Muita joita " ujostuttaa" vaihtaa vilpoisammat vaatteet päälle... Ei siis mitään ongelmaa kotipiirissä, mutta
mulla jostain syystä korkea kynnys lähteä ekaa kertaa pitkästä aikaa t-paitasillaan mihkään...
Kommentit (12)
löytyy mut t-paitoja ja jopa toppeja voi jotenkuten pitää. Just noi jalat on mulla suurin kompleksi!
mä kun raahaan mukanani 20 kg ylimääräistä, enkä oo edes raskaana. ja kun mistään ei meinaa löytää kunnon pitkiä paitoja, helvatan napapaitoja vaan myyvät. pah, kesä on homojen hommaa.
>:(
En vaan löydä mukavia kesävaatteita!!!!!!
Syynä kalpean kulahtaneet allit sekä raskauden perua oleva vararengas. Ei kovin hehkeä omakuva....
taas huomaan, että säärissä olevat suonikohjut häiritse, enkä halua laittaa mekkoa tai shortseja päälle:(
No, ehkä sitä kesän mittaan taas karaistuu, ja kun on riittävän kuuma, niin ei enää välitä...
kun häpeillen peittää ruhonsa telttaan. Siinä on sitten kehä valmis. Kun ei oo ruskee, ei senkään vuoksi kehtaa paljastautua. Ollapa hoikka ja freesi niinkuin teinivuosina. Olin haluttua seuraa.
En viitsi makkaroitani hävetä niin paljon, että tukehtuisin kuumuuteen. Myös tukeva nainen voi pukeutua kauniisti ja kevyesti!
En kulje t-paidassa yleisillä paikoilla, saati shortseissa. Tunnen oloni alastomaksi. Jos saisin valita, olisi aina juuri sen verran lämmin, että esimerkiksi farkut ja pitkähihainen paitapusero olisi se tarvittava vaatemäärä.
Vihaan rumia polviani ja paksuja nilkkojani.
viime kesänä en ollut kertaakaan T-paidassa ulkona, etelän auringossa ei kyllä ole samanlaista ongelmaa
mutta ei minua ujostuta olla t-paita päällä, onhan siinä ne hihat peittämässä melkein puolet käsivarresta =) Eri asia olisi sitten lähteä joku toppi päällä ulos, kun näkyisi läskit paremmin. Tai hame, kun sääret on täynnä punaisia pieniä pisteitä karvojen ajelun jälkeen (en tiedä mistä johtuu! ihan sama millä tavalla poistaa ne karvat, niin aina on pisteet...)