Anteeksi graafinen materiaali, kiinnittymisvuotoa?
Älkää avatko linkkiä, jos veren näkeminen ällöttää. Siinä siis kirjaimellisesti kuva paperista, ja tuhrusta mikä tuli pyyhiessä.
Vuoto säännöllistä, ja tälläistä välivuotoa ei ole koskaan ollut. Kiinnittymisvuodosta ikinä kuullutkaan, mutta nyt googlettelin ja tälläin kp24 ja dpo8 niin löytyi että voisi olla sellaista. Ei tietenkään pakosti, vuotoja on monesta syystä.
Mutta kysymys kuuluu, onko teillä ollut kiinnittymisvuotoa, ja onko se ollut millaista?
Tämän verran siis tuli pyyhiessä, toisella pyyhäisyllä ei enään.
Kommentit (29)
No siis ihan puhtaasti dpi katsoen niin voisi hyvinkin olla, tosin, itselläni ei ole kummastakaan raskaudesta mitään vuotoja tullut... Onko lapsihaaveita ja harrastettu ovulaation aikaan suojaamatonta seksiä?
Jos kauheasti sörkkii rööreihin niin limakalvoista irtoaa keneltä vain tuollaista mössöä. Siis oikeasti
Itse esim jos uloste kovalla niin tuuppaan vaginan kautta peräsuolta niin tuollaista tulee
Vierailija kirjoitti:
No siis ihan puhtaasti dpi katsoen niin voisi hyvinkin olla, tosin, itselläni ei ole kummastakaan raskaudesta mitään vuotoja tullut... Onko lapsihaaveita ja harrastettu ovulaation aikaan suojaamatonta seksiä?
Siis kyllä lapsi olisi kovasti toiveissa:) yrityskertoja tosin vasta muutama takana, että ei paniikkia, mutta toiveikkaita kyllä :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos kauheasti sörkkii rööreihin niin limakalvoista irtoaa keneltä vain tuollaista mössöä. Siis oikeasti
Itse esim jos uloste kovalla niin tuuppaan vaginan kautta peräsuolta niin tuollaista tulee
En nyt ihan ymmärtänyt ehkä oikein tuota sörkkimistäsi, mutta varmasti totta kyllä.
Tosin en kyllä kauheasti kaivellut kyllä menemään :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole varaa kunnon valkoiseen vessapaperiin
Huoh kierrätyspaperi on paljon parempaa ympäristölle.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on menkat ajoissa. Alkavat kunnolla ehkäpä huomenna.
Sekin voi olla, mutta jos olen oikein ymmärtänyt kierron alun voi ennustaa nimenomaan toteutuneen ovulaation, ei viime menkkojen alkamisesta. Ja olen tosiaan tuossa noin reilu viikko sitten testannut täysin varman ovulaation. Hmm
Ap
Vierailija kirjoitti:
Taisi tulla peräpukamasta
Anteeksi että oletin koska tämä on kuitenkin VAUVA foorumi, että täältä voisi saada järkeviä vastauksia
Ap
Kiinnittymisvuoto on käsittääkseni lähinnä urbaani legenda, ei kukaan gyne ole koskaan asiaa vahvistanut
Olen ollut 9 kertaa raskaana. Kertaakaan ei ole ollut kiinnittymisvuotoa. Tämä ei edellenkään edusta siis kaikkia naisia tai kiinnityvuotoa yleensä. Minulla näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi että oletin koska tämä on kuitenkin VAUVA foorumi, että täältä voisi saada järkeviä vastauksia
Ap
Taidat olla uusi palstailija. Yleensä saat vastailun kettuiluna, täällä harvoin näkee fiksuja vastauksia
Onnea yrittämiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Taidat olla uusi palstailija. Yleensä saat vastailun kettuiluna, täällä harvoin näkee fiksuja vastauksia
Onnea yrittämiseen
Kiitos sekä vastauksesta, että tsempeistä
Just kun koskaan ei ole ollut mitään välivuotoja niin on vain utelias mistä voi johtua :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin ja minulla ei tullut kiinnittymisvuotoa, tosin tuli yhdet 'menkat'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin ja minulla ei tullut kiinnittymisvuotoa, tosin tuli yhdet 'menkat'
Millaiset "menkat"? Kestikö monta päivää ja tuliko sillon kun kuukautisten olisi pitänyt olla?
Kyllä tuo siltä vaikuttaa.
Tosin nuo vuoto hommat on niin yksilöllisiä. Että ei voi varmaksi sanoa tietenkään. :D