Agenda Europe tulee.
Kommentit (76)
Minä elän kristillisten arvojen mukaan. Nuo eivät niitä edusta vaan juuri päin vastoin.
Wut?
Kaipa tää on huono pila? Kenen etukaan se nykymaailmassa olisi että nainen sysätään hellan ja nyrkin väliin? Monen perheen talous romahtaisi täysin kun äippä jäis kotiin lapsia hoitamaan.
Niin, sen takia kai tällaisia kannattaakin intopinkeenä se väestönosa joille tää on jo arkipäivää...
Vierailija kirjoitti:
Muutamassa vuodessa kasvanut räjähdysmäisesti. Pakko niiden on saada jotain aikaan.
Nämä porukat usein vääristelevät totuutta ja sun koittavat värvätä hyväuskoisia. Kuten tuossa jo ekalla sivulla joku joka luulee että aborttia ihannoidaan.
Niin kauan kuin valtaväestö on normaali älyllä ja ajattelukyvyllä varustettua eivät paljon voi saada aikaan.
Ei kukaan tule vahingossa raskaaksi. Aina siinä on tarvinnut olla jäykän peniksen kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Wut?
Kaipa tää on huono pila? Kenen etukaan se nykymaailmassa olisi että nainen sysätään hellan ja nyrkin väliin? Monen perheen talous romahtaisi täysin kun äippä jäis kotiin lapsia hoitamaan.
Niin, sen takia kai tällaisia kannattaakin intopinkeenä se väestönosa joille tää on jo arkipäivää...
Tai sitten tarkoitus on horjuttaa väestörakennetta ja luoda tarkka yhteiskuntaluokkien jako eli köyhdyttää suuri osa.
Vierailija kirjoitti:
Ylen Ulkolinjassa tuli viiko pari sitten ranskalaisdokkari nimeltään "Eurooppa kieltää abortit".
Olen mielestäni keskimääräistä valveutuneempi ihminen, koska seuraan yhteiskunnallisia asioita niin Suomen, Euroopan kuin koko maailman tasolla laajalti.
Olin tietoinen siitä, Yhdysvalloissa abortinvastainen liike leviää.
Tällaisesta konservatismista ja pyrkimyksestä patriarkaaliseen yhteiskuntaan naisten oikeuksia rajoittamalla Euroopassa minulla ei ollut aavistustakaan.
Olen järkyttynyt. Todella järkyttynyt.
Ranskalaistoimittaja oli saanut käsiinsä näiden abortinvastustajien luottamuksellisen toimintaoppaan. Siitä kävi ilmi, että kunhan abortit saadaan kiellettyä, seuraavana vuorossa on avioeron kieltäminen kuten myös homoseksuaalisuuden kieltäminen.
Euroopan organisaatiota rahoitetaan pitkälti Yhdysvalloista käsin.
Eu väitää olevansa kädetön asian suhteen. Organisaatio lobaa vahvasti EU:n sisällä.
Olemme menossa kohti pimeyden aikaa.
Agenda Euroopasta on jo kuukausien ajan uutisoitu.
Vierailija kirjoitti:
Mua niin oksettaa nuo puheet että ihmisoikeus on lopettaa sikiön elämä. Sydämestäni toivon menestystä tuolle järjestölle
Voi tuota järjestöä kannattamalla kannatat ehkäisyn kieltämistä. Kuinka monta sikiötä luulet että sitten kuolee?
Kannataa nyt ajatella ihan itse eikä sokeana mennä muiden mukana jos oikeasti välität.
Soinin perseilystä jotain hyvääkin. Asia on nostettu tapetille eikä missään positiivisessa mielessä.
Olen 60v ja seurannut kummastuneena maailman menoa jo usean vuoden ajan. Itse kasvoin nuoruuteni 70-luvun vapaamielisessä hengessä ja koko ajan vain naisten ja tasa-arvo yleisesti lisääntyi (naispapit, aborttilainsäädäntö, ehkäisy, vähemmistöjen oikeudet jne.). Nyt on meneillään joku kummallinen paluu keskiajalle monessa asiassa. En ole koskaan ymmärtänyt sitä että jotkut haluavat rajoittaa toisten ihmisten yksityiselämään kuuluvia ratkaisuja tai naisten itsemääräämisoikeutta. Ainahan sanotaan että vanhemmat ovat konservatiivisempiä kuin nuoret mutta nyt on näköjään kääntynyt päinvastoin. Tiedän paljon myös minua vanhempia kuusikymmenlukulaisia, jotka ihmettelevät tätä menoa. Ei kai auta muu kuin taistella edelleen oikeuksiensa puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä elän kristillisten arvojen mukaan. Nuo eivät niitä edusta vaan juuri päin vastoin.
No nyt kyllä höpötät omiasi. Kyllä abortin tekeminen on synti. Lue raamattusi.
Vierailija kirjoitti:
Olemme menossa kohti pimeyden aikaa.
Ei vittu oikeasti teidän höpinöitä =DD
Tämä kaiken "suvaitseva" hömpötys ei voi jatkua loputtomiin, se johtaisi lopulta ihmiskunnan (tai siis ainakin tietyn kansakunnan sellaisena kuin se nyt on olemassa) tuhoon.
Vastaavaan moraalin rappeutumiseen on kaatunut esim. Rooman valtakunta aikanaan.
Mutta yhteiskunnan rappion pitää mennä vielä jonkin verran syvemmälle ennen kuin oikeasti alkaa tapahtua. Siinä mielessä olet siis oikeassa että pimeyden aikaa kohti toistaiseksi ollaan menossa =D
Tämä on se uusi maailmanjärjestys, joka tekee tuloaan. Ensin ajetaan ihmiset moraalittomiksi zombie-bimboiksi, joille viihde on kaikki kaikessa. Annetaan kaiken maailman transversiiteille, seksualisuuksille ja ”’muun sukupuolisille” tilaa. Tv:stä syötetään moraalia alentavaa ”tosi-tv:tä” sun muuta.
Kun nämä agendat on sitten viety niin pitkälle kun mahdollista, halutaankin aloittaa ajojahti näitä hölmöjä kohtaan. Katsokaapa Handmaid’s Tale.
Kiljutaan naisten oikeuksistakin, ja eteenpäin ollaan menty positiivisessa mielessä, mutta nyt naiset horoilee instagramissa ja pitkin nettiä, hankkivat sugardaddyjä ja ulkonäkö ja seksi -keskeiset arvot jylläävät.
Onko se ihme, jos eliitti ja muut tahot käyttävät tätä hyväkseen, ajakseen omia etuja?
Näin tyhmiä eivät ihmiset ole olleet vuosisatoihin, ellei tuhansiin vuosiin.
Jengi on vaan niin tyhmää nykyään, ettei tajuta mitä on meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Olen 60v ja seurannut kummastuneena maailman menoa jo usean vuoden ajan. Itse kasvoin nuoruuteni 70-luvun vapaamielisessä hengessä ja koko ajan vain naisten ja tasa-arvo yleisesti lisääntyi (naispapit, aborttilainsäädäntö, ehkäisy, vähemmistöjen oikeudet jne.). Nyt on meneillään joku kummallinen paluu keskiajalle monessa asiassa. En ole koskaan ymmärtänyt sitä että jotkut haluavat rajoittaa toisten ihmisten yksityiselämään kuuluvia ratkaisuja tai naisten itsemääräämisoikeutta. Ainahan sanotaan että vanhemmat ovat konservatiivisempiä kuin nuoret mutta nyt on näköjään kääntynyt päinvastoin. Tiedän paljon myös minua vanhempia kuusikymmenlukulaisia, jotka ihmettelevät tätä menoa. Ei kai auta muu kuin taistella edelleen oikeuksiensa puolesta.
Toisen ihmisen elämästä päättäminen ei ole koskaan ollut mikään yksityisasia
Juuri näiden ihmisten takia aion tehdä abortin, jos vahinko sattuu. Jokaisella alkiolla ja sikiöllä on oikeus olla syntymättä tähän sairaaseen abortinvastaiseen, naisia alentavaan ja halveksuvaan maailmaan.
Sodoma & Gomorra tekee myös tuloaan. Kaikki tämä paska tulee vielä kostautumaan. Kaikki ilmiöt ja tapahtumat eivät ole mitään sattumaa. Olipa kyse sitten Sannista ja Almasta pirunmerkkeineen, Trump presidenttineen tai ilmastonmuutos ja älypuhelimet riippuvuuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään naisen itsemääräämisoikeus jos osallisia on kolme joista yksi maksaa elämällään.
Mistä tuon dokumentin voi katsoa?
Hassua miten noissa överikonservatiivisissa "kielletään abortit ja palataan keskiajalle"- liikkeissä aina puhutaan niiden kristillisistä arvoista. Sellainen EI ole kristillistä! Eikä katolinen kirkko ole kristillinen kirkko. Raamatussa kehoitetaan kunnioittamaan esivaltaa, eli jos laki sallii esim. abortit tai homoliitot, seurakunta (kirkko) eikä mikään liike voi sitä kieltää, eikä seurakunnan tai kirkon tehtävä ole syyllistää tai tuomita asiasta!
Toki vallanhimoiset naisvihaajat voivat yrittää ihan mitä vaan.
Olen itse toiminut kristillisen itu-projektin yhteydessä. ( http://ituprojekti.net/fi/ ) Siellä ei todellakaan kielletä tai syyllistetä abortista tms. Aikoinaan nuorempana, kun päädyin aborttiin, sain kyseiseltä ryhmältä apua asian käsittelyyn. Arvostan!
Kumpa kristillisyyttä ei jatkuvasti sekoitettaisi näihin kamaluuksiin. Oikea kristillisyys korostaa armoa, kaikille tarkoitettua pelastusta ja ihmisen valinnanvapautta. Raamatun mukaan Jumala on itse antanut ihmiselle vapaan tahdon.
Olen itse "monen mutkan kautta kristitty" ja toivon ettei kukaan itseään kristityksi kutsuva koskaan menisi mukaan ap.n viestissä mainitunlaisiin kamaliin liikkeisiin. En enää pitäisi kyseistä henkilöä uskonsisarena/-veljenä lainkaan.
Pidetään huolta toisistamme ja oikeuksistamme ja niistä, jotka eivät siihen itse pysty, henkilöön katsomatta.
YLE areena ulkolinja Eurooppa kieltää abortit
Tammikuussa vuonna 2013 kaksikymmentä yhdysvaltalaista ja eurooppalaista abortinvastaisen liikkeen edustajaa ja samat arvot jakavaa konsulttia tapasivat salaisessa kokouksessa Lontoossa.
Viiden vuoden aikana alkuperäinen ryhmä on kasvanut jo yli 100 järjestön verkostoksi, joka toimii yli 30 Euroopan maassa ja käyttää nimeä ”Agenda Europe”
Siis aivan mahtavaa