Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut inhoavat farkkuja?

Vierailija
06.10.2018 |

Ihanimmat housut jotka olemassa on. 🤗

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vaan epämukavimmat ja kylmimmät talvella.

Vierailija
2/12 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää siitä miltä ne tuntuvat päällä ja farkkukangas on kamalan näköistä. Pahin asukokonaisuus on farkut ja farkkupaita yhdessä... no siihen vielä farkkutakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät vaan epämukavimmat ja kylmimmät talvella.

Voihan sinne laittaa välihousut/legginsit alle. Ap

Vierailija
4/12 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää siitä miltä ne tuntuvat päällä ja farkkukangas on kamalan näköistä. Pahin asukokonaisuus on farkut ja farkkupaita yhdessä... no siihen vielä farkkutakki.

Ei ole pakko kokonaan pukeutua farkkuun. Mäkin käytän farkkuja esim nahkatakin kanssa. Ap

Vierailija
5/12 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa, mutta en pidäkään. Jäykät housut. Kun olin vielä töissä, istumatyössä olisivat olleet tosi ikävät. Vatsa kun tahtoo istuessa aina turvota näin vanhemmiten ainakin. Viimeksi omistamissani vetoketju aukeili aina. Toki nuorena pidin, kerran evättiin pääsykin paikalliseen tanssiravintolaan, koska minulla oli farkut. Siihen toiseen sitten pääsinkin. Vaikka oli farkut, levenevälahkeiset. 

70-luvulla oli vielä virastossa niin vanhanaikainen päällikkö, että kauhisteli, kun jollain kanslistilla oli farkkuHAME. No, kyse olikin kaupunginkansliasta (siihen aikaan nimi oli tuollainen).

Vierailija
6/12 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pysy farkut jalassa, on sen mallinen vartalo. :(

Vierailija
7/12 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denim on kamalan näköinen kangas! Ja vaikka kuinka sharppi malli olisi kyseessä, tuntisin oloni homssuiseksi... Ei yhtään sovi tyyliini.

Vierailija
8/12 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut kiristää lähes aina jostain. Istuessa mahasta.

Vierailija
9/12 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen vanhat sedät 80-luvulta. Vieläkin puistattaa.

Vierailija
10/12 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämukavat päällä. Vaativat mallin vartalon näyttääkseen hyvältä, muuten kinnaavat jostain ja lököttävät muualta.

Vierailija
11/12 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämukavat päällä. Vaativat mallin vartalon näyttääkseen hyvältä, muuten kinnaavat jostain ja lököttävät muualta.

Ei mulla kinnaa eikä lökötä mistään vaikken missään mallin mitoissa olekaan. 164/82. Lyhyet jalat kuin mitkä mutta bootcut-farkut istuu todella hyvin mulle jalkaan. Ap

Vierailija
12/12 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla kinnaa eikä lökötä mistään vaikken missään mallin mitoissa olekaan. 164/82. Lyhyet jalat kuin mitkä mutta bootcut-farkut istuu todella hyvin mulle jalkaan. Ap

Ja kun on sekoitekangasta esim. 98% puuvillaa/2% elastaania tjs niin housut istuu hyvin. Ap