Nainen, pidätkö pissaleikeistä?;)
Hei.
Olen 35-vuotias mies pääkaupunkiseudulta ja nyt ihan hiljattain syttynyt pissaleikleihin ihan täysin. Onko vesileikeistä pitäviä naisia?:) mistä teitä löytää?;)
Itse haluaisin tirkistellä, saada kuuman suihkun ison kyrpäni päälle, pissata pillun/pepun täyteen, rinnoille jne;) olisi ihana myös imeä vimmaisesti lirautus suoraan sen lähtöpisteestä.
Tässä voisi käydä asiasta keskustelua:) tai sitten, laita meiliä;) nimimerkillä löytyy gmailista.
Kommentit (50)
ihanaa pissailla julkisella paikalla salaa vaippaan
suuhen en halua kenenkään pissoja!
Minä tykkään kun nainen pissaa päälle. Suuhun ja naamalle. Maistuu ihanalle. Samalla kalu kovettuu ja siinä voi nainen sitten ratsastaa ja saada pilluun kuumat kermat tai sitten runkkaan itselleni loppuhuipennuksen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä on.
Joskus miehen kanssa keskustelimme siitä missä menee rajat ja pissa/kakkajuttuihin me sen vedimme.
Alkoihan se kielletty hedelmä kuitenkin houkuttamaan.
Jossain vaiheessa mies kysyi suihkussa saako pissata päälleni ja nauroin vaan että siitä vaan. Lirutteli jaloille ja vatsalle siinä suihkussa kun nauroimme yhdessä. Tuntui oudon kiihottavalta.
Kysyin että kai minäkin sitten saan ja näin ukon silmien syttyvän.
Kävi makuulle suihkun lattialle ja pyysi pissaamaan naamalle.
Tein työtä käskettyä ja äijä joi kuin kameli oaasiksella. Oli todella kiihottavaa kun oli niin tabua koko touhu.
Pyytää aina sillointällöin juotavaa suihkussa ja saa mitä haluaa. Istun lopuksi yleensä naaman päälle ja saan kielihoidon. Todella kiihottavaa.
Suosittelen kokeilijoille että on käyty pissalla ennakkoon ja sen jälkeen juotu vettä ainakin litra. Kun vettä on juotu paljon niin pissa on vain lämmintä eikä maistu tai haise juuri millekkään.
Se on ihan steriiliä kaiken lisäksi.
Hyviä kultaisia suihkuja kaikille! :)
N49
Kyllä pissan pitää maistua ja haista pissalle, tuollainen tankattu vesipissa ei ole yhtä kiihottavaa.
Kultaiset suihkut ovat seksin aatelia. Suosittelen.
Joku vuoden päivä olisi nimettävä kultaisten suihkujen päiväksi.
Isoon suussa olevaan trattiin kuseminen saa kaiken kusen suuhun nieltäväksi ilman pärskeitä. Käy kaikille sukupuolille.
Pieruseksissä tratin pään voi laittaa nenäntuntumaan.
Pervoa ja kiimaista, nuolisin pilluasi ja saisit pisuttaa suulleni ja kalulleni