Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen : mitä sinulle tarkoittaa jos "mies ottaa " seksissä sinut?

Vierailija
07.10.2018 |

Täälläkin naiset kirjoittavat usein, miten ihanaa se on tai olisi, jos mies ottaa kunnolla sängyssä tai muualla? Se ei varmaankaan tarkoita pakottamista, mutta mitä teet silloin? Missä asennossa naitte silloin?Laukeatteko varmemmin silloin äkkiä? Miehenä kiinnostaa tietää vähän tarkemmin.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että minut "otetaan" jossain muualla kuin sängyssä.

Mies tulisi hieman ankarana kotiin, minulla olisi jotain seksikästä päällä. Hän riisuisi minua, kourisi hellästi mutta vaativasti rintojani ja ehkä vähän läpsäisisi peppuani, kun saa sen riisuttua paljaaksi. Ei mitään satuttamista kuitenkaan, näyttäisi vain, että minä olen kiihottava pieni herkkupeppu, joka nyt saa aikaan sen, että hänen on pakko naida minua ja hänellä on voima alistaa minut.

Sitten hän työntäisi minut vaikka pöytää tai sohvan selkänojaa vasten, avaisi omien housujen vetoketjun (muuten ollen itse täysissä pukeissa ja minä osin tai kokonaan riisuttuna ja alistettuna hänen himolleen) ja työntäisi rajusti ja niin, että joutuisin hieman voihkimaan, itsensä sisääni. Seksi olisi lyhyt ja raju kuin leijonien parittelu, jonka jälkeen hän laittaisi kulunsa pois ja menisi lukemaan vaikka lehteä ja minä tuntisin yhä hänet sisälläni.

Vierailija
22/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä vaimo haluaa, että teen aloitteita ja määrään tahtia seksissä pääsääntöisesti. Olen päällä useimmiten, koska hän niin haluaa ja kiihottuu siitä eniten kun painan kunnolla ja hän saa olla alla ottamassa vastaan työntöjäni. Kiinnostaa vain tietää miten muilla.

Ap

Minun mies vähän samantyyppinen mutta vain toisinpäin, eli haluaa, että minä teen aloitteet ja määrään tahtia seksissä, ja myös teen esityöt eli hivelyt, runkkailut, suuseksit. Mieluiten on alla ja minä päällä.

Ei se aluksi niin haitannut mutta nykyään haittaa. Joudun aina ottamaan vetovastuun ja itse saan vähemmän.

Todellakin mut kunnolla ottava mies olis vaihteeksi oikein jees. Tuo sun kuvaama teidän seksi ei ole ihan sitä mitä tarkoitan, tuo kuulostaa aika yksitoikkoiselta lähäri-seksiltä samalla kaavalla, eli toinen tekee ja toinen makaa.

Nyt tiedät miltä suurimmasta osasta miehistä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä vaimo haluaa, että teen aloitteita ja määrään tahtia seksissä pääsääntöisesti. Olen päällä useimmiten, koska hän niin haluaa ja kiihottuu siitä eniten kun painan kunnolla ja hän saa olla alla ottamassa vastaan työntöjäni. Kiinnostaa vain tietää miten muilla.

Ap

Minun mies vähän samantyyppinen mutta vain toisinpäin, eli haluaa, että minä teen aloitteet ja määrään tahtia seksissä, ja myös teen esityöt eli hivelyt, runkkailut, suuseksit. Mieluiten on alla ja minä päällä.

Ei se aluksi niin haitannut mutta nykyään haittaa. Joudun aina ottamaan vetovastuun ja itse saan vähemmän.

Todellakin mut kunnolla ottava mies olis vaihteeksi oikein jees. Tuo sun kuvaama teidän seksi ei ole ihan sitä mitä tarkoitan, tuo kuulostaa aika yksitoikkoiselta lähäri-seksiltä samall

Jokaisen naisen tulisi kokea tämä vaikka kuukauden ajan.

Vierailija
24/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on alusta lähtien halunnut että olen ottanut hänet, vie sinä minä vikisen. On aina arvostanut sitä, että olen käynyt kovilla kierroksilla nainut ennemmän tai vähemmän rajusti all in. Hän on aina tehnyt enimmät aloitteet ja päättänyt milloin meillä ollut seksiä. Mutta minun kiimani ja panetukseni nousu on aina laukaissut hänen halunsa. Meillä rajumpi ottaminen on tullut aina siitä, että kaluni ollut  vähän liian iso vaimon pilluun. Vaikka olisin nuollut hänelle orgasmit ennen yhdyntää, niin pillu  on aina ollut jännityksessä ja jännittänyt yhdyntää. Nuorempana hän jännitti jaloillaan vastaan ja ilmeisesti pillullaankin lähärissä, ettei menisi liian syvälle, kunnes haluisi ennen orgasmia kaluni pohjaan asti. Tämä jännitys ja pohjaan työntö laukaisi aina hänen orgasminsa. Sama juttu hänen suosikkiasennossaan päällä. Pillu ollut aina pinkeänä sisään työntyessä ja puristunut heti kullini varresta kiinni. Tuntunut, että yrittänyt aina pidätellä, ettei kullini mene liian syvälle ja tee kipeää. Orgasmin lähetessä on sitten aina ottanut tyveä myöten, jolloin ilmeisesti kipu ja nautinto on yhdistyneet. Vatkannut itseään kullini tyveä myöten paljon rajummin, mitä minä lähärissä. Hän ei kuitenkaan ole tykkännyt mistään muusta ottamisesta, läpsimisestä yms kivuista. Pillun rankaisu ja kipu ainoat mitä halunnut. Tosinaan jännittänyt myös pyllyä, kun olen työntänyt sinne sormeani enemmän tai vähemmän luvatta. Joutunut työntämään melkein väkisin, kun on jännittänyt niin kovaa vastaan. Tämäkin jännitys on laukaissut aina hänen orgasminsa, joten olen aina saanut luvan teolleni jälkikäteen. Periaatteessa siis vaniljaa, mutta pillua chillaten ja  rankaisten. Täytyy sanoa, että on tuntunut miehekkäältä pysyä ottamaan hänet, kurittaa pillua kalullani ja saada saamaan orgasmeja.

Vierailija
25/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää jotain hikistä seksintynkää vääntää. On ns alfauros, eli pelle

Vierailija
26/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tehty,en tarvi enää seksiä!

Vierailija
27/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorapuheinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ei ole ottamista: epämääräinen hively tai sively, tunne, ettei mies oikein tiedä, mitä tässä tehdään, tai haluaako hän ylipäänsä juuri minua juuri nyt. n50+

Jep! Myöskään lapsellisen oloiset puheet eivät ole ottamista, mennäänkö vähän humpshumps, kettua koloon, leikittäiskö nakkipiiloa tai muuta noloa höpäjämistä. Sanotaan märkä pillu ja kalua suuhun ja pano ja dildo, kaikkea määrätietoista aikuisten suuhun sopivilla sanoilla. n47

Olen miehenä vaimoa kunnioittava ja hellä, mutta hän on sanonut että kiihottuu jos otan määrätietoisesti. Siihen liittyy ajatus siitä että häntä halutaan. Se on tärkeämpää kuin että kysynkö häneltä lupaa. Se on tosi ristiriitaista, mutta välillä tapahtunut kun olen tarpeeksi kiimassa, mikä on myös omatuntoani vastaan. Se että olen pannut kyselemättä suuhun ja perseeseen. Tai pilluunkin.

Nykyäänhän pitäisi joidenkin mielestä naimisissa ollessakin täyttää kirjallinen anomus asiasta. Joskus pyysin anteeksi kun rikoin rajoja kyselemättä kun tuli morkkis niin vaimo se vaan kiitti että oli hyvää seksiä eikä tarvi pyytää anteeksi. Oli vielä niin että hän ei lauennut mitenkään vaan tein ns. Face fuckin. Mulla on siis lupa tehdä mitä tahdon, olen sanonut kyllä että en halua satuttaa mutta muuten kyllä sellaista hyväksikayttävää meininkiä. Ja se on se mistä tykkää. Tämä on vitsin kieroa tavallaan.

Vierailija
28/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suorapuheinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ei ole ottamista: epämääräinen hively tai sively, tunne, ettei mies oikein tiedä, mitä tässä tehdään, tai haluaako hän ylipäänsä juuri minua juuri nyt. n50+

Jep! Myöskään lapsellisen oloiset puheet eivät ole ottamista, mennäänkö vähän humpshumps, kettua koloon, leikittäiskö nakkipiiloa tai muuta noloa höpäjämistä. Sanotaan märkä pillu ja kalua suuhun ja pano ja dildo, kaikkea määrätietoista aikuisten suuhun sopivilla sanoilla. n47

Olen miehenä vaimoa kunnioittava ja hellä, mutta hän on sanonut että kiihottuu jos otan määrätietoisesti. Siihen liittyy ajatus siitä että häntä halutaan. Se on tärkeämpää kuin että kysynkö häneltä lupaa. Se on tosi ristiriitaista, mutta välillä tapahtunut kun olen tarpeeksi kiimassa, mikä on myös omatuntoani vastaan. Se et

No sepä se. Miehen pitää tietää milloin vaimon ei tarkoittaa ehdottomasti kyllä. Toisin sanoen, mies ei saa olla liian kiltti vaan pitää tuntua välillä ottavalta urokselta.

Vierailija
29/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on alusta lähtien halunnut että olen ottanut hänet, vie sinä minä vikisen. On aina arvostanut sitä, että olen käynyt kovilla kierroksilla nainut ennemmän tai vähemmän rajusti all in. Hän on aina tehnyt enimmät aloitteet ja päättänyt milloin meillä ollut seksiä. Mutta minun kiimani ja panetukseni nousu on aina laukaissut hänen halunsa. Meillä rajumpi ottaminen on tullut aina siitä, että kaluni ollut  vähän liian iso vaimon pilluun. Vaikka olisin nuollut hänelle orgasmit ennen yhdyntää, niin pillu  on aina ollut jännityksessä ja jännittänyt yhdyntää. Nuorempana hän jännitti jaloillaan vastaan ja ilmeisesti pillullaankin lähärissä, ettei menisi liian syvälle, kunnes haluisi ennen orgasmia kaluni pohjaan asti. Tämä jännitys ja pohjaan työntö laukaisi aina hänen orgasminsa. Sama juttu hänen suosikkiasennossaan päällä. Pillu ollut aina pinkeänä sisään työntyessä ja puristunut heti kullini varresta kiinni. Tuntunut, e

Katos. Pate löytäny taas yhden ketjun mihin on päässy lätisemään saman tarinan, täysin samanlaisena, ku noin tuhanteen muuhunkin. 

Vierailija
30/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pääsääntöisesti haluat vain runkata lukiessasi palstaa.

Vierailija
31/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harva meistä naisista oikeasti tykkää että "mies ottaa väkisin" aika tyhmä aloitus.

Vierailija
32/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on alusta lähtien halunnut että olen ottanut hänet, vie sinä minä vikisen. On aina arvostanut sitä, että olen käynyt kovilla kierroksilla nainut ennemmän tai vähemmän rajusti all in. Hän on aina tehnyt enimmät aloitteet ja päättänyt milloin meillä ollut seksiä. Mutta minun kiimani ja panetukseni nousu on aina laukaissut hänen halunsa. Meillä rajumpi ottaminen on tullut aina siitä, että kaluni ollut  vähän liian iso vaimon pilluun. Vaikka olisin nuollut hänelle orgasmit ennen yhdyntää, niin pillu  on aina ollut jännityksessä ja jännittänyt yhdyntää. Nuorempana hän jännitti jaloillaan vastaan ja ilmeisesti pillullaankin lähärissä, ettei menisi liian syvälle, kunnes haluisi ennen orgasmia kaluni pohjaan asti. Tämä jännitys ja pohjaan työntö laukaisi aina hänen orgasminsa. Sama juttu hänen suosikkiasennossaan päällä. Pillu ollut aina pinkeänä sisään työntyessä ja

Mankelipillu on taas työkeikalla...

Vierailija
33/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pano Papallahan on paljonkin kokemusta tällaisesta toiminnasta. Ylpeäkin vielä saavutuksistaan.

Olikohan vaimo yhtä tyytyväinen aikoinaan? No kyllä se kuitenkin halusi.

Vierailija
34/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harva meistä naisista oikeasti tykkää että "mies ottaa väkisin" aika tyhmä aloitus.

Ai harva?? No ei ole.

Vierailija
35/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottaa miehet marjanpoimijoista. Pitää tietää milloin voi ottaa ja milloin ottaminen on hyväksi omalle naiselleen. Kukaan nainen valita hyvästä seksistä jossa tuntee tulleensa kunnolla pannuksi ja viedyksi nirvanaan. Aina jos nainen tekee  ilmoituksen tai ei ole tyytyväinen, on mies epäonnistunut. 

Vierailija
36/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pano Papallahan on paljonkin kokemusta tällaisesta toiminnasta. Ylpeäkin vielä saavutuksistaan.

Olikohan vaimo yhtä tyytyväinen aikoinaan? No kyllä se kuitenkin halusi.

Olisi kyllä tosi mielenkiintoista saada tietää, mitä se vaimo oikeasti ajattelisi tuon ukon kirjoituksista. Loppuisi vaimon tyydyttäminen kyllä siihen paikkaan.

Vierailija
37/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo yleistä riidan jälkeen ns."sovintoseksissä" annan silloin miehen olla vähän rajumpi.

Vierailija
38/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suorapuheinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä vaimoa kunnioittava ja hellä, mutta hän on sanonut että kiihottuu jos otan määrätietoisesti. Siihen liittyy ajatus siitä että häntä halutaan. Se on tärkeämpää kuin että kysynkö häneltä lupaa. Se on tosi ristiriitaista, mutta välillä tapahtunut kun olen tarpeeksi

Kyllä meillä selkeä ei tarkoittaa ei yleensä sitä vaan ei kuulu vaikka aika pitkällekin miehenä tehny asioita oman tahdon mukaan. Hommat loppuu siinä kohtaa. Toisaalta emmä tiiä ei tarkoita ei. Se voi olla että jos sä tahdot niin sä otat. Jää miehen käsiin jälleen taas.

Toisaalta on sairaan kiihottavaa että nainen haluaa miellyttää ja alistua. Toisaalta en halua että on tahdoton myötäilijä, vaan että kirkkaasti sanoisi ainakin välillä mikä on HÄNESTÄ kiva eikä vaan tehdä sitä mikä on minulle kivaa niin se on hänellekin kivaa mutkan kautta.

Ja muutenkin tykkäisin että nainen puhuisi enemmän suoraan eikä antaa ymmörtää. Hänelle se vaan tuntuu olevan vaikeampaa ja sitten hieman tuntuu kuin olisi jarru päällä kun puhutaan seksiaiheista. Noniin kulta.  Seksikeskusteluitakin saa olla johtamassa vaikka olisi mukava vastata toisen näkökulmiin ilman että niitä tarvii tiedustella.

Vierailija
39/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naidaan lähetyssaarnaajassa niin tiukasti, etten pääse alta mihinkään enkä pysty liikkumaan, koska mies on niin määrätietoinen ja hallitseva rajuilla työnnöillään. Suudellaan yhtä kovaa ja rytmi vaan kiihtyy. Tuntuu, että sänky hajoaa ja mies ottaa käsistäni kiinni päästäkseen vielä syvemmälle minuun. Lähtee liikkeelle siitä, että hän painaa minut seinää vasten koko vartalollaan ja suutelee aivot pellolle. Laukean joka kerta, sillä toisen kiima noin palavana kiihottaa aivan valtavasti. 

Vierailija
40/48 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensittäin imetän mulukkua ja sitten panen persseesseen ja siitten vielä lisää mulukkun imettämistä ja lopuksi ruiskin pitkin tissejä ja nuamaa. 

t. Pottukoira

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan