Olenko miessika vai onko pohdissani järkeä?
Näitä asioita en ymmärrä naisia:
1. omassa kodissa raskaus ja lastenhoito verrataan armeijaan.
2. Ei puhuta enemmän, että e-pillerit muuttaa naisen luonteen täysin.
3. Kukaan ei puhu rehellisesti miessuhteistaan ja seikkailuistaan.
4. Halutaan useamman kerran naimisiin.
5. Jos halutaan mukavuutta niin miksei leikkaa kaljuksi ja käytä hattua?
Kommentit (31)
pahoittelut, piti lainata tuota viestiä jossa oli kysymykset. 21/21 siis.
Keskusteluun vain jättäisin tän oman pointin, että e-pillereiden käytölle voi olla muitakin syitä kuin ehkäisy, esim. jotkut hormonaaliset sairaudet yms. joita pillereillä pidetään kurissa tai ihan vaikka epäsäännölliset menkat. Eikä ne kaikkien persoonaa mitenkään täysin muuta. Ite oon ainakin ihan samanlainen kuin muutenkin ilman (kokeillut olen) eikä haluttomuuttakaan ole esiintynyt (ainoana miinuksena toki alapään kuivuminen välillä, mut siihenki löytyy apua). Eikä ne pillerit ketään lihota vaan elämäntavat ja omat geenit yms. toki pillerien hormooneil saattaa olla tekemistä siihen et rasvaa kertyy helpommin tiettyihin paikkoihin tms. mut silti se eioo niiden pillerien syy. Toki, jos nainen on täysin terve, ei ole mitään kuukautis tai hormonivaivoja niin silloin pillereittä varmaan on hyvä olla, mutta ei se mikään myrkky ole joka muuttaa sut kokonaan tai aiheuttaa heti syövän ja veritulpan niikun jotkut koittaa väittää.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta miksi minä aina naisena olen sukupuoleni edustaja mutta mies on yksilö?
Naisissa on paskahousua ja superihmistä, rekkapubiruusua ja fyysikkoa, huumorintajutonta tolvanaa ja vitsiniekkaa. Ihan kuten miehissä.
En pyydä anteeksi, mutta tätä ihmettelen minäkin. Joku viisas sanoi joskus, että mies nähdään ihmisenä, nainen sukupuolensa edustajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta miksi minä aina naisena olen sukupuoleni edustaja mutta mies on yksilö?
Naisissa on paskahousua ja superihmistä, rekkapubiruusua ja fyysikkoa, huumorintajutonta tolvanaa ja vitsiniekkaa. Ihan kuten miehissä.
En pyydä anteeksi, mutta tätä ihmettelen minäkin. Joku viisas sanoi joskus, että mies nähdään ihmisenä, nainen sukupuolensa edustajana.
Olisiko pitänyt aloitukseen kirjottaa, että jokainen nainen kertokoon oman mielipiteensä? En muistaakseni pyytänyt kertomaan naisten yleistä kantaa.
ap
Räväkkä punapää tunika päällä, sateenkaarikassi olalla, laahustaa yksin sateessa ja miettii miten miehet on sikoja. Kouvola-tukka on leikattu ja punaviini pullo on haussa, kohta pääsee taas vaa'alle, ihmettelemään kiloja.
Peiliin ei kannata katsoa, sieltä katsoo takaisin kummitus, kummitus jol kouvola-tukka, tunika päällä ja sateenkaarikassi olalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko pitänyt aloitukseen kirjottaa, että jokainen nainen kertokoon oman mielipiteensä? En muistaakseni pyytänyt kertomaan naisten yleistä kantaa.
ap
Se olisi ollut oikein hienoa. Pahoitinko herkän mielesi olettamalla, että yleistät?
Laasashullu taas vauhdissa. Ihan hieno aloitusyritelmä, kun oli noita kirjoitusvirheitäkin. Nyt sitten yhtäkkiä osataankin taas kirjoittaa suomea.
🇺🇦🇮🇱
Ei ne E pillerit kaikilla vaikuta yhtään mitenkään. Itse en huomaa pienintäkään eroa siinä, syönkö niitä vai en. Nykyään on IN kauhistella pillereitä. Aina on jokin asia, minkä oihmoiset yhtäkkiä löytävät "syyksi" ja selittäväksi tekijäksi heidän ongelmilleen. Milloin se on hiilarit, pillerit, yliherekkyys, ahdh jne. Ja sitten tulee piikki siihen itsensädiagnosointiin. Joskus ne voi pitää paikkansa, mutta iso osa ei silti pidä.
En sanoisi siaksi, mutta et mielestäni tiedä riittävästi.
Naisten seksihistorian tuomitseminen on aina yhtä naurettavaa, jos ei elä itse selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyi asiallisesti ja siitä päästäänkin piikittelemään ja syyttelemään miehiä. Bravo!
Jos tämä olisi miehistä tehty lista, ekat 20 kommentoijaa itkisi miesvihaa ja toiset 20 yrittäisi kääntää keskustelun naisten vikoihin. Mutta koska aihe on näin päin eivätkä naiset ole ollenkaan niin vainoharhaisia ja herkkänahkaisia kuin palstan ”miehet”, itkua ja parkua ei ole.
Paitsi tietysti kiintiöuhriutujalta - sinulta.
1. en ole tällaista vertausta kuullut koskaan, eli aika rankka yleistys
2. Kyllä tästä puhutaan, monet miehet eivät vain sitä usko (huom! en yleistä)
3. Miksi pitäisi, haluatko oikeasti tietää edellisistä suhteista ja seikkailuista? Mennyt on mennyttä eikä liity nykyiseen suhteeseen millään tavalla.
4. Miten niin? Eivät kaikki halua, eikä se ole lähtökohta, että pitäisi erota, että pääsee useamman kerran naimisiin, vai mitä tarkoitat? Usko pois, näitä asioita aika harva suunnittelee etukäteen.
5. En ymmärrä pointtia, hattua voi käyttää myös hiusten päällä.