Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko alkoholistin jättää pelkästään juomisen takia?

Vierailija
06.10.2018 |

Tarkoitan, että on hyvä muuten

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Missään ei käsittääkseni määritellä asioita, joiden vuoksi voi jättää.

Vierailija
2/34 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti; omalla kohdallani todella ISO  jättämisen syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jättää. Itse muuttaisin pois ja ilmoittaisin etten tule takaisin ennen kuin alkoholismi on hoidossa. Hoitoon hakeutumisessa auttaisin, siis jos itse valitsee hakeutua hoitoon.

Vierailija
4/34 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi mukava alkoholisti kuin raivoraitis raivoaja jms sekopää. Kunhan elämä ei ole pelkkää ryyppäämistä day in day out.

Vierailija
5/34 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi mukava alkoholisti kuin raivoraitis raivoaja jms sekopää. Kunhan elämä ei ole pelkkää ryyppäämistä day in day out.

Joo, jos elämänhallinta on muuten kunnossa, eli sovituista pidetään kiinni, työt hoituu, vastuista ei luistella jne.

Vierailija
6/34 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on äärimmäisen ärsyttävä kännissä, vaikkei muuten paha olisikaan.

Vierailija
7/34 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juoppoudessa on tarpeeksi syytä lähteä eri teitä mitä nopeammin sen patempi👍

Vierailija
8/34 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin

Vierailija
9/34 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta juominen on hyvinkin painava syy lähteä. Itse lähtisin samantein jos huomaisin merkkejä ongelmista alkoholin suhteen. Olen seurannut äitini alkoholismia ja siitä on jäänyt ikuiset arvet joten toista alkoholistia lähipiirissä en vain kestäisi.

Vierailija
10/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta juominen on hyvinkin painava syy lähteä. Itse lähtisin samantein jos huomaisin merkkejä ongelmista alkoholin suhteen. Olen seurannut äitini alkoholismia ja siitä on jäänyt ikuiset arvet joten toista alkoholistia lähipiirissä en vain kestäisi.

Joiko äitisi koko lapsuutesi? :(

Vierailija
11/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnut koskaan tavata kunnon viinapeikkoa, kun kuvittelet sellaisen olevan "muuten hyvä" ja pelkästään juominen on ongelma. Todellisuudessa juominen aiheuttaa muitakin haittoa: käyttäytyminen muuttuu ja väistämättä järki vähenee  kaiken aikaa. Juominen menee muiden asioiden edelle, mm. lasten harrastuskuljetusten. Jos se ei sinun mielestäsi haittaa, niin hyvää jatkoa vaan.

Vierailija
12/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään kanssa ei tartte olla vaikka olisi ihan täydellinenkin tyyppi. Eroon riittää oma halu, eikä mitään lupia tartte kysellä.

Jos joku on vielä juoppo niin tottakai kannattaa lähteä, etenkin jos haluaa elämältään jotain muuta kuin juopon elämää (jos haluaa lapsia tai matkustella tai viettää aikaa selvinpäin selvän ihmisen kanssa).

Vierailija
13/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos elämänhallinta on muuten kunnossa, eli sovituista pidetään kiinni, työt hoituu, vastuista ei luistella jne.

Nyt puhut suurkuluttajasta, et alkoholistista, alkoholisti ennemmin tai myöhemmin tuottaa pettymyksiä enemmän kuin mitään positiivista, hän ei yksinkertaisesti enää pysty pitämään sovituista asioista kiinni. 

Vierailija
14/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ainakaan ole toimitettu mitään taulukkoa, jossa olisi oltava vaikka 3 ruksia ruudussa, ennen kuin voisi erota. Addiktiokäyttäytyminen on yleisesti mielestäni erinomainen syy jättää, täällä eletään tiettävästi vain kerran, enkä ymmärrä miksi pitäisi tuommoisten ongelmien kanssa sitä elää.

Vierailija
15/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tekee valinnan paikan mahdolliseksi : minä tai viina.

Aika monen tiedän valinneen sen ihmisen. Ja toki moni on valinnut viinan.

Voit ap antaa mahdollisuuden, jos kumppani on muuten hyvä. Et ole sinä itsestäänselvyys.

MÄ EN alkaisi viinan kanssa kilpailemaan. Joko tai.

Mun sielu ei kestäisi.

Vierailija
16/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut, että viina häiritsee sinua?

Vierailija
17/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut, että rakastat ihmistä, mutta et viinan kanssa?

Vierailija
18/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa "mukavaa" alkoholistia. On vain itsekkäitä juoppoja, joiden rakkain on humala. Ihmisistä he viis piittaavat.

Älä petä itseäsi, jäämällä mahdollistat juomisen, joka ennen loppumistaan vain pahenee

Vierailija
19/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viikonloput pyörii alkoholin ympärillä?

Vierailija
20/34 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut, että rakastat ihmistä, mutta et viinan kanssa?

Miksi tarvitsisi? Moniko juoppo tuon takia lopettaa? Ei yksikään.

Tieto ei elämäntapoja muuta. Ne muuttuvat vain fyysisellä pakolla, kun ihminen itse kokee muutoksen välttämättömäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan