Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö miehet koeajaa tietääkseen voiko kiinnostua?

Vierailija
06.10.2018 |

Ongelmani on, että en kiinnostu tapaamistani miehistä. Monet fiksuja ja hyviä miehiä, mutta se jokin puuttuu. Olenkin miettinyt pitäisikö miehiä alkaa koeajamaan nopeasti eikä vain kahvitella? Mitä jos vastaan ei tulekaan enää sutä miestä, jossa on se jokin mikä saa kiinnostumaan...? Tyytyäkö vain johonkin ihan kivaan? Ei kuulosta kivalta.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse ainakin koeajan aina ennen kuin alan suhteeseen. Jos seksi on huonoa, niin suhdetta ei tule, vaikka muuten synkkaisi miehen kanssa.

N27

Tämä on ihan normaali toimintatapa. Tavataan. Jos on kemiaa, päädytään ennemmin tai myöhemmin sänkyyn. Jos synkkaa, päädytään mahdollisesti parisuhteeseen.

Aloittajan ongelma on se, että hän ei tapaa sellaista, jonka kanssa olisi kemiaa. Hän miettii, että syntyisikö sitä, jos hän harrastaisi miehen kanssa seksiä.

Annatko aloittaja näille miehille ja sille kemialle yhtään aikaa? Vai onko se yhdet treffit ja se siitä?

Vierailija
42/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiinnostuminen valinta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten meinasit päästä "koeajamaan" jos mies ei halua antaa ilman tutustumista?

Kuinkahan moni mies oikeasti kieltäytyisi seksistä heti ekoilla treffeillä? Paitsi jos nainen on joku iso lihava MÄTISÄKKI.

En tiedä mutta minä ainakin. - En minä ihan niin yksinkertainen ole. - Tai ajattelen, että hyvää kannattaa odottaa. Tai sitten vain on ollut niin, että kaikki ne naiset, jotka olen itse kokenut tai tuntenut kaikkein eniten puoleensa vetävimmäksi ja joista olen ollut kiinnostunut eniten muunakin kuin vain hetkellisenä seurana ja ajanvietto kaverina, niin meillä on ollut uskoakseni puolin ja toisin niin paljon muuta annettavaa toisillemme, ettei seksi ole ennättänyt käydä mielessäkään, ainakaan niin paljon, että olisi ollut tarve kiirehtiä sitä harrastamaan. - Ja jos nainen hyvin pian ensikohtaamisen jälkeen ehdottaisi suoraan, että eiköhän tuota mennä harrastamaan seksiä, niin minulle saattaisi tulla hieman vaivautunut olo; nainen tai naiset edustavat ja ovat minulle niin paljon muutakin kuin vain tai ainoastaan enempi tai vähempi potenttiaalisia seksikumppaneita.

Vierailija
44/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei onnistuisi tuo. Mulla herää seksuaalinen kiinnostus vasta muun kiinnostuksen myötä. En pystyisi lähteä kylmilteen panemaan jotakuta epäkiinnostavaa.

Vierailija
45/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on miehessä kuitenkin tärkein ominaisuus, ja se selviää ihan siinä kahvitellessa.

Ei ole tärkein. Minulle tärkeintä on se, mistä pystytään keskustelemaan ja millä levelillä. Aivot on miehessä seksikkäintä, eikä niitä näe päälle.

Vierailija
46/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Mä tein sen virheen että ryhdyin suhteeseen miehen kanssa joka ei mua sytyttänyt, mutta joka vaan oli niin taitava sängyssä että piti mut pitkään sen vuoksi tyytyväisenä. Mutta ei se kuitenkaan kanna loputtomiin ja jossain kohtaa kun pitäisi löytää se vanha kipinä... mahdoton tehtävä, koska eihän sitä ole koskaan ollutkaan.

Taskupoikakaveri pitää mut nyt sängyssä tyytyväisenä ja mä olen vapaa kohtaamaan miehen joka saa mut syttymään kaikin tavoin. Jos sellaista ei tule vastaan, näinkin on hyvä.

Minulle kelpaisi oikein hyvin tällainen suhde siihen asti, kunnes tapaan sen miehen, johon oikeasti rakastun ja jonka kanssa haluan jakaa loppuelämäni.

Vierailija
47/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on miehessä kuitenkin tärkein ominaisuus, ja se selviää ihan siinä kahvitellessa.

Ei ole tärkein. Minulle tärkeintä on se, mistä pystytään keskustelemaan ja millä levelillä. Aivot on miehessä seksikkäintä, eikä niitä näe päälle.

Minulle molemmat osa-alueet ovat yhtä tärkeitä. Hyvät keskustelijat voivat jäädä ystäviksi. Seksuaalisen kiinnostukse herääminen vaatii sen, että myös ulkonäkö vetoaa minuun. Kumpikaan ei yksistään riitä. Vastaavasti maailman komein mies ei sydäntäni saa, jos on muuten täysi törppö tai typerys.

Vierailija
48/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni perusteella menee niin, että tiedän miehestä sekunnissa, voinko kiinnostua hänestä fyysisesti. Ikövä kyllä on äärimmäisen harvoja miehiä, joista voin, mutta kyllä niitäkin ihmeitä välillä näkee.

Sitten sängyssä tilannekuva muuttuu heidän osaltaan jompaan kumpaan suuntaan. Joko hävittää kiinnostuksen ja juttu on pakko jättää siihen, tai vahvistaa sitä, jolloin on käsissä jo aikamoinen aarre. Jos tämmöinen aarre osoittautuu ajan myötä muutenkin hyväksi tyypiksi luonteeltaan, niin siihen kannattaa tarrata kiinni tiukasti, koska toista vastaavaa kultakimpaletta voi koutua odottamaan 10 vuotta.

N42

Etkö yritä ollenkaan työstää tätä? Kuulostaa hankalalta, jos vain harvasta miehestä voi kiinnostua fyysisesti

Miksi ihmeessä yrittäisin väkisin kiinnostua miehestä seksuaalisesti, jos "liskoaivoni" viestittävät mulle selvästi, etten voi haluta häntä sillälailla?

Olen naimisissa sellaisen harvinaisen miehen kanssa, joka sytytti mut välittömästi ja yhä vuosien päästäkin meillä on kemiaa valtavasti. Kaikkien nimenomaan pitäisi kehittää tuota erottelukykyään, niin löytäisivät puolison, jonka kanssa seksiä riittää pitkässäkin suhteessa.

Vierailija
49/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle molemmat osa-alueet ovat yhtä tärkeitä. Hyvät keskustelijat voivat jäädä ystäviksi. Seksuaalisen kiinnostukse herääminen vaatii sen, että myös ulkonäkö vetoaa minuun. Kumpikaan ei yksistään riitä. Vastaavasti maailman komein mies ei sydäntäni saa, jos on muuten täysi törppö tai typerys.

Toki, mutta jos on pakko valita yksi tärkein ominaisuus, onko se sinulle ulkonäkö vai jokin muu? Minulle se on keskusteluyhteys.

Vierailija
50/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni perusteella menee niin, että tiedän miehestä sekunnissa, voinko kiinnostua hänestä fyysisesti. Ikövä kyllä on äärimmäisen harvoja miehiä, joista voin, mutta kyllä niitäkin ihmeitä välillä näkee.

Sitten sängyssä tilannekuva muuttuu heidän osaltaan jompaan kumpaan suuntaan. Joko hävittää kiinnostuksen ja juttu on pakko jättää siihen, tai vahvistaa sitä, jolloin on käsissä jo aikamoinen aarre. Jos tämmöinen aarre osoittautuu ajan myötä muutenkin hyväksi tyypiksi luonteeltaan, niin siihen kannattaa tarrata kiinni tiukasti, koska toista vastaavaa kultakimpaletta voi koutua odottamaan 10 vuotta.

N42

Näin minullakin menee. Olen tutustunut yhteen mieheen ja olen erittäin ihastunut häneen. Fyysinen puoli on vielä testaamatta ja nyt pelottaa, karahtaako suhteemme siihen. Toivoisin niin kovasti, että meillä synkkaa myös sängyssä. 

Vierailija
51/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse ainakin koeajan aina ennen kuin alan suhteeseen. Jos seksi on huonoa, niin suhdetta ei tule, vaikka muuten synkkaisi miehen kanssa.

N27

Eihän tuo kerro muuta kuin sen, että miehen exä sattuu olemaan seksin suhteen suht samanlainen kuin sinä ja vanha toimintamalli toimii. Sitten kun saa suun auki omista mieltymyksistä, kyyti on ihan toisenlaista

Ei todellakaan noin.

Miehet ovat ihan erilaisia! Luontainen kosketus ja rytmi ja tuoksu jne. Ellei ole fyysistä luontaista yhteensopivuutta, niin sitä ei voi tullakaan, sitä ei voi opetella.

Vierailija
52/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, mutta jos on pakko valita yksi tärkein ominaisuus, onko se sinulle ulkonäkö vai jokin muu? Minulle se on keskusteluyhteys.

Onneksi ei ole pakko valita.

En pystyisi olemaan sängyssä miehen kanssa, johon tuntisin ulkonäöllisesti vastenmielisyyttä, vaikka olisi kuinka loistava keskustelija. Suhde loppuisi jossakin vaiheessa seksittömyyden aiheuttamiin ongelmiin.

Vierailija
53/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas ykkönen on miehen ulkonäkö ja seksikkyys. Kavereiden kanssa keskustelen.

Vierailija
54/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Eihän tuo kerro muuta kuin sen, että miehen exä sattuu olemaan seksin suhteen suht samanlainen kuin sinä ja vanha toimintamalli toimii. Sitten kun saa suun auki omista mieltymyksistä, kyyti on ihan toisenlaista

Jopas oli naiivi kommentti. Ei omat mieltymyksen muutu sillä miksikään, että toinen kertoo ne omat (ihan päinvastaiset) mieltymyksensä. Seksi on parhainta silloin, kun molemmat pitävät samoista asioista, eikä tarvitse tehdä jatkuvia kompromisseja toista miellyttääkseen.

Ihastuin kerran mieheen, joka oli kultainen ja rakastunut minuun, mutta seksielämä oli täysin katastrofi. Mies tykkäsi peppuseksistä, huorapanoista ja pissaleikeistä. Itse taas haluan hellää ja kiihkeää seksiä sellaisissa asennoissa, joissa miehellä lerpahti. Ei siinä keskustelut auttaneet.

Vierailija
55/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole pakko valita.

En pystyisi olemaan sängyssä miehen kanssa, johon tuntisin ulkonäöllisesti vastenmielisyyttä, vaikka olisi kuinka loistava keskustelija. Suhde loppuisi jossakin vaiheessa seksittömyyden aiheuttamiin ongelmiin.

No tuossa alkuperäisessä lainauksessani nimenomaan puhuttiin *tärkeimmästä* ominaisuudesta. Siksi minä sen korjasin omalla kohdallani, että mulle se ei ole ulkonäkö. En kai nyt muuten olisi alkanut ulossulkea mitään ominaisuuksia ellei se olisi ollut lainatulla pointtinakin. 😊

Vierailija
56/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Ei todellakaan noin.

Miehet ovat ihan erilaisia! Luontainen kosketus ja rytmi ja tuoksu jne. Ellei ole fyysistä luontaista yhteensopivuutta, niin sitä ei voi tullakaan, sitä ei voi opetella.

Juuri näin. Luontaista yhdensopivuutta ei pysty opettelemaan. Sitä joko on tai ei ole.

Vierailija
57/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas ykkönen on miehen ulkonäkö ja seksikkyys. Kavereiden kanssa keskustelen.

Paksu lompakko unohtui, ja se varmasti kuuluu kolmen tärkeimmän asian joukkoon.

Vierailija
58/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Ei todellakaan noin.

Juuri näin. Luontaista yhdensopivuutta ei pysty opettelemaan. Sitä joko on tai ei ole.

Eikös se miehen ja naisen yhyeensopivuus ole aika luontaista ilman opetteluakin? Paitsi tietysti, jos miehellä on hillittömän iso ja ei yksinkertaisesti vaan mahdu sisään.

Vierailija
59/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan koko yön

Vierailija
60/66 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Ei todellakaan noin.

Eikös se miehen ja naisen yhyeensopivuus ole aika luontaista ilman opetteluakin? Paitsi tietysti, jos miehellä on hillittömän iso ja ei yksinkertaisesti vaan mahdu sisään.

Ei. Lue tuo nro 55 kommentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi