Kertokaa söpöjä ja romanttisia joulukalenteri-ideoita poikaystävälle!
Kommentit (8)
Nostellaanpas tätä! Mies mainitsi kaupassa, että myytävänä oleva olutkalenteri voisi olla hauska - sainkin siitä idean toteuttaa kalenteri itse! Mietin, että joka toinen luukku paljastaisi yhden erikoisoluen, mutta mitä muuta?
Pallottelin mielessäni jotain sukkia, arpoja, kestolottoa, rakkauslappuja, karkkia, suklaata, lahjakortteja (itse tehty illallinen/kunnon hieronta/jne), joista sitten kasaa aina kivan luukun. Mitäs muuta yleishyödyllistä tai hauskaa muille tulisi mieleen?
Muualta luin huulirasvat, dödöt, suihkusaippuat jne hygieniatuotteet jotka kyllä nekin on ihan hauskoja - etenkin, jos yhdistää luukkuun muutakin :)
Vierailija kirjoitti:
Nostellaanpas tätä! Mies mainitsi kaupassa, että myytävänä oleva olutkalenteri voisi olla hauska - sainkin siitä idean toteuttaa kalenteri itse! Mietin, että joka toinen luukku paljastaisi yhden erikoisoluen, mutta mitä muuta?
Pallottelin mielessäni jotain sukkia, arpoja, kestolottoa, rakkauslappuja, karkkia, suklaata, lahjakortteja (itse tehty illallinen/kunnon hieronta/jne), joista sitten kasaa aina kivan luukun. Mitäs muuta yleishyödyllistä tai hauskaa muille tulisi mieleen?Muualta luin huulirasvat, dödöt, suihkusaippuat jne hygieniatuotteet jotka kyllä nekin on ihan hauskoja - etenkin, jos yhdistää luukkuun muutakin :)
Kyllä mies pettyy, jos jöka toinen päivä olutkalenterissa on kuiva. Eihän suklaakalenteristakaan napata namia parittomina päivinä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pallottelin mielessäni jotain sukkia, arpoja, kestolottoa, rakkauslappuja, karkkia, suklaata, lahjakortteja (itse tehty illallinen/kunnon hieronta/jne), joista sitten kasaa aina kivan luukun. Mitäs muuta yleishyödyllistä tai hauskaa muille tulisi mieleen?Muualta luin huulirasvat, dödöt, suihkusaippuat jne hygieniatuotteet jotka kyllä nekin on ihan hauskoja - etenkin, jos yhdistää luukkuun muutakin :)
Kyllä mies pettyy, jos jöka toinen päivä olutkalenterissa on kuiva. Eihän suklaakalenteristakaan napata namia parittomina päivinä pois.
Hm, ehkä tuo käsite "olutkalenteri" oli nyt hieman harhaanjohtava - ajatus ei ollut pyhittää kalenteria pelkälle bisselle, vaikka tuon olutkalenterin kautta sen keksinkin. Mies siis käveli Prismassa sen valmiin myytävän kalenterin ohi ja mietti naureskellen, et olispa hauska. Siitä lähti ajatus ylipäätään kasata sille kalenteri, ja luonnollisesti ajattelin ottaa nuo oluet osaksi :) Puuhaan opiskelijabudjetilla ja ajattelin, että kalenteri voisi olla osa joululahjaa, esimerkiksi vikasta "luukusta" paljastuu sitten se ihan varsinainen joululahja, joten sillä mietin noita muitakin pieniä kivoja juttuja joita oluen lisäksi sinne jemmata.
Ihan suklaakalenteriin en tätä lähtisi rinnastamaan, mutta toisaalta ihan hyvä pointti tuo, että mahtaako mies sitten pettyä.. :/
Spotifyihin biisilista yhteisistä lempikappaleista?