Naisystävä alkoi epäillä minua pettämisestä koska moikkasin vanhaa naispuolista ystävää kaupassa
Olimme naisystävän kanssa ruokaostoksilla. Näin siellä vanhan ystävän, jonka kanssa en ole ollut tekemisissä viiteen vuoteen enää ( naisystävä ei tunne häntä) kun pääsimme autoon kaupasta niin naisystävä alkoi haukkumaan minua idiootiksi ja väitti , että olen pettäjä. Huusi, että miksen ole kertonut tuosta ihmisestä. Joo, en ollut kertonut, koska ystävyytemme oli loppunut jo kauan aikaa sitten, ennen kuin me edes tunsimme naisystävän kanssa. Minkä takia siitä olisi pitänyt kertoa edes, koska en ole ollut tekemisissä kerran? Sanoin naisystävälle, että en halua ihmistä, joka on mustasukkainen ja sanoin jättäväni hänet, ellei hän muutu.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Oli uskottavaa tuonne lopun uhkaukseen saakka. Se paljasti ettei sinulla ole naista koskaan ollutkaan.
Tämä oli varmaan taas kaikille tutun palstaprovoilijan kirjoituksia, ei siis mitään sen erikoisempaa draamaa. Kirjoitustyyli on niin tuttu jo.
Perus nainen. Naiset raivoavat milloin mistäkin. Viime viikonloppuna vaimo raivosi , kun kehuin tuntemattoman naisen kenkiä. Kuulema minä en rakasta häntä. Kehut syynä.
Ihan vinkkinä: Katsokaa akat joskus peiliin!
Voipi hyvinkin olla provo tai sitten ei. Ei mitenkään outo eikä kummallinen tilanne. Tuntuu sille että valtaosa naisista parisuhteissa on sairaalloisen mustasukkaisia kyttääjiä.
Kamalaa tenttaamista ja kontrollia, mies omitaan niin ettei sillä ressulla saisi olla mitäään elämää parisuhteen ulkopuolella eikä silmiä eikä korvia muille kuin omalle kumppanille. Varsin tavallista.
Entinen naisystäväni suuttui siitä kun tervehdin kaverini naisystävää, joka oli kirpputorin kassalla töissä. Olimme siis tuolla kirpputorilla ja maksamisen yhteydessä tervehdin lyhyesti tuota naista. Ulkona alkoi sitten suoraan sanottuna v*ttuilemaan että "ootko tuotakin hu*raa n*ssinu", tuolla oli aivan uskomatonta käytöstä useinkin.
Oli uskottavaa tuonne lopun uhkaukseen saakka. Se paljasti ettei sinulla ole naista koskaan ollutkaan.