Apua!Onko tää viivanpaikka,vai haamujen haamu?
Siis kävin lääkärissä tänään ku mulla jatkunu pari vko alavatsanipistely taukoamatta munasarjassa. Meen ma gynelle mutta lääkäri sano et pitää tehdä varmuudeksi testi ennen sitä. No mulla oli just 3vko sitte menkat eli voisihan tässä vasta pitäs olla menny. Kierto kyllä heittelee melkoisesti.
Paniikissa apteekin kautta juoksin kotiin äsken ja tein testin mutta pissa ei ollu ehtiny olla ku alle tunnin rakossa.
Mikä on siis haamuviiva ja onko tää vaan viivanpaikka vai sellane? Mitä tästä nyt pitäs tulkita?? Raskaus olis aika epätodennäköinen koska mulla ne menkat oli3vko sitte. Siis 18.9 alkoi viimeksi.
Käytetään keskeytettyä yhdyntää mutta seksiä on kyllä paljon. Raskaus ei olis maailmanloppu.
Tää on vähän epämääräinen viiva en osaa sanoa auttakaa nyt mua😫
Kommentit (11)
Plussa, ei edes haamu. Testaa uudelleen jollain toisella testillä, jos epäilet, esim. digitesti on hyvä. Ovulaatio on voinut olla aiemmin kuin yleensä. Nipistely voi olla raskausoire.
Mulla nipisteli munasarjoja alkuraskaudessa, liittyi jotenkin siihen raskauden alkamiseen mutta en muista miten. Testissä on selvä haamu.
Plussa tuo on, ainakin niin luulen. heh. Onneksi olkoon jos onnisti :D
🙀oikeasti ajattelin et tää on nega.
Onko se viivanpaikka siis sellane että se ei erotu noin selkeesti?? Nut pelkään et tää on joku kohdunulkoinen koska toi viiva on noin himmeä. Siis voiko johtuu laimeasta pissasta vaan?
Heikko viiva voi johtua ihan vaan siitä että ovulaatiosta niin vähän aikaa, eikä mulla ainakaan missään kolmesta raskaudesta ole missään vaiheessa tullut paljoakaan tuota tummempaa viivaa...lapset jo isoja😉.
Onnea!
Siis piti kirjoittaa että ovulaalitohan tässä vasta pitäs olla menny reilu vko sitte?