Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi panostaa suhteenne eteen?

Vierailija
07.10.2018 |

Mitä konkreettisia tekoja miehesi tekee, mitkä auttavat pitämään suhteenne kunnossa ja tunteet positiivisia? Mitä kivaa miehesi on tehnyt sinun eteesi? Miten teitä yleensäkin huomioidaan?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ei ilmeisesti jakseta kehua miehiä kun on näin hiljainen ketju...

Vierailija
2/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nainen joka kuvittelee itsensä ansiottomalle jalustalle, jolla miehen kuuluu häntä liehitellä, lahjoa ja palvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna halaamalla esimerkiksi.

Vierailija
4/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas nainen joka kuvittelee itsensä ansiottomalle jalustalle, jolla miehen kuuluu häntä liehitellä, lahjoa ja palvoa.

Tiedoksi vaan mutta olen mies ja mielenkiinnosta kyselen... Vaimoni jaksaa huomioida minua usein ja olen itse melko köyhä mielikuvituksen suhteen, joten toivon saavani vinkkejä.

Ap

Vierailija
5/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järin romanttisia tekoja, mutta arkisia joista ymmärrän hänen välittävän. 

Hän kuuntelee ja sisäistää kirjaimellisesti kaiken mitä sanon. Tuo mulle kaupasta mun lempikarkkeja (itseasiassa kaksi pussia, koska hän rohmuaa aina yhden pussillisen ja joskus olen jäänyt kokonaan ilman karkkia :D). Silittelee ja paijaa mahaa, kun olen menkkakivuissa. Muistuttaa aina, jos huomaa Netflixissä jollekkin mun sarjalle tulleen jatkoa tai jos joku mun haluama peli on alennuksessa. Auttaa mua mun peleissä, kun hän on huomattavasti parempi pelaaja kuin minä. Tsemppaa mua aina, kun joku jännittää tai harmittaa. Olen pitkäaikaissairas ja hän huolehtii musta, muistuttaa mua ottamaan lääkkeeni yms. Lähettää mulle söpöjä eläinvideoita ja -kuvia. Osaa puhua suoraan ja ongelmat saadaan ratkaistua tyylikkäästi puhumalla.

Heh ihana mies. Parempaa en olisi voinut toivoa.

Vierailija
6/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään järin romanttisia tekoja, mutta arkisia joista ymmärrän hänen välittävän. 

Hän kuuntelee ja sisäistää kirjaimellisesti kaiken mitä sanon. Tuo mulle kaupasta mun lempikarkkeja (itseasiassa kaksi pussia, koska hän rohmuaa aina yhden pussillisen ja joskus olen jäänyt kokonaan ilman karkkia :D). Silittelee ja paijaa mahaa, kun olen menkkakivuissa. Muistuttaa aina, jos huomaa Netflixissä jollekkin mun sarjalle tulleen jatkoa tai jos joku mun haluama peli on alennuksessa. Auttaa mua mun peleissä, kun hän on huomattavasti parempi pelaaja kuin minä. Tsemppaa mua aina, kun joku jännittää tai harmittaa. Olen pitkäaikaissairas ja hän huolehtii musta, muistuttaa mua ottamaan lääkkeeni yms. Lähettää mulle söpöjä eläinvideoita ja -kuvia. Osaa puhua suoraan ja ongelmat saadaan ratkaistua tyylikkäästi puhumalla.

Vau! Tää on tosi hyvä :)

Vierailija
7/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa munaa aina kun haluan :D 

Vierailija
8/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanalle! Tuli itsellekin hyvä mieli. :)

Vierailija
9/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä  mua huomioidaan pienillä teoilla jotka helpottavat arkea.Kuvittelisin että se on ihan normaalia toimintaa.

Vierailija
10/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee meille ruokaa, auttaa mua sellaisissa asioissa, joita en itse ehtisi tehdä (esim. vie mun auton huoltoon tai renkaidenvaihtoon, koska voi lähteä ruokatunnilla tai muutenkin tehdä liukuvaa työaikaa, mutta minä en voi), antaa suuseksiä ja muutenkin huolehtii mun nautinnosta sängyssä.

Ei siis kauheen romanttisia tekoja, koska se ei oo yhtään romanttinen, mutta silti tärkeitä mulle.

Vierailija
11/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioi. Halaa ohimennen, suikkaa suukon tai vaikka puristaa pepusta. Kutsuu kauniiks ja jakaa muita kehuja. Joka päivä kerrotaan rakastavamme toisiamme.

Mies tekee kaikkia pikkujuttuja mun puolesta esim. tekee jääkaappiin iltapalan valmiiks, ku tuun iltavuorosta kotiin ja mies on jo nukkumassa.

Meillä rakkautta näytetään hyvin arkisin keinoin, tehdään asioita toisen puolesta, huomioidaan ja ilahdutetaan. Hyvin harvoin on mitään suurta ja romanttista.

Vierailija
12/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole miehiä, naisia, tyttöjä tai poikia. Meidän perheessämme on vain ihmisiä.

Vierailija
13/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi vaan mutta olen mies ja mielenkiinnosta kyselen... Vaimoni jaksaa huomioida minua usein ja olen itse melko köyhä mielikuvituksen suhteen, joten toivon saavani vinkkejä.

Ap

Älä viitsi. Et ole mies. Olet yksi palstan miesvihaaja-naisista. Toivot taas yhtä sikamiesketjua.

Vierailija
14/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku itsekäs ännmä kyselemässä. Ei mun kanssani tartte kuin olla vaan! Mä otan hyvän miehen, niin sen ei tartte "panostaa"!!! Siinä on ilmainen ohje sullekin, ap, joka rämmit sen psakakasasi kanssa.

Vierailija
15/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole miehiä, naisia, tyttöjä tai poikia. Meidän perheessämme on vain ihmisiä.

Jotka haikara vissiin on aikanaan tuonut.

Vierailija
16/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kullia joka päivä, nuolee mun värkkiä aina kun haluan ja minä annan hänelle ihanaa suuseksiä mistä hän nauttii :) Meillä on tosi kiimasta.

t. N55 v. 

Vierailija
17/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee, kuuntelee ja arvostaa mielipiteitäni, on kiinostunut asioistani ja persoonastani ja osoittaa sen myös. Hoitaa oman osansa kotitöistä kyselemättä. Ehdottaa yhteistä tekemistä ja tykkää tehdä kanssani asioita. Harrastaa kanssani. Koskettaa, pussaa, kehuu. Seksissä huolehtii myös minun nautinnostani. Välillä vie syömään, leffaan tai tuo kukkia tms.

Vierailija
18/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perhe on vielä trendikkäämpi. Me ei nähdä itseämme minään tiettynä lajina lainkaan. Me ei erotella itseämme kivistä, eläimistä, puutarhakalusteista ym.

Vierailija
19/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että moni mies pohtii tätä. Miten olla romanttisempi. Miten auttaa enemmän. Miten ottaa toinen paremmin huomioon. Tämän huomaan miespuolisissa kavereissani. Harvoin tätä kuulee naisilta. En itse asiassa koskaan muista naispuolisen kaverini pohtineen miten olla parempi kumppani, vaikka tiedän monta joilla parantamisen varaa.

Vierailija
20/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän perhe on vielä trendikkäämpi. Me ei nähdä itseämme minään tiettynä lajina lainkaan. Me ei erotella itseämme kivistä, eläimistä, puutarhakalusteista ym.

Kiitos päivän mahanauruista. :)

t. sivustaseuraaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi