Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saksalainen puoliso (nainen)

Vierailija
06.10.2018 |

Heippa. Olen 24 vuotias mies täältä Etelä suomesta . Kävin lomalla Berliinissä, ja tutustuin erääseen ihanaan naiseen. Nyt hän on tulossa suomeen luokseni käymään, ja kaipaisin vinkkejä mihin viedä hänet näin syksyllä? Olen ihmeissäni miten niin kaunis ja mukava saattoi kiinostus tällaisesta ihan tavallisesta "pojasta". Viimein elämä alkaa hymyillä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo suomalainen luulee liikaa, että nämä haisevat räme metsät on uniikkeja ja jauhomakkarat. Keski ja itä euroopassa kyllä retkeillään ihan oikeissa metsissä ja syödään ihan oikeeta usein itse tehtyä makkaraa.

Wohooo maailman paras maaa!!

Jatka vaan itsesi nolaamista suunnattomalla ignoranttiudellasi, viihdyttävää seurattavaa.

Ignoranttius kuuluu suomalaisuuteen. Kiva että viihdyt.

Vierailija
22/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa :) Onnea teille. Vaikka syömään ja keilaamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miettinyt saksalaisen naisen hankkimista, mutta ei. En voi sietää sitä nuottia jolla he puhuvat vähän nenästä kaakattaen. Tosin tämä nuotti näyttää häviävän silloin kun he puhuvat jotain muuta kieltä (aksentti ei tosin häviä).

Vierailija
24/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pane sitä jos se suostuu, tuskin suostuu, rahat vie.

Totta. Saksalaisessa kulttuurissa rahalla ja materialismilla on erittäin suuri arvo. Tutkimuksessakin saksalaiset äidit opastivat lapsensa kiinnittämään huomion ensisijaisesti leluihin ja muihin tavaroihin, kun taas amerikkalaiset äidit suuntasivat lapsensa huomion muihin ihmisiin.

Saksalaisäidit myös lohduttivat itkeviä lapsiaan antamalla nallen kainaloon, amerikkalaiset äidit ottivat lapsensa syliin.

Vai niin. Kyllä meidän lapsi vain tulee syliin kun paha mieli. Ja ihan saksalainen olen. Tavattiin samalla tavalla kun mun ihana mieheni oli töissä saksassa. Rakastuttiin ja muutettiin tänne. Nyt jo 4 ihanaa lasta

Vierailija
25/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti miettinyt saksalaisen naisen hankkimista, mutta ei. En voi sietää sitä nuottia jolla he puhuvat vähän nenästä kaakattaen. Tosin tämä nuotti näyttää häviävän silloin kun he puhuvat jotain muuta kieltä (aksentti ei tosin häviä).

Ei niitä hankita. Niitä tavataan. T. Ap

Vierailija
26/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL

Tuskinpa saksalaista kannattaa viedä mihinkään ravintolaan itseään nolaamaan. Saksalaiset ovat tunnettuja huonoista ruokatavoistaan. Saksassa kakkupalatkin leikataan valmiiksi jokaisen omalle lautaselle. Muuten yksi saksalainen saattaisi ottaa kerralla puoli kakkua, tai jopa koko kakun. Ja röyhtäisy päälle kuuluu saksalaistapoihin. Koitapa viedä sellainen norsu posliinikaupassa suomalaiseen ravintolaan :D :D :D

Ja tuo keilaus :D :D :D :D :D :D

Siinä pitää kumarrella, pierua vain tulisi ruokailun jälkeen saksalaisemakon isosta ahterista :D :D :D

Vierailija
27/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kateelliset miehet täällä pilaamassa ketjua vai?

Minusta olisi ihanaa jos mies on suunnitellut ohjelmaa valmiiksi eli minulta ei tarvitsisi kysyä mitä haluan tehdä.

Missäpäin Suomea asut Ap? Olisiko jotain kivaa luontokohdetta lähellä? Tai nähtävyyttä.

Vierailija
28/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL

Tuskinpa saksalaista kannattaa viedä mihinkään ravintolaan itseään nolaamaan. Saksalaiset ovat tunnettuja huonoista ruokatavoistaan. Saksassa kakkupalatkin leikataan valmiiksi jokaisen omalle lautaselle. Muuten yksi saksalainen saattaisi ottaa kerralla puoli kakkua, tai jopa koko kakun. Ja röyhtäisy päälle kuuluu saksalaistapoihin. Koitapa viedä sellainen norsu posliinikaupassa suomalaiseen ravintolaan :D :D :D

Ja tuo keilaus :D :D :D :D :D :D

Siinä pitää kumarrella, pierua vain tulisi ruokailun jälkeen saksalaisemakon isosta ahterista :D :D :D

Onneksi hän osaa käyttäytyä hyvin ruokatavoin. Ja se hymy herkkujen jälkee... olen onnellinem mies

Vierailija
29/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, kateelliset miehet täällä pilaamassa ketjua vai?

Minusta olisi ihanaa jos mies on suunnitellut ohjelmaa valmiiksi eli minulta ei tarvitsisi kysyä mitä haluan tehdä.

Missäpäin Suomea asut Ap? Olisiko jotain kivaa luontokohdetta lähellä? Tai nähtävyyttä.

Täällä etelässä. Keskisuuri kaupunki . On luontoa ja helsinki/turku lähellä

Vierailija
30/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan 90-luvulla tutustuin saksalaiseen miehen netin kautta, Useiden viikkojen kirjoittelun jälkeen hän tuli käymään. No, ei natsannut parisuhdemielessä, mutta ihan hyvännäköinen mies, joten seksiä toki halusin. Hän oli ihan kauhistunut siitä, että halusin sitä kesällä keskellä päivää, kun oli valoisaa, eikä ollut edes verhoja ikkunassa (ylin kerros, mistään naapurista ei näkynyt makuuhuoneeseeni) :-DDD

Ei tainnut liittyä mitenkään aiheeseen, tulipahan vain mieleen.

Vierailija
31/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan vesistöjä, etenkin järviä ja merta, eli jos onnistuisi vaikka joku (modernihkosti varusteltu ehkä, riippuu naisen mieltymyksistä) mökki järven rannalta, soutelu tms jos vielä tarkenee/jos ei ole jäätä. Olen asunut myös Saksassa, ja siellä maaseudullakin kymmenien kilometrien säteellä ainoat vesistöt saattavat olla parin metrin halkaisijaltaan oleva likavesirapakko ja lähimmän isomman kaupungin tekolampi sorsien syöttämiseen. Voisi Lapin reissukin olla mukava, jos olisi jo kunnolla lunta. Saksalaisilla on vuoria kyllä, mutta porot jne voisivat olla nähtävyys.

Tai lähtekää vaikka risteilylle, jos mahdollista? Sitä ei ehkä tule ajatelleeksi, mutta harva keski-eurooppalainen on eläessään ollut risteilyllä katselemassa aavaa merta (puhumattakaan saaristosta!) laivan kannella, vaikka etelä-suomalaisille se onkin arkista.

Vierailija
32/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä hankita. Niitä tavataan. T. Ap

Väärin. Ne ovat tarjouksessa Lidlissä ensi maanantaina.

Vierailija
33/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanalta kuulostaa, paljon onnea!

Meidän Amerikan-vieraat olivat haltioissaan mökkiviikonlopusta, oli heille jännittävä kokemus eli jotain luonto/metsäretkeä minäkin ehdottaisin, nyt syksyllä on niin kaunistakin.

Kauanko teillä on aikaa? Olisko kotikaupungissasi joku mielenkiintoinen taidenäyttely tms. Ja sitten syömään suomalaista ruokaa tarjoavaan ravintolaan.

Joo itse asiassa on. Olin juuri siellä työn puolesta ( paikallislehti)

Oletko oikein joku toimittelija :D :D :D

Arvasinkin, ettei sinulla ole mitään miehekästä ammattia, kuten esim. vartijaa. Saksalaisnaisetkin (ja varsinkin ne :D )tykkäävät enemmän vartijoista ja muista sentyyppisistä univormumiehistä kuin jostain epämiehekkäästä toimittelijasta :D :D :D :D

Vierailija
34/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanalta kuulostaa, paljon onnea!

Meidän Amerikan-vieraat olivat haltioissaan mökkiviikonlopusta, oli heille jännittävä kokemus eli jotain luonto/metsäretkeä minäkin ehdottaisin, nyt syksyllä on niin kaunistakin.

Kauanko teillä on aikaa? Olisko kotikaupungissasi joku mielenkiintoinen taidenäyttely tms. Ja sitten syömään suomalaista ruokaa tarjoavaan ravintolaan.

Joo itse asiassa on. Olin juuri siellä työn puolesta ( paikallislehti)

Oletko oikein joku toimittelija :D :D :D

Arvasinkin, ettei sinulla ole mitään miehekästä ammattia, kuten esim. vartijaa. Saksalaisnaisetkin (ja varsinkin ne :D )tykkäävät enemmän vartijoista ja muista sentyyppisistä univormumiehistä kuin jostain epämiehekkäästä toimittelijasta :D :D :D

Ei ole totta. Riippuu ihmisestä.

Vierailija
35/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan 90-luvulla tutustuin saksalaiseen miehen netin kautta, Useiden viikkojen kirjoittelun jälkeen hän tuli käymään. No, ei natsannut parisuhdemielessä, mutta ihan hyvännäköinen mies, joten seksiä toki halusin. Hän oli ihan kauhistunut siitä, että halusin sitä kesällä keskellä päivää, kun oli valoisaa, eikä ollut edes verhoja ikkunassa (ylin kerros, mistään naapurista ei näkynyt makuuhuoneeseeni) :-DDD

Ei tainnut liittyä mitenkään aiheeseen, tulipahan vain mieleen.

Ulkomailla on jokin yleinen moraali olemassa ja käytöstavat. Täällä on normaalia haistatella tuntemattomille ja kysyä ''haluatko t  u  r  p a  an''.

Vierailija
36/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
37/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäävät yleensä hulluna kaikesta järvien/meren läheisyydessä olemisesta, sitä ei Berliinissä noin vain tehdä.

Taidat olla todellinen Berliinintuntija. Mun ykkösmotiivi käydä Berliinissä lomalla on päästä uimaan järvissä kaupungin rajojen sisällä :)

Vierailija
38/38 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nykyään teille kuuluu?;)

Oletteko te yhdessä, vai?