Sinä itsesi lihavaksi/isoksi tunteva! Mitkä ovat mittasi?
Ap 175cm ja 98kg. Joskus haluaisin olla lyhyt ja siro.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
165/110. Äiti ja sisko sanovat miten heitä hävettää ja käskevät ottaa itseäni niskasta kiinni, avomies jätti, lääkäriin en enää kehtaa mennä kun saarnaa tulee, ravintoterapeuttikin haukkui lyttyyn. Koulukiusaaminen, yksinäisyys ja ja tunnesyöminen tähän johtivat.
Ja olen vasta 25-vuotias..
Olen pahoillani siitä mitä olet joutunut kokemaan ja millaisia ihmisiä ympäriltäsi löytyy. :( Kenelläkään ei ole oikeutta kohdella toista ihmistä noin.
162/69 :/ raskauskilot painaaa......
157/54. Juu tiedän, etten ole iso tai lihava mutta tunnen itseni sellaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
165/110. Äiti ja sisko sanovat miten heitä hävettää ja käskevät ottaa itseäni niskasta kiinni, avomies jätti, lääkäriin en enää kehtaa mennä kun saarnaa tulee, ravintoterapeuttikin haukkui lyttyyn. Koulukiusaaminen, yksinäisyys ja ja tunnesyöminen tähän johtivat.
Ja olen vasta 25-vuotias..
Tästä tuli kyyneleet silmiin. Sun äiti ja sisko on sairaita ihmisiä. Olet arvokas ihminen ja kaikkea hyvää sulle tulevaan. T: Kolmen tyttären äiti
Mä tunnen itseni isoksi. Järjellä tiedän, että en ole ainakaan kauhean iso, mutta tunne on eri.
165cm 90-64-92.
Ahdistava olo tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut saavat alapeukkuja?
Nähtävästi kaikki, jotka noin normipainon sisällä tuntevat itsensä isoksi saavat alaääniä. En ymmärrä miksi. Voihan hoikkakin ihminen lihoessaan, vaikka paino olisi normaalin rajoissa, tuntea itsensä isoksi jos vaaka näyttää vaikka kymmenisen kiloa enemmän mitä ennen.
170/58kg
paino vaihtelee siinä 57-60 välillä, mikä on normaalipainon rajoissa mutta tunnen itseni silti isoksi
Tällä hetkellä 155/64, ja tunnen itseni hoikaksi, tai ainakin verrattuna elämänhistoriaani paljon painoa pudottaneena. Kilo, pari takaperin vuorostani tunsin ja näin itseni todella isona, siis suunnilleen sen kokoisena kuin mitä olen ollut painavimmillani. Niin vain se ihmismieli osaa huijata, eli aina peilikään ei kerro koko totuutta.
173/87 - olen aina tuntenut itseni isoksi, johtuen siitä, että koko tuttavapiirini/ sukuni on pienempää sorttia. Olen joka paikan jättiläinen! Harvoin tapaan itseäni pidempiä naisia ainakaan. Vaatteetkin ovat nykyisin niin pieniä ja kapeita että XXL ei riitä. Vaikeaa on.
161/67, 95-81-95.
Inhottavan punkero olo. Käyn sentään 2x vkossa treenaamassa että yleiskunto säilyy ja lihaksiakin on mutta ikä on tuonut kurjat makkarat vyötärölle. Vaikka on kuinka sopivan kokoiset housut housunkauluksen päälle tulee löysää nahkaa:( Paino on lisääntynyt 2kg viimeisen 8v aikana, en sitten tiedä vaikuttaako ikä vai syömäni lääke kropan malliin näin paljon?? 62kg olisi ihanteellinen paino
50++
160 cm, 108,4 kg.
kotona ei ole peilejä, jos olisi niin en ikinä poistuisi kotoani.
Vierailija kirjoitti:
162/56
Laskin sun bmi:n 22,5. Olet täysin normaalipainoinen.
166 / 59. Tiedän etten ole ylipainoinen, mutta stressin ja ahdistuksen myötä hiipineet melkein kymmenen kiloa eivät ainakaan ahdistusta vähennä :( Olen liikkuvainen ja voin parhaiten hoikkana.
170cm ja 80kg