Sinä itsesi lihavaksi/isoksi tunteva! Mitkä ovat mittasi?
Ap 175cm ja 98kg. Joskus haluaisin olla lyhyt ja siro.
Kommentit (75)
170/65. Mulla on leveät hartiat ja olen jäntevä, usein luullaan uimariksi. En ole. Itse olen tyytyväinen, mutta ulkopuoliset haluaa usein kommentoida.
170/60. Hirvee roikkuva läskipallo alavatsassa ja paksut reidet, mut toivottavasti sais nyt saliharrastuksen myötä vähän muutettua tuota läskiä lihakseksi ja muokattua kehoa esteettisempään suuntaan.
168/63. Lihonut kolme kiloa tänä vuonna ja se tuntuu ja näkyy.
175/88.
Vielä kolmannen lapsen jälkeen painoin 60 kg. 40 v täytettyäni läski vain alkoi kertyä mahaan ja selkään. Oma vika. En tykkää mistään liikunnasta.
152 cm/52 kg
Tunnen itseni pieneksi ja LIHAVAKSI. Vartalo päärynä :(
169/76, rasvaprossa 26,2. Koko ikäni yrittänyt laihtua, lihonnut en ole koskaan paitsi kerran 15vuotiaana. Eli nämä ylimääräiset kilot tulivat puolessa vuodessa kun oli yläasteella stressiä. En saanut niitä enään koskaan alas.
Minun pitäisi painaa 64 kiloa. En voi mitenkään enään karsia ruokavaliostani mitään ja aina syönyt tervellisesti.
Tiedän vain että rääkkiliikunnalla saisin kilot pois.
172cm/54kg
Tunnen itseni hyvin isoksi vaikka olenkin mallia kukkakeppi. Kaikki naispuoliset kaverini ovat minua lyhyempiä ja siten pikkuisempia vaikka olisivatkin minua painavampia. Mieheni on 165cm ja tunnen itseni liian pitkäksi miehen rinnalla.
Nyt 156/62, olen jo tiputtanut painoa yli 10 kiloa, mutta tunnen itseni edelleen lihavaksi tatiksi.
171cm/73kg