Raskauden pelko
Pelkään ylikaiken, että tulisin raskaaksi. Syön e-pillereitä ja silti teen monta raskaustestiä kuussa sairaalloisen pelon vuoksi. Pelkään, että olenkin raskaana ja se on jo kolmannella kuulla enkä voi tehdä enää aborttia. Näen asiasta unia ja se häiritsee minua usein. En saa apua tk:sta, koska siellä minua ei oteta tosissaan. Ovat vain sanoneet, että asia ei ole niin tärkeä ja naureskelleet että katsotaan sitten kun olen raskaana. Mitä tehdä? Miten voisin päästä pelosta eroon? En koskaan halua lapsia, ainakin nyt ajattelen näin. Olen 26 -vuotias.
Kommentit (5)
1) Älä harrasta seksiä
2) Hanki kierukka tai joku muu /kapseli) parempien prosenttien ehkäisyväline, jota ei tarvitse muistaa joka päivä syödä tai joka esim. sairastellessa saattaa heikentyä teholtaan.
Tosi typerää naureskella, kuten tk:ssa tekevät. Sterilisaatiota et saa iän puolesta, koska laki on hullu Suomessa. Ja eihän sterilisaatiokaan ole varma. Saisko ulkomailta jostain? En tiedä? Tuplaehkäisy lienee parasta.
Niin ja jos sitten kuitenkin harrastat seksiä niin aina tuplaehkäisy (kondomi) ja mies ei tule missään kohtaa sekstailua lähelle kriittisiä paikkojasi ilman kondomia. Eikä käsilläkään jos on koskenut itseään, laita sinä se kondomi niin voit olla varma että mies ei vahingossa siirrä touhutippoja sinuun.
Ainakin saisit sterin jos synnyttäisit tai sitten säästät rahaa ja lennät Englantiin hakemaan piuhojen katkasun.