Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarissa on todella hyvä kolumni suomalaisesta parisuhteesta, allekirjoitan kaiken

Vierailija
07.10.2018 |

Mukava lukea juttu, missä ihmetellään samoja asioita kuin itse ja puhutaan kauniin lämpimästi suomalaisesta parisuhteesta ja myös oman tilan tarpeesta 💕

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se linkki

Vierailija
2/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tällaisella ei saa edes kommentointia aikaan, kun kaikki ovat samaa mieltä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parisuhde on suomalaisen sosiaalisuuden perusyksikkö"

Yksinäisille k.ilttim.iehille ei ole sijaa tässä yhteiskunnassa.

Vierailija
4/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en minäkään tajua, että ystävinä on vain toisia pariskuntia. Enkä sitä, että ystäväpiiri jakautuu sukupuolen mukaan...

Vierailija
5/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Parisuhde on suomalaisen sosiaalisuuden perusyksikkö"

Yksinäisille k.ilttim.iehille ei ole sijaa tässä yhteiskunnassa.

Lue nyt se uudestaan kun pointti meni viuhuen ohi.

Vierailija
6/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota en minäkään tajua, että ystävinä on vain toisia pariskuntia. Enkä sitä, että ystäväpiiri jakautuu sukupuolen mukaan...

MIKSI ystäväpiiri ei saisi jakautua sukupuolen mukaan?!

Vierailija
7/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsästi kirjoitettu, en jaksanut lukea loppuun. En varmaan sitten samaistunut

Vierailija
8/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo oli vähän liian "näin on hyvä, ei muuteta mitään, muunlainen tapa on huono"-kirjoitus. Mun mielestä on tosi surullista, jos kaikki tehdään puolison kanssa. Kaikki. Aina. Ja että tosiaan kirjoittaja olisi halunnut mennä mukaan, kun puoliso tapasi perinteiseen tapaan ystäväänsä kaksin?!? Miksi ihmeessä, kai nyt jotain omaakin saa olla. En siis allekirjoita. Minulla on omia ystäviä, miehellä omia. Sitten on yhteisiä. Aikaa vietetään erilaisilla kokoonpanoilla. Harrastetaan yhdessä ja erikseen. Toki pitää olla yhteistä tekemistä, mutta ei vain yhteistä.

Vierailija
9/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo oli vähän liian "näin on hyvä, ei muuteta mitään, muunlainen tapa on huono"-kirjoitus. Mun mielestä on tosi surullista, jos kaikki tehdään puolison kanssa. Kaikki. Aina. Ja että tosiaan kirjoittaja olisi halunnut mennä mukaan, kun puoliso tapasi perinteiseen tapaan ystäväänsä kaksin?!? Miksi ihmeessä, kai nyt jotain omaakin saa olla. En siis allekirjoita. Minulla on omia ystäviä, miehellä omia. Sitten on yhteisiä. Aikaa vietetään erilaisilla kokoonpanoilla. Harrastetaan yhdessä ja erikseen. Toki pitää olla yhteistä tekemistä, mutta ei vain yhteistä.

Ei luetunymmärtäminen sullakaan sitten sujunut ihan.. kirjoittajahan sanoi ymmärtäneensä, että puoliso tarvitsee sitä "kahdenkeskistä aikaa kaverin kanssa" ilman häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän