Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haluaisi vielä jättää vauvaamme illaksi kotiin lapsenvahdin kanssa =(

Vierailija
06.05.2006 |

Mieheni lähti äsken suuriin juhliin. Vasta tänään selvisi kuinka paljon hän olisi halunnut minua sinne mukaan. Hän kyllä kysyi asiasta että lähdenkö mukaan mutten ollut valmis vielä jättämään vauvaamme 6kk kotiin, en ole vielä lähtenyt mihinkään rientoihin vauvan syntymän jälkeen ja koen etten ole vielä valmis.

No. Selvisi siis että mieheni olisi tosissaan halunnut minut sinne mukaan ja oli surullinen kun en lähtenyt ja mulle tuli ihan kauhean syyllinen olo siitä etten ole mieheni rinnalla juhlissa. Miksei hän voinut sanoa aikaisemmin noin suoraan kuinka iso asia se olisi hänelle ollut? Olisin ehkä voinut yrittää psyykata itseäni lähtemään sinne juhliin. Mulla ei ole itellä ollut minkäänlaisia hinkuja päästä mihinkään, en ole koskaan ollut mikään bileharakka muutenkaan. Jotenkin minua loukkaa sekin että mieheni patistaa minua kokoajan lähtemään johonkin tuulettumaan ja oikeassahan hän tietenkin onkin mutta en koe sitä mitenkään järkeväksi kerran en yksinkertaisesti halua lähteä! En koe tarvitsevani mitään " tuuletusta" . Voishan se tietenkin tehdä ihan hyvääkin, mene ja tiedä.. onko tässä mitään tolkkua? Mieheni ei ymmärrä miten lähtö voi olla minulle niin vaikeaa.

Nyt mulla on jokatapauksessa kauhean surullinen ja syyllinen mieli siitä kun en lähtenyt mieheni mukaan. En olisi voinut lähteä viimetipassa koska ilmoittautumiset juhlaan oli jo muutama viikko sitten. Oli kurjaa että juhlaillasta tuli tämmönen :( Mieheni lähti haikeana ja minä jäin itku kurkussa vauvan kanssa kotiin. Huokaus.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teistä kumpikin ole vastuussa omasta mielenrauhastaan. Jos sinusta tuntuu siltä, ettet halua lähteä, miksi lähtisit miehesi mielenrauhan vuoksi? Kunnon keskustelun luulisi riittävän.

Vauvan ja lapsen voi jättää sitten, kun on siihen valmis ja se tuntuu hyvältä. Ihan turhaa on mennä sitä ennen.

Vierailija
2/3 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halunnut kun lapsemme oli puolivuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta kun hän minua patistaa johonkin. Kai minun tarvitsee käydä jossain että mieheni saa mielenrauhan...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan