Saako 18-ja 20-vuotiaat matkustaa Dubaihin kahdestaan?
Olen lukenut, että matkassa täytyy olla mukana yli 21-vuotias. Toisella sivulla luki, että riittää että on yli 18-vuotias. Haluan nyt varmaa tietoa. Oletko matkustanut tai tiedätkö jonkun joka on ollut Dubaissa ilman yli 21-vuotiasta henkilöä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
18-21-vuotias ei saa matkustaa Euroopan ulkopuolelle ilman huoltajaa. Tai pitää olla vähintään lupa.
höpö höpö. Ei täysi-ikäisillä mitään huoltajaa ole.
”Alle 18- tai 21-vuotiaat (hotellista riippuen) eivät saa kirjautua hotelliin ilman vanhempia, jolloin mukana tulee olla englanninkielinen vapaamuotoinen lupa vanhemmalta sekä kopio vanhemman passista. Jos lapsella on eri sukunimi kuin vanhemmalla, tulee mukana olla syntymätodistus.”
Tuollaisen löysin Rantapallon sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
”Alle 18- tai 21-vuotiaat (hotellista riippuen) eivät saa kirjautua hotelliin ilman vanhempia, jolloin mukana tulee olla englanninkielinen vapaamuotoinen lupa vanhemmalta sekä kopio vanhemman passista. Jos lapsella on eri sukunimi kuin vanhemmalla, tulee mukana olla syntymätodistus.”
Siis alle 18-vuotiaalla totta kai, mutta 18-21-vuotiaathan on täysi-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Alle 21-vuotiaalla täytyy olla aina vanhempien kirjallinen lupa tai vanhempi mukana, jos meinaa kirjautua hotelliin ulkomailla.
Saa tietysti, siellä sitten paikalliset prinssit pitää heistä hyvää huolta, niin kuin paikallisista naisistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa matkustaa
Oletko itse ollut Dubaissa alle 21-vuotiaana ilman yli 21-vuotiasta? Vai mistä tiedät, että pääsee? Mistä varasit matkan, jos olet itse ollut ja missä hotellissa?
Kuulostat niin keskenkasvuiselta että suosittelen pysymään kotipitäjässä siihen asti että tajuat millainen maa kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 21-vuotiaalla täytyy olla aina vanhempien kirjallinen lupa tai vanhempi mukana, jos meinaa kirjautua hotelliin ulkomailla.
Onko tää joku uusi juttu? Meinaan että kyllä mä sujuvasti vielä kymmenen vuotta sitten matkustelin yksin ja hotelleihin kirjautuminen onnistui ongelmitta.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut, että matkassa täytyy olla mukana yli 21-vuotias. Toisella sivulla luki, että riittää että on yli 18-vuotias. Haluan nyt varmaa tietoa. Oletko matkustanut tai tiedätkö jonkun joka on ollut Dubaissa ilman yli 21-vuotiasta henkilöä?
Ota itse selvää, jos et kykene niin ei varmaan kannata lähteä mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä vai naisia?
Naisia molemmat.
Unohtakaa heti, teillä on suuri vaara joutua hyväksikäytetyiksi ja siitä vielä vankilaan.
En trollaa. Sinne ei ole turvallista mennä.
Vierailija kirjoitti:
No miksette voi mennä vaikka Espanjaan? Mitä te Dubaihin meette ku ette kuitenkaan voi poistua hotellialueelta kahdestaan?
Espanjassa ei ole niin lämmin marraskuussa, jolloin ajattelimme matkustaa. Ja totta kai voimme poistua hotellista. Dubai on paljon turvallisempi maa mitä luullaan.
Vierailija kirjoitti:
Löysin kiinnostavan hotellin ja laitoin sähköpostia, jossa kysyin saako meidän ikäiset olla hotellilla keskenämme. Toivottavasti vastaavat pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksette voi mennä vaikka Espanjaan? Mitä te Dubaihin meette ku ette kuitenkaan voi poistua hotellialueelta kahdestaan?
Espanjassa ei ole niin lämmin marraskuussa, jolloin ajattelimme matkustaa. Ja totta kai voimme poistua hotellista. Dubai on paljon turvallisempi maa mitä luullaan.
Siis kaupunki. Kirjoitin ajatuksissani väärin.
Jos tällaista pitää kysyä joltai vauvapalstalta, eikä osaa itse selvittää asiaa, ei kannata matkustaa yhtään mihinkään ilman huoltajaa. Tai sitten etsit jonku 24/7 oppaan, joka opastaa hotellin alakertaan aamupalallekin.
18-21-vuotias ei saa matkustaa Euroopan ulkopuolelle ilman huoltajaa. Tai pitää olla vähintään lupa.