Vierailija

17v ei saa mitään isompaa tänä jouluna joten budjettia on laittaa kaikkea kivaa sellaiseen laatikostokalenteriin. Haluaisin myös hemmotella likkaa vähän, kotijouluja ei enää kovin montaa ole ennenkuin aikuistuu :)

Tähän mennessä olen hankkinut tai suunnitellut:

Lempisuklaita
Ruusukultainen ruusukaulakoru
Teekukkia (tytön lempparia)
Nintendo DS peli joululoman alkajaispäiväksi (haaveiltu, jemmaan kotelon ja laitan kortin kalenterin lokeroon :) )
Pussi palloporkkanan siemeniä kesäksi (kasvatti niitä pesuvadissa lapsena ja muistaa vielä)

Olisiko ideoita muiksi pienikokoisiksi lahjoiksi? Jotain mineraalimeikkinäytteitä ehkä? Mistä niitä saa? Muuta?

Kalenterin laatikot ovat 3x3x3 cm.

Kiitti!

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Missä tollasia äitejä kasvaa? Meillä ei ainakaan. Kolme teiniä ja raskas työ. En jaksais sekuntiakaan tehdä itse kalentereita niille.

Vierailija

Korvakorut

valokuva

lahjakortti

kirjaston suosittelemasta kirjasta esite

runo hänestä itsestään vauvana

runo hänestä itsestään aikuisena

runo hänestä itsestään vanhuksena

kivi, käpy tms. mitä hän pienenä keräsi ulkoa

minikokoisia hajuvesiä

luettelo nimistä, joita aioitte antaa hänelle ja miksi ei sitten annettukaan

ennustus millainen tulevaisuus hänelle tulee ja itse piirretty kuva hänen elämästään

seteli

nuotit johonkin ihanaan lauluun

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missä tollasia äitejä kasvaa? Meillä ei ainakaan. Kolme teiniä ja raskas työ. En jaksais sekuntiakaan tehdä itse kalentereita niille.

Täällä jaksat kuitenkin vierailla. Ja kirjoitella. Menee useampi sekunti.

Vierailija

Luomivärejä, jos käyttää meikkiä. Jotkut neutraalit sävyt voisi olla hyviä, sopii kaikille! Ainakin we care icon -sarjassa on tollasia pieniä yhen värin pakkauksia. Pienet kynsilakat mahtuisi myös kalenteriin. Kävisikö lahjakortti johonkin mieleiseen kauppaan, leffaan tms?

Vierailija

3x3x3cm kuulostaa kyllä aika pieneltä, mutta saisitko sinne esim. rullalle Finnkinon leffalippuja? En ole varma ovatko pistäneet sitä parasta (= halvinta per lippu) joululahjasettiään vielä myyntiin, mutta eiköhän Finnkinolla ole jonkinlaisia pakettitarjouksia läpi vuoden (siis jos on nyt heti jo kiirus kalenteria täyttämään).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oma äitini jaksoi, mutta olinkin ainoa lapsi. Enkä kyllä äidin silloisen duunin rankkuudestakaan osaa sanoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Korvakorut

valokuva

lahjakortti

kirjaston suosittelemasta kirjasta esite

runo hänestä itsestään vauvana

runo hänestä itsestään aikuisena

runo hänestä itsestään vanhuksena

kivi, käpy tms. mitä hän pienenä keräsi ulkoa

minikokoisia hajuvesiä

luettelo nimistä, joita aioitte antaa hänelle ja miksi ei sitten annettukaan

ennustus millainen tulevaisuus hänelle tulee ja itse piirretty kuva hänen elämästään

seteli

nuotit johonkin ihanaan lauluun

Ihana, kiitos! :)

Lahjakortti tai valokuva eivät mahdu, mutta voisin penkoa noita lapsuusmuistoja ja soveltaa jotain hauskaa.  Tytöstä on kivaa muistaa juttuja ja jutella niistä, ja mutsin rustaama runo hänestä aikuisena ja vanhana voisi olla justiinsa sopivan kammottava ja hauska idea :)

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat