Miten sitä vois innostua sisustamisesta, kun ei vaan yhtään nappaa?
Jotenkin vaan ihmetyttää miten joku tyynynväri tms voi olla niin tärkeää jollekin
Kommentit (12)
Ei tietenkään tarvitse. Harrastukset ovat erilaisia.
Käyttäjä23337 kirjoitti:
älä mtään,ja kun ne pitää olla tietyssä järjestyksessä jotta ne kelpaa...entäs sitten makkarin sänky,sen seitsemän tyynyä sielläkin, ja järjestys järjestys ja "huolimattomasti" heitetty åeitto päädyssä. Hah. Sanon minä. Olen nyt muutaman osan kattonu noita sisutus ym kaunein koti juttuja...kaik kämpät samannäkösiä,kalseita valkoisia koppeja,muovitavaraa täynnä. Ei yhtään omaleimaista-
Mä katoin joskus jonkun kaunein koti-kauden ja ainakin siinä kaudessa juuri ne valkoiset kodit saivat huonoimnat pisteet. Ja omaperäiset kodit menivät loppukolmikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Oliskin harrastus, tää on mun työ.
Jos ei oikeasti nappaa, suosittelen antiikkihuonekaluja. Ne kestävät aikaa ja muuttoja, ei tarvitse miettiä uusia koskaan. :D
Mä ihailen kyllä kauniisti ja onalla tyylillä sisustettuja koteja. Itse en ole hyvä siinä, mulle riittää, että viihdyn niiden tavaroiden keskellä joita meillä on ja koti on siisti.
Mutta aina on mielenkiintoista myös vierailla kivasti sisustetuissa kodeissa.
Jos ei kiinnosta, niin miksi pitäisi innostua. Anna niiden intoilla, jotka itse haluavat.
Jos taas haluaisit kauniisti sisustetun kodin, mutta sisustaminen ei muuten kiinnosta, etsi mieleisesi tyyli ja kopioi se. Helpointa on, jos valitset kaksi toisiinsa sopivaa väriä ja ostat kaiken niitä. Tai käy vaikka Ikeassa ja kerää sieltä kerralla kaikki yhteensopivaa. Tylsää, mutta kerralla yhtenäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aloittaja? Taisit valita väärän ammatin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus innosti, sitten kasvoin henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus innosti, sitten kasvoin henkisesti.
Ihana humblebrag! Jos sisustaminen kiinnostaa on pinnallinen, eikä ymmärrä oikeasti tärkeitä asioita.
Tuntuu, että suurin osa näistä sisustusta harrastavista on juurikin näitä tylsässä valkoisessa kodissa asujia. Siinä yritetään luoda jotain keskiluokkaiselta näyttävää. Lopputulos on teennäinen ja tylsä. Yritetään liikaa olla jotain.
Viihtyisämmät kodit joita olen nähnyt ovat tyyliltään eklektiivisiä. Eli kodista löytyy eri tyylisiä kalusteita, uutta ja vanhaa, ja kodissa saa näkyä asujan persoona ja historia. Kuitenkin yksinkertaisesti "sisustettu" ilman valtavaa tavaramäärää.
No, kukin saa nauttia kodistaan omalla tavallaan. Mua ei kiinnosta sisustaminen pätkääkään. Mulle on ennemminkin tärkeää sellainen helppous ja se, että koti toimii, eikä mikään ole tiellä. Millään muulla ei ole mulle oikein väliä.
Toiset taas tuon lisäksi haluaa ympärilleen mukavia värejä ja tulee tyytyväisemmiksi kun kotona on heistä kaunista. Se lisää heidän onnellisuuttaan ja viihtyvyyttään. Ihminen on kuitenkin aika visuaalinen olento. Eri ihmisillä se vaan suuntautuu eri asioihin.
Tietty kaikessa voi mennä liian pitkälle, mutta kyllä mä ymmärrän, miksi joku haluaa sisustaa. Itse harrastan taidemaalausta ja ajattelisin, että voihan sisustuskin olla samantyyppinen itseilmaisun muoto.
älä mtään,ja kun ne pitää olla tietyssä järjestyksessä jotta ne kelpaa...entäs sitten makkarin sänky,sen seitsemän tyynyä sielläkin, ja järjestys järjestys ja "huolimattomasti" heitetty åeitto päädyssä. Hah. Sanon minä. Olen nyt muutaman osan kattonu noita sisutus ym kaunein koti juttuja...kaik kämpät samannäkösiä,kalseita valkoisia koppeja,muovitavaraa täynnä. Ei yhtään omaleimaista-