Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Okei Anna Abreu, tiedetään että olet hulvattoman lyhyt...siirry seuraavaan asiaan

Vierailija
06.10.2018 |

Varmaan nyt leimaatte Anna-vihaajaksi, mutta en myönnä olevani. Lähinnä mietin että miten sen ainoa keino nousta otsikoihin on ottaa kuva jonkun pitkän kanssa "oo mikä pituusero".

Juu uskotaan uskotaan. Lyhyt olet. Heh heh.

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/153-senttin…

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös 153cm ja ihmettelen tuota Abreun pakkomiellettä. Olen kyllä lyhyt, mutta en koe olevani mitenkään erityisen lyhyt. En myöskään juuri koskaan kuule kommentteja pituudestani. Jossain haastattelussa Abreu sanoi, ettei häntä oteta pituutensa takia vakavasti. Siitäkään ei itselläni ole kokemusta. Mistä sen edes voisi tietää onko pituus se syy? Syyhän voi olla vaikkapa julkisuudesta saatu kuva.

Minä taas kuulen lyhyydestäni todella paljon. Haluaisin vain olla normaali. 

Niinpä.

Itse taas olen tyytyväinen pituuteeni, mutta haluaisin että muut pitäisivät edes joskus turpansa kiinni. Minusta tässä pituudessa ei ole mitään ihmeellistä. 

T: 152 cm 

Vierailija
42/45 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelisi mielummin niitä tissejään 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ei olisi soveliasta postata kuvaa jos itse olisi muita 30 cm pidempi nainen, lyhyiden joukossa. Siis esim yksi 180cm nainen ja muut 150cm niin kuin Anna. Ja sitten naureskella kuvatekstissä pituuserosta. Lyhyet ottaisivat sen loukkauksena kun taas (me) pitkät ollaan jatkuvasti pituuskommenttien kohteena. Jostain syystä lyhyyttä ei saa kommentoida samalla tavalla kun meitä pitkiä (muka) saa. Minulle jotkut sanoo "ootpas sä pitkä!" "sä oot kyllä kauheen pitkä!". Menin vähän ohiraiteille, mutta aloin vaan miettimään että Anna harrastaa tätä ihan samaa näköjään... (Ok, vähän eri asia kun misseistä oli kyse)

Vierailija
44/45 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna söpö pikkunainen, mutta pian hänenkin kannattaisi alkaa lisääntymään, ikää kuitenkin tulee lisää kokoajan.

Musiikkiura ei taida nyt olla ihan huipussa, mutta sekin voi vielä muuttua.

Vierailija
45/45 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän, tää ei liity tähän mut ajattelinpa kirjoittaa...

Ajatelkaa jos Gisele Bündchen laitettaisiin Abreun viereen korkkareilla:D

Gisele sentään näyttää aikuiselle kun taas Abreu näyttää lapselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä