Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on muiden kanssa täysi nynny!

Vierailija
06.05.2006 |

Minulle kyllä isottelee ja on olevinaan isokin mies, mutta sukulaisten ja kavereiden edessä on niiin onneton, että.... Suostuu siis lähes kaikkeen mitä muut vaan saa päähänsä.

Miehen yksi kaveri soitti n kk sitten, että mies hommaisi 4 lippua hänen puoleastaan erääseen konserttiin (30e/kpl) no mies suostui kun ajatteli kaverillaan olevan sillä hetkellä tiukkaa rahasta. Tänään kun mies vei liput kaverilleen ja kyseli maksusta tulikin ilmi, että miehen 3 kaveria on järkännyt itselleen ja miehelleni konserttimatkan niin, että jokainen maksaa jotain. Miehelleni siis jäi maksaa liput. Yksi maksaa yöpymisen toinen matkat ja kolmas mitä lie maksaakin.

Juju tässä on se, että mieheni ei edes kuuntele tuota musiikkia ja häntä itseäänkin ärsyttää, että häneltä ei kysytty mitään ja että hän joutuu maksumieheksi konserttiin johon ei edes haluaisi mennä. Mutta eipä tuo vaan saa sanottua kavereilleen, että hän ei halua tulla konserttiin eikä näin ollen osallistua maksuunkaan.

Minä olisin tuossa tilanteessa kysynyt haluavatko kaverit ostaa liput minulta vai myynkö ihan vieraille.

Piru minkälainen saapas tuo mies voi olla!!!

ps. minä täällä eilen valittelin, että inhoan mieheni kavereita... :/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei vaan ilmeisesti näe kavereidensa ja sukulaistensa tekemisissä mitään väärää. Minä taas teen useat asiat väärin ja kun en osaa jotain niin olen tyhmä.

Meidän yhteiset suunnitelmat menee hyvin usein uusiksi kun miehen kaverit tulevat väliin omien ideoittensa kanssa.

Vierailija
2/2 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei niin kyllä kuulostaa aika nyhveröltä. Kaveritkin tietää jo ketä voi käyttää helposti hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla