Ideoita minilahjoiksi (max 3x3cm ) 17v tytön joulukalenteriin?
17v ei saa mitään isompaa tänä jouluna joten budjettia on laittaa kaikkea kivaa sellaiseen laatikostokalenteriin. Haluaisin myös hemmotella likkaa vähän, kotijouluja ei enää kovin montaa ole ennenkuin aikuistuu :)
Tähän mennessä olen hankkinut tai suunnitellut:
Lempisuklaita
Ruusukultainen ruusukaulakoru
Teekukkia (tytön lempparia)
Nintendo DS peli joululoman alkajaispäiväksi (haaveiltu, jemmaan kotelon ja laitan kortin kalenterin lokeroon :) )
Pussi palloporkkanan siemeniä kesäksi (kasvatti niitä pesuvadissa lapsena ja muistaa vielä)
Olisiko ideoita muiksi pienikokoisiksi lahjoiksi? Jotain mineraalimeikkinäytteitä ehkä? Mistä niitä saa? Muuta?
Kalenterin laatikot ovat 3x3x3 cm.
Kiitti!
Kommentit (35)
Minä aion ostaa isolle tyttärelleni Lumenen adventtikalenterin. Hyvä ja helppo.
Koru, minikynsilakka, seteli, ponnareita, itsetehty lahjakortti ("vien sinut syömään ja leffaan"), huulirasva, minisaippua
Ihana idea😀mulla 4tytärtä, niin ei taida budjetti taipua tuollaiseen!
Männynkäpyjä. Niistä voi joulunpyhinä askarrella koristeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku lauantai lottokuponki taiteltuna. Ties vaikka tytöstä tulisi miljonääri ;)
Alle 18 vuotias, niin ei saa.
Kyllä saa. Ei saa itse ostaa mutta voi antaa lahjaksi. Voitot saa lunastaa itse 2000 euroon asti, suuremmat voitot huoltajan kanssa.
Osta 24 palan palapeli, anna aina yksi pala kerrallaan, aattona valmis.
Vierailija kirjoitti:
Ihana idea😀mulla 4tytärtä, niin ei taida budjetti taipua tuollaiseen!
On se ihme, että budjetti ei taivu, mutta vartalo kuitenkin taipui sellaiselle mutkalle, että neljä tytästä olet saanut väännetyksi tähän maailmaan.
Mulla on myös 17-vuotias tytär, mutta en keksis mitään tarpeeksi pientä mitä vois laittaa. Mieluummin annan jotain isompaa, mistä on oikeasti iloa.
Ainoa ehdotuksista, joille periaatteessa olis voinu olla käyttöä, oli kortsut, mutta e-pillereiden kanssa tarvii niitäkään.
Hullut päivät on ensi viikolla ja niillä myydään kaikkein halvimmat finnkinon-liput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvakorut
valokuva
lahjakortti
kirjaston suosittelemasta kirjasta esite
runo hänestä itsestään vauvana
runo hänestä itsestään aikuisena
runo hänestä itsestään vanhuksena
kivi, käpy tms. mitä hän pienenä keräsi ulkoa
minikokoisia hajuvesiä
luettelo nimistä, joita aioitte antaa hänelle ja miksi ei sitten annettukaan
ennustus millainen tulevaisuus hänelle tulee ja itse piirretty kuva hänen elämästään
seteli
nuotit johonkin ihanaan lauluun
Ihana, kiitos! :)
Lahjakortti tai valokuva eivät mahdu, mutta voisin penkoa noita lapsuusmuistoja ja soveltaa jotain hauskaa. Tytöstä on kivaa muistaa juttuja ja jutella niistä, ja mutsin rustaama runo hänestä aikuisena ja vanhana voisi olla justiinsa sopivan kammottava ja hauska idea :)
ap
Jemmaa lahjakortit johonkin muualle ja laita joku vinkkilappu sinne lokeroon, jotta voi sitten etsiä sen.
Tuo 3x3cm on kyllä todella pieni luukku, jos jokaiseen haluaa jotain käyttötavaraa, eikä mitään turhaa krääsää. Tosin jos budjettia löytyy, niin taittele niihin seteleitä.
Itse en olisi enää 17-vuotiaana innostunut mistään arvoituksista ja muista leikeistä. Toki 17-vuotiaita on erilaisia.
Jokin avaimenperä...tarviiks jotain hiuslenkkejä...
3x3 senttiä on kyllä tosi pieni...
Alle 18 vuotias, niin ei saa.