Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saksalainen puoliso (nainen)

Vierailija
06.10.2018 |

Heippa. Olen 24 vuotias mies täältä Etelä suomesta . Kävin lomalla Berliinissä, ja tutustuin erääseen ihanaan naiseen. Nyt hän on tulossa suomeen luokseni käymään, ja kaipaisin vinkkejä mihin viedä hänet näin syksyllä? Olen ihmeissäni miten niin kaunis ja mukava saattoi kiinostus tällaisesta ihan tavallisesta "pojasta". Viimein elämä alkaa hymyillä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis otsikosss virhe...ei siis ole puoliso. Ainakaan vielä...

Vierailija
2/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie metsäretkelle, laavulle/nuotiopaikalle paistamaan makkaraa ja muita herkkuja. Saksalaiset tykkää sellaisesta, sopivan eksoottista niille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie metsäretkelle, laavulle/nuotiopaikalle paistamaan makkaraa ja muita herkkuja. Saksalaiset tykkää sellaisesta, sopivan eksoottista niille.

Hyvä idea. Tätä oon pohtinutkin mut kiitos vinkistä

Vierailija
4/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä kiinni, onko sisäihminen vai tykkääkö ulkoilmasta, onko taidemuseot lähellä sydäntä vai olutravintolat, uppoaako jazz vai diskohumppa vai kenties jotain muuta mieluiten... Eli viestiä sinne Berliiniin, että mikä kiinnostaa. Sen mukaan matkaohjelma.

Vierailija
5/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät yleensä hulluna kaikesta järvien/meren läheisyydessä olemisesta, sitä ei Berliinissä noin vain tehdä.

Vierailija
6/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäretki olisi minullakin ensimmäinen ehdotus.

Vierailija
7/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan siitä kiinni, onko sisäihminen vai tykkääkö ulkoilmasta, onko taidemuseot lähellä sydäntä vai olutravintolat, uppoaako jazz vai diskohumppa vai kenties jotain muuta mieluiten... Eli viestiä sinne Berliiniin, että mikä kiinnostaa. Sen mukaan matkaohjelma.

Kiitos vinkistä. Oon vaan niin ihmeissäni ja onnellinen tietty. En oo tuntenut yhtää suomalaists miestä kellä saksalainen kumppani... mut ehkä mä sit oon ainakin?

Vierailija
8/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäävät yleensä hulluna kaikesta järvien/meren läheisyydessä olemisesta, sitä ei Berliinissä noin vain tehdä.

Ja luonnosta ylipäänsä.

Vierailija
9/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksoottista :D :D :D

Luuletko ettei saksalainen ole ennen syönyt makkaraa? Ja viikonloppuiset metsäretket kuuluvat vahvasti saksalaiseen kulttuuriin. Metsäretkeily on saksalaisille tutumpaa kuin suomalaisille.

Vierailija
10/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne mistä pitää. Onnea teille <3

Vierailija
11/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemit teille

Vierailija
12/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50% saksalaisena voin sanoa että älä edes harkitse diskoja tai olutravintoloita ellet halua esitellä eksotiikkaa.

Jää hieman Berliinin jalkoihin, vrt Helsinki - Kouvola

Vierailija
13/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä <3 Onnea teille!

Vierailija
14/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksoottista :D :D :D

Luuletko ettei saksalainen ole ennen syönyt makkaraa? Ja viikonloppuiset metsäretket kuuluvat vahvasti saksalaiseen kulttuuriin. Metsäretkeily on saksalaisille tutumpaa kuin suomalaisille.

Oletko noin yksinkertainen vai esitätkö vaan lukutaidotonta?

Viikonloppuiset metsäretket ei kuulu saksalaiseen kulttuuriin, etenkään missään Berliinissä. Metsäretkeily ei ole saksalaisille tutumpaa kuin suomalaisille.

Vierailija
15/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ainoa. Vai tunteeko joku?

Vierailija
16/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ap, olen niin iloinen puolestasi!

Vierailija
17/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta kuulostaa, paljon onnea!

Meidän Amerikan-vieraat olivat haltioissaan mökkiviikonlopusta, oli heille jännittävä kokemus eli jotain luonto/metsäretkeä minäkin ehdottaisin, nyt syksyllä on niin kaunistakin.

Kauanko teillä on aikaa? Olisko kotikaupungissasi joku mielenkiintoinen taidenäyttely tms. Ja sitten syömään suomalaista ruokaa tarjoavaan ravintolaan.

Vierailija
18/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanalta kuulostaa, paljon onnea!

Meidän Amerikan-vieraat olivat haltioissaan mökkiviikonlopusta, oli heille jännittävä kokemus eli jotain luonto/metsäretkeä minäkin ehdottaisin, nyt syksyllä on niin kaunistakin.

Kauanko teillä on aikaa? Olisko kotikaupungissasi joku mielenkiintoinen taidenäyttely tms. Ja sitten syömään suomalaista ruokaa tarjoavaan ravintolaan.

Joo itse asiassa on. Olin juuri siellä työn puolesta ( paikallislehti)

Vierailija
19/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa <3

Vierailija
20/38 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo suomalainen luulee liikaa, että nämä haisevat räme metsät on uniikkeja ja jauhomakkarat. Keski ja itä euroopassa kyllä retkeillään ihan oikeissa metsissä ja syödään ihan oikeeta usein itse tehtyä makkaraa.

Wohooo maailman paras maaa!!

Jatka vaan itsesi nolaamista suunnattomalla ignoranttiudellasi, viihdyttävää seurattavaa.