Okei Anna Abreu, tiedetään että olet hulvattoman lyhyt...siirry seuraavaan asiaan
Varmaan nyt leimaatte Anna-vihaajaksi, mutta en myönnä olevani. Lähinnä mietin että miten sen ainoa keino nousta otsikoihin on ottaa kuva jonkun pitkän kanssa "oo mikä pituusero".
Juu uskotaan uskotaan. Lyhyt olet. Heh heh.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/153-senttin…
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mutta se pää!
Tämä! 😅 Miksi ei siitä vitsaile instassa?
Ajatelkaapa jos Anna olisi vaikkapa 173 cm. Millä hän silloin erottuisi?
Minä olen 152 cm ja kuulen edelleen aikuisiällä taivasteluja, että miten voin olla näin lyhyt. No johtuisikohan vaikka geeneistä... Lyhyitä on muutkin sukuni naiset, entä sitten? Toki revin tästä huikeasta pituudestani huumoria juuri pitkien ihmisten seurassa. Tai joskus meitä oli 2 kääpiötä ja yksi mallimittainen nainen. Naurettiin kaikki kolme.
Enemmän hämmentää miksi kukaan tekee tällaisia aloituksia tai keskusteluita joissa haukutaan muita ominaisuuksien perusteella joihin ei voi vaikuttaa. Ei kukaan meistä pituuttaan, ihonväriään tms valitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se pää!
Tämä! 😅 Miksi ei siitä vitsaile instassa?
Annan pyöräilykypärän koko on 65cm ! Joten aika mahtava polla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on tosi yleistä lyhyillä, tuntuu että heidän koko identiteettinsä typistyy pituuteen. Ja siis itse nimenomaan korostavat sitä joka välissä!
Ootko aatellut sitä, että tosi moni saa negatiivisia kommentteja esim.pituudesta ja ehkä sillä, että itsekin kommentoi asiaa tekee selväksi, että asia on itselle ok ja itsekin osaa nauraa "vioilleen", ja siten vie pohjan haukuilta.
No onhan se hulvatonta. Ite olen saman mittainen Abreun kanssa, niin naurattaahan tuo, jos omalle kohalle osuisi vastaavanlainen kuvaus.
Nytkö hän on 153? Muistan alkuaikoina hänen kertoneen olevansa pitempi. Ilmeisesti ei silloin ollut sinut asian kanssa toisin kuin nyt aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on tosi yleistä lyhyillä, tuntuu että heidän koko identiteettinsä typistyy pituuteen. Ja siis itse nimenomaan korostavat sitä joka välissä!
Ootko aatellut sitä, että tosi moni saa negatiivisia kommentteja esim.pituudesta ja ehkä sillä, että itsekin kommentoi asiaa tekee selväksi, että asia on itselle ok ja itsekin osaa nauraa "vioilleen", ja siten vie pohjan haukuilta.
Nimenomaan näin! Kun itse taivastelee lyhyyttään tuollaisissa tilanteissa, niin eipähän jää muiden haukuile enää tilaa. En ole edes laskenut kuinka monta kertaa elämässäni olen saanut kuulla olevani kää pi ö, tappi, hukkapätkä jne.
T: se aiemmin kommentoinut 152 cm pitkä
Olen myös 153cm ja ihmettelen tuota Abreun pakkomiellettä. Olen kyllä lyhyt, mutta en koe olevani mitenkään erityisen lyhyt. En myöskään juuri koskaan kuule kommentteja pituudestani. Jossain haastattelussa Abreu sanoi, ettei häntä oteta pituutensa takia vakavasti. Siitäkään ei itselläni ole kokemusta. Mistä sen edes voisi tietää onko pituus se syy? Syyhän voi olla vaikkapa julkisuudesta saatu kuva.
Kauniin, nuoren ja menestyneen naisen pitää keksiä joku keino hypätä intersektionaaliseen uhriutumisjunaan. Oikeasti Anna on ihan huipulla jos etuoikeutettua porukkaa aletaan ajattelemaan. Enkä nyt tarkoita että siinä ajatuksessa olisi mitään mieltä. Hän tuntuu silti niin ajattelevan. Ajatus siitä, ettei välttämättä pärjäisi Miss Universum kisassa, lähinnä naurattaa ensimmäisen maailman ongelmana.
Mun sisko, äiti ja paras kaverini ovat vielä lyhyempiä mitä Anna, mutten ole kuullut kenenkään heistä koskaan nostavan meteliä pituudestaan. Olen itsekin lyhyt mutta mitä sitten? Selvästi yrittää vain nousta otsikoihin keinolla millä hyvänsä kun oma ura on jo aika lässähtänyt.
Minusta hän on epäsuhtainen, lyhyt, pullohartiat ja jättimäinen pää. Myös Chisu on n. samanmittainen (156cm) mutta hänellä on mittasuhteet ns. kunnossa, on ns. klassiset mittasuhteet vaan "kutistettuna", ei näytä yhtään oudolta.
Kukaan meistä ei ole täydellinen, eikä tarvitsekkaan olla, mutta lyhyyden korostaminen on jotenkin "friikkiä".
Mun mielestä 153cm ei kyllä ole lyhyt, vaikka itse olen lähemmäs 168cm. Anna ei edes ole sellanen kauniin lyhyt vaan tosi miehekkäät hartiat yms. Esim Yolandi Visser on naisellisen lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Pienet tytöt on kundien mieleen, kaikki tietää tämän. Varsinkin Abreu. Siksi hän ottaa noita kuvia, joissa korostuu hänen pieni kokonsa ja saa muut näyttämään hongankolistajilta, eli epäseksikkäiltä. Tyypillistä "itsekehu muiden kustannuksella"-meininkiä.
Tällä eukolla on vittumainen luonne.
Ei sentään lapsen pituset.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet tytöt on kundien mieleen, kaikki tietää tämän. Varsinkin Abreu. Siksi hän ottaa noita kuvia, joissa korostuu hänen pieni kokonsa ja saa muut näyttämään hongankolistajilta, eli epäseksikkäiltä. Tyypillistä "itsekehu muiden kustannuksella"-meininkiä.
Tällä eukolla on vittumainen luonne.
Ei sentään lapsen pituset.
M
Moni mies ei kyllä pidä lapsena henkilöä, joka on 28 ja jolla on naisen vartalo.
Aika outoa, kun itse olen kuullut haukkuja pituudestani vain kerran, ja silloinkin tämä sanottiin selkäni takana ja kuulin asian vahingossa, ja olen Abreauta vain hieman pitempi mies.
Itsekin tiedän näitä lyhyitä ihmisiä, siis ovat kaikki naisia, jotka tekevät lyhyydestään ison numeron. Tähän tyyliin:
"Määkin voisin olla muuten malli, mutku mää oon niin lyhyt".
Olen hämmentynyt, että täällä ilmoitautuu muita lyhyitä, jotka väittävät ettei heitä ole haukuttu pituudestaan. Minä kuulin pituudestani koko peruskoulun ajan, jatkuvasti. Olen ihan aikuisiällä saanut myös haukkuja, esimerkiksi juurikin kääpiöksi on haukuttu. Ja ihan aikuiset ihmiset.
T: 152 cm
Anna on lyhyt.
Minäkin olen ja mitäpä tuosta.
Siitä kyllä paljonkin, kun jengi jauhaa julkkisten pituudesta, parisuhteista, tekemisistä...
Tiesittekö, että sitä on TYLSÄÄ lukea????
Olisi kivaa lukea jotakin muuta kuin yesterday´s news.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös 153cm ja ihmettelen tuota Abreun pakkomiellettä. Olen kyllä lyhyt, mutta en koe olevani mitenkään erityisen lyhyt. En myöskään juuri koskaan kuule kommentteja pituudestani. Jossain haastattelussa Abreu sanoi, ettei häntä oteta pituutensa takia vakavasti. Siitäkään ei itselläni ole kokemusta. Mistä sen edes voisi tietää onko pituus se syy? Syyhän voi olla vaikkapa julkisuudesta saatu kuva.
Minä taas kuulen lyhyydestäni todella paljon. Haluaisin vain olla normaali.
Mutta se pää!