Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen : mitä sinulle tarkoittaa jos "mies ottaa " seksissä sinut?

Vierailija
07.10.2018 |

Täälläkin naiset kirjoittavat usein, miten ihanaa se on tai olisi, jos mies ottaa kunnolla sängyssä tai muualla? Se ei varmaankaan tarkoita pakottamista, mutta mitä teet silloin? Missä asennossa naitte silloin?Laukeatteko varmemmin silloin äkkiä? Miehenä kiinnostaa tietää vähän tarkemmin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus puoliso on maininnut että nauttisi tuosta "ottamisesta" Mutta sitten kun otan niin tulee jatkuvia kieltoja "ei nyt sitä. ei tässä asennossa" yms niin vähän on hankalaa tuo ottaminen kun ei antaudu otettavaksi samoin kuten ennenmuinoin

Vierailija
42/48 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voimakkaan kokemuksen ei tarvitse olla rajua ja äänekästä. Kun jännite ottajan ja otetuksi tulevan välillä on iso, voi melkein äänetönkin tilanne olla hyvin kiihottava. Ainakin minusta noin. 

Viime kesänä ystäväni mies tuli nojailemaan lastenhuoneen ovelle heidän kotonaan, kun petasin sänkyä. Olen siis polysuhteessa ystävääni ja hänen mieheensä. Ystäväni oli lähtenyt töihin ja minä olin lähdössä kotiin meidän perheen lasten kanssa. Edellisenä yönä olimme viimeksi harrastaneet lempeää ja ihanan kiihottavaa seksiä kolmisin, niin ehkä se tuli molempien mieleen samaan aikaan. Kuulin, kun mies sulki ja lukitsi oven hiljaa ja tuli sitten luokseni. Kädet laskeutuivat lanteilleni ja alkoivat nostaa kesämekkoni helmaa hiljalleen. Taisin kysyä, että mitä jos lapset juoksee sisälle. Mutta ystäväni mies vain ohjasi minut vuoteeseen poikittain polvilleen. Pikkarit alas, olin jo kiihottumassa. Hiljaista kilinää, kun mies avasi housujen vyön. Käsi, joka painaa minua selästä alemmaksi niin, että leveä takamukseni asettuu paremmin esille. Käsi sivelee hetken paljasta alapäätäni niin, että alan väristä. Sitten käsi katoaa ja tilalle tulee turpea, kookas elin. Se työntyy sisääni. Kestää vain hetken ja sitten laukean ensimmäisen kerran. Yritän pidättää mielihyvän ääniäni, mutta laimean niin rajusti, että käteni ja jalkani tärisevät holtittomasti. Ajatus siitä, että ystäväni mies ottaa minut kyselemättä ja himokkaasti, on aivan hirveän kiihottava. Laukean vielä kahdesti tai kolmesti, kunnes mies purkautuu sisääni. Minut on otettu, astuttu, ja pidin jokaisesta minuutista.  

t: Bi-nainen, 40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tunne enemmän kuin joku asento tai tekniikka.

Jos mietin tilanteita, joissa olen saanut tuon tunteen, niin mies on ollut ehkä tavallista himokkaampi ja oikealla tavalla päällekävyä (on tullut selväksi, että miestä panettaa eikä hän voi oikein pitää sormiaan erossa minusta ja yrittää koko ajan saada tilannetta menemään kohti makkaria/riisuuntumista/tmv), mies on hyvin aloitteellinen ja intensiivinen, sen himon voi oikeastaan jopa jollain tasolla haistaa. Se on hyvin "vaistollinen" tilanne. Mies vie tilannetta alusta loppuun ja juuri silloin minustakin on hauskaa antautua passiivisempaan rooliin miehen vietäväksi. Pano voi oa lyhyt ja intensiivinen tai erityisen pitkä ja intensiivinen, mies päättää sen lukemalla tilannetta.  Mies vie. Ei ole tosiaan mitään pakkoa tai pakottamista, siinä tulee hetki, jolloin on läsnä vain kaksi kehoa, jotka yhdistyvät yhteen liikkeeseen ja hengitykseen. En oikein osaa kuvata sitä.

Sanoisin, että miehen pitää olla erityisen taitava naisen lukemisessa, mutta sitäkin enemmän erityisen hyvin osattava osata lukea itseään ja riittävä itssevarmuus, mutta kuitenkin niin  ettei se lipsahda sellaiseen ylimieliseen arroganssityyliin.

Toiset osaa viedä tilanteet tuollaiseksi tietoisesti, toisinaan se tapahtuu vahingossa tai automaattisesti, mutta siis uskon, että jokainen sen voi kokea.

Vierailija
44/48 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voimakkaan kokemuksen ei tarvitse olla rajua ja äänekästä. Kun jännite ottajan ja otetuksi tulevan välillä on iso, voi melkein äänetönkin tilanne olla hyvin kiihottava. Ainakin minusta noin. 

Viime kesänä ystäväni mies tuli nojailemaan lastenhuoneen ovelle heidän kotonaan, kun petasin sänkyä. Olen siis polysuhteessa ystävääni ja hänen mieheensä. Ystäväni oli lähtenyt töihin ja minä olin lähdössä kotiin meidän perheen lasten kanssa. Edellisenä yönä olimme viimeksi harrastaneet lempeää ja ihanan kiihottavaa seksiä kolmisin, niin ehkä se tuli molempien mieleen samaan aikaan. Kuulin, kun mies sulki ja lukitsi oven hiljaa ja tuli sitten luokseni. Kädet laskeutuivat lanteilleni ja alkoivat nostaa kesämekkoni helmaa hiljalleen. Taisin kysyä, että mitä jos lapset juoksee sisälle. Mutta ystäväni mies vain ohjasi minut vuoteeseen poikittain polvilleen. Pikkarit alas, olin jo kiihottumassa. Hiljaista kilinää, kun mies avasi ho

Kuumaa.  uh.... Kiitos minullekin tuollainen mies. Tässähän alkoi jo kostua pelkästä ajatuksesta....

Vierailija
45/48 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus puoliso on maininnut että nauttisi tuosta "ottamisesta" Mutta sitten kun otan niin tulee jatkuvia kieltoja "ei nyt sitä. ei tässä asennossa" yms niin vähän on hankalaa tuo ottaminen kun ei antaudu otettavaksi samoin kuten ennenmuinoin

sun pitää kysyä puolisoltasi tarkennuksia, että mitä hän tarkalleen ottaen sillä tarkoittaa. Me naiset kun olemme niin erilaisia.

Vierailija
46/48 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä vaimo haluaa, että teen aloitteita ja määrään tahtia seksissä pääsääntöisesti. Olen päällä useimmiten, koska hän niin haluaa ja kiihottuu siitä eniten kun painan kunnolla ja hän saa olla alla ottamassa vastaan työntöjäni. Kiinnostaa vain tietää miten muilla.

Ap

Kuulostaa ihan seksinukelta

Vierailija
47/48 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suorapuheinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ei ole ottamista: epämääräinen hively tai sively, tunne, ettei mies oikein tiedä, mitä tässä tehdään, tai haluaako hän ylipäänsä juuri minua juuri nyt. n50+

Jep! Myöskään lapsellisen oloiset puheet eivät ole ottamista, mennäänkö vähän humpshumps, kettua koloon, leikittäiskö nakkipiiloa tai muuta noloa höpäjämistä. Sanotaan märkä pillu ja kalua suuhun ja pano ja dildo, kaikkea määrätietoista aikuisten suuhun sopivilla sanoilla. n47

Olen miehenä vaimoa kunnioittava ja hellä, mutta hän on sanonut että kiihottuu jos otan määrätietoisesti. Siihen liittyy ajatus siitä että häntä halutaan. Se on tärkeämpää kuin että kysynkö häneltä lupaa. Se on tosi ristiriit

Hyvin monet naiset kasvavst syystä tai toisesta sellaiseen moodiin, että, jos asioita sanotaan suoraan, niin on "karkea" tai "tyly" tai "töykeä", joten eivät sitten sano ja heidän kanssaan tulee aina hyvin paljon väärinymmärryksiä ja pitää asioita selvittää ja kaikki menee pidemmän kaavan mukaan (olen itse nainen ja suorapuheinen, siis olen tietoisesti opetellut irti tuosta naisten maailman vääristymästä. Sillä on seurauksena se, että monikaan nainen ei pidä minusta, koska alkavat lisällä sitten rivienvälejä sanomisiini, mutta ei se minua haittaa. En sillä lailla kaipaakaan tuon tyypin ihmisiä elämääni).

Mutta siis: jos oma naisesi on tuollainen, että ei vaan osaa sanoa mitään suoraan, niin sinulla ei ole oikein muuta mahdollisuutta kuin opetella lukemaan häntä ja antaa positiivista palautetta hänelle, jos hän joskus jotain sanookin suoraan ja toivoa, että oppii siitä.

Ja jos naisesi ei vana osaa sanoa suoraan, niin opettele lukemaan sitten eleitään.

Vierailija
48/48 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan sellaista lahnailua jota monet miehet harrastaa. Maataan ite selällään ja pyydetään ottaa suihin ja ratsastamaan. Ja valitetaan pillunesteiden ällöttävyydestä jonka takia ei voida nuolla tai sormin koskea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä