Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan teillä kestää paskalla?

Joku random
07.10.2018 |

Eli ihan mielenkiinnosta aattelin teiltä kysyä että kuinka kauan teillä menee paskalla?

Mulla kestää ite paskantamisessa vaan pari minuuttia mutta yleensä istun pöntöllä 15 min ennen kuin alan paskantamaan. Yleensä vaan mietin kaikkia päivän asioita siellä. Sitten sen jälkeen kun oon paskantanu niin istuakseen siinä vielä toiset 15 min ajattelemassa kaikkea. Eli mulla kestää siellä yleensä noin 30-35 minuuttia. Entä teillä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottava keskustelu!

SETÄ

Vierailija
22/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin juuri aikaa

aika alkaa kun pylly on pytyllä ja laskenta loppuu kun pylly nousee pytyltä.

Tein tähän raspery -pii laitteella anturiin kytketyb perse-ohjelman, ja sen tulokset ovat  nahtävävillä osoitteessa: pylly.vessa@utelias.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kyllä kellottanut koskaan paskantamistani, mutta sanoisin että pari minuuttia menee. Mä menen paskalle kun mua paskattaa, paskannan, pyyhin perseen ja nousen pytyltä, pesen kädet ja lähden vessasta. En ymmärrä yhtään näitä tyyppejä, jotka "asuu" paskapytyllä ja lähipiiristäkin tällaisia tapauksia löytyy.

Vierailija
24/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 x 30 min, IBS

Vierailija
25/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon symmetriaan ja synergiaan. Pöntöllä istun sellaiset 20-30 minuuttia, eli ajan, jonka puitteissa ehtii hyvin kirjoitella av-palstalle päivän sisällöt. Onkin mukavaa tuottaa sisältöä monikanavaisesti yhtä aikaa. Suorastaan inspiroivaa. 

Vierailija
26/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kunnes kännykkäpeli on pelattu läpi tai tulee game over. Kakkiminen on vain pieni osa kokemusta, kun oikein kunnolla lähdetään "toimistohommia" paiskimaan. Jo lapsena saatoin jäädä tunniksikin vessaan lukemaan Aku Ankkoja.

Vierailija
27/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kunnes kännykkäpeli on pelattu läpi tai tulee game over. Kakkiminen on vain pieni osa kokemusta, kun oikein kunnolla lähdetään "toimistohommia" paiskimaan. Jo lapsena saatoin jäädä tunniksikin vessaan lukemaan Aku Ankkoja.

Itekkin luen välillä vessassa Aku Ankkaa mutta yleensä mietiskelen vaan kaikkea mitä nyt päähän tulee.

Vierailija
28/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 nautinnon minuuttia?

Vierailija
29/34 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle minuutti. Mieheni sanoi että miten voin paskanta näin nopeaa

Vierailija
30/34 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä kestää aina vähintään 20 minuuttia. Joskus olen vapaa yrittänyt, mutta ei mitenkään mahdollista. Tuntuu, että kun jo pyyhkii, niin tarttee vettä pönttö kolme kertaa, ettei mene tukkoon. Joskus pelkän kakan jälkeen on meinannut mennä tukkoon, niin että vesi noussut melkein yli. Mutta en tosiaan käy mitään pipanaa pudottamassa silloin tällöin vaan yritän kunnolla tyhjentää suoleni.

Itse asiassa nykyisin en enää edes pyyhi vaan pesen ja kuivaan. Olen niin kyllästynyt siihen venyvään liisteriin ja paskaan joka ei pyyhkimällä lopu. 

Vierailija
31/34 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Varo vaan, voi tulla rotta tai käärme tms. iljetys pöntöstä ylös puremaan suo haitariin. 😄

Vierailija
32/34 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tulee minuutissa. Perseen pyyhkiminen ja bidee suihkun käyttö vie 3min 24s. Kokonaispaskannusaika on siten 4min 24s. Housujen riisuminen ja pukeminen ei sisälly aikaan.

Vierailija
33/34 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa mennä tuntikin. Riippuu vähän miten ummetus ja pukamat vaivaa.

Vierailija
34/34 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartti menee helposti, ehtii hyvin heittämään läppää täällä av palstalla, siksi tabletti on sijoitettu vessaan pysyväis luonteisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä