8/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin aikoinaan työttömänä, heräsin samaan aikaan kuin silloinen avovaimonkikin. Kävin parin tunnin lenkillä ja menin kirjastoon lukemaan lukiossa heikkoihin kantimiin jäänyttä ruotsia. Iltapäivällä katselin työpaikkailmoituksia ja illalla kävin iltalukion ruotsin tunnilla. Välillä kävin rakentamassa kaverini omakotitaloa.

Se toi ryhtiä elämään ja tunsin, että käytän aikani hyödyllisesti. Viikonloppukin tuntui aina todelliselta viikonlopulta. Eikä tullut ryypättyäkään normaalia enempää. Nykyisin varmaan ottaisin vähän lunkimmin.

Vierailija
9/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko että moiset loiset edes omistavat herätyskelloa.. toki applen puhelimet omistetaan ja onhan niissä herätyskello. Nuokin ostettu meidän työntekijöiden rahoilla totta kai :):):):):):):):):)

No sinä itse niin täydellinen työssä käyvä lusmu et osaa edes kirjoittaa! TOTTAKAI kirjoitetaan kaikki kirjaimet yhteen, eikä tällein -> totta kai.

Vierailija
10/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu soi kello 12:30. Sen jälkeen keittelen kaffet ja katson netflixiä. Illalla taas aikaisin nukkumaan siinä kello 4:30 maissa.

Vierailija
11/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta nukkukaa niin pitkään kuin huvittaa. Yks harvoja iloja silloin kun olin työttömänä.

Vierailija
12/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele-edes kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä itse niin täydellinen työssä käyvä lusmu et osaa edes kirjoittaa! TOTTAKAI kirjoitetaan kaikki kirjaimet yhteen, eikä tällein -> totta kai.

Ei muuten kirjoiteta.

Vierailija
13/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole herätyskelloa koskaan päällä, vaikka olen töissä.

Vierailija
14/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

opettele-edes kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten kirjoiteta.

Totta kai tosiaan kirjoitetaan erikseen.

Vierailija
15/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt herätyskelloa vuosiin. Herään milloin haluan, sitten teen koko päivän mitä huvittaa ja käyn lopulta käyn nukkumaan kun alkaa nukuttamaan. Töitä thyiii en hae. En tuhlaa unelmaelämääni sellaisiin joutavuuksiin.

Vierailija
16/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa on. Mutta soi se kolme kertaa yönkin aikana. Sellasta tää on kun koiranpentu ei ole vielä sisäsiisti.

Vierailija
17/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa huolehdit omista asioistasi.

Vierailija
18/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion nukkua niin pitkää kun nukuttaa. <3 Nautin vapaasta ja teen mitä ikinä haluan. Vielä ennen kuin astun teidän "kunnon kansalaisten" työtä tekevään joukkoon marraskuussa. Ootko kateellinen?

Vierailija
19/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

opettele-edes kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten kirjoiteta.

Totta kai tosiaan kirjoitetaan erikseen.

Aijaa, vainiin. Kai sitten tosiaankin kirjoitetaan tosi aan.

Vierailija
20/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa on. Mutta soi se kolme kertaa yönkin aikana. Sellasta tää on kun koiranpentu ei ole vielä sisäsiisti.

Itseasiassa kirjoitetaan yhteen.