Miksi jotkut inhoavat farkkuja?
Kommentit (12)
En tykkää siitä miltä ne tuntuvat päällä ja farkkukangas on kamalan näköistä. Pahin asukokonaisuus on farkut ja farkkupaita yhdessä... no siihen vielä farkkutakki.
Vierailija kirjoitti:
Eivät vaan epämukavimmat ja kylmimmät talvella.
Voihan sinne laittaa välihousut/legginsit alle. Ap
Vierailija kirjoitti:
En tykkää siitä miltä ne tuntuvat päällä ja farkkukangas on kamalan näköistä. Pahin asukokonaisuus on farkut ja farkkupaita yhdessä... no siihen vielä farkkutakki.
Ei ole pakko kokonaan pukeutua farkkuun. Mäkin käytän farkkuja esim nahkatakin kanssa. Ap
En inhoa, mutta en pidäkään. Jäykät housut. Kun olin vielä töissä, istumatyössä olisivat olleet tosi ikävät. Vatsa kun tahtoo istuessa aina turvota näin vanhemmiten ainakin. Viimeksi omistamissani vetoketju aukeili aina. Toki nuorena pidin, kerran evättiin pääsykin paikalliseen tanssiravintolaan, koska minulla oli farkut. Siihen toiseen sitten pääsinkin. Vaikka oli farkut, levenevälahkeiset.
70-luvulla oli vielä virastossa niin vanhanaikainen päällikkö, että kauhisteli, kun jollain kanslistilla oli farkkuHAME. No, kyse olikin kaupunginkansliasta (siihen aikaan nimi oli tuollainen).
Mulla ei pysy farkut jalassa, on sen mallinen vartalo. :(
Denim on kamalan näköinen kangas! Ja vaikka kuinka sharppi malli olisi kyseessä, tuntisin oloni homssuiseksi... Ei yhtään sovi tyyliini.
Farkut kiristää lähes aina jostain. Istuessa mahasta.
Tulee mieleen vanhat sedät 80-luvulta. Vieläkin puistattaa.
Epämukavat päällä. Vaativat mallin vartalon näyttääkseen hyvältä, muuten kinnaavat jostain ja lököttävät muualta.
Vierailija kirjoitti:
Epämukavat päällä. Vaativat mallin vartalon näyttääkseen hyvältä, muuten kinnaavat jostain ja lököttävät muualta.
Ei mulla kinnaa eikä lökötä mistään vaikken missään mallin mitoissa olekaan. 164/82. Lyhyet jalat kuin mitkä mutta bootcut-farkut istuu todella hyvin mulle jalkaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla kinnaa eikä lökötä mistään vaikken missään mallin mitoissa olekaan. 164/82. Lyhyet jalat kuin mitkä mutta bootcut-farkut istuu todella hyvin mulle jalkaan. Ap
Ja kun on sekoitekangasta esim. 98% puuvillaa/2% elastaania tjs niin housut istuu hyvin. Ap
Eivät vaan epämukavimmat ja kylmimmät talvella.