Missä kesäfestareilla olet käynyt pienten lasten kanssa?
suosittele jotakin. Meiltä on miehen kanssa jäänyt nyt jo toistakymmentä kesää väliin, kun on ollut pieniä lapsia. Nyt haluttaisiin lähteä (pieniä lapsia on edelleen) jonnekin. Ketään lastenhoitajaa ei siis ole, joten emme voi heitä kotiin jättää.
Kommentit (7)
Minä olin siellä viime kesänä toisena päivänä kahden lapseni kanssa, en kylläkään pienimmäisten, mutta siellä näkyi myös pikkulapsia. Jos ei ihan kajareitten eteen mene, niin kyllä siellä lasten kanssa voi olla. Ei näkynyt pahemmin humalaisia eikä narkkareita. Oikein mukava tunnelma.
olin alle 2-vuotiaan kanssa. Kuulosuojaimet oli mukana ja vähän kauempana lavoista pysyttiin. Ja illalla tietenkin hyvissä ajoin kotiin.
Huono puoli pienen lapsen kanssa oli se, että alueelta ei voinut lähteä välillä pois ja tulla takaisin samalla lipulla. Hyvä puoli se, että alue on laaja joten välillä pääsee rauhallisempiin ja hiljaisempiin paikkoihin levähtämään.
Musiikki soi tosi kovalla ja paikka on täynnä humalaisia ihmisiä... Narkkarit ym siihen päälle...
Eikä se meno siellä mitään sievää ole päiväsaikaankaan... On tappelua, humalaisten örinöitä ja niin edelleen..
Vai ihanko muodostit käsityksesi ennakkoluulojen perusteella?
No, vastaus ap:lle. Ruisrock on varmaan rokkifestareista se " aikuisin" , eli suosittelen sitä perheen kera.
ja etenkin blueskatu, jossa on paljon ihan ilmaistakin toimintaa lapsille. Musaa ja muuta. Pääkonserttikin on rauhallinen ja lapsiystävällinen. On lapsille oma lava ja musaa ja askartelua yms...Kanstii käydä katsomassa vaikka nettisivuilta, löydät varmaan kuukkelilla.
Nummirockissa ja Tuska-festareilla pinten lasten kans. Ei mitään ongelmia.
Samaa mieltä siitä,että ruisrockiin voi ihan hyvin
mennä lasten kanssa.
Tosin jos ovat ihan pieniä,niin rattaat mukaan.
Linja autolla ei pääse festarialueelle asti,vaan
joutuu kävelemään n.2-3 km.