Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parturi kampaajilla päässä vikaa?

Vierailija
04.10.2018 |

Oon kasvattanu mun hiuksia nyt 3 vuotta. Kävin taas leikkaamas latvoja ja sanoin sille donkille että oon kasvattamassa pitkiä hiuksia et latvoista vaan. Leikkas sit vähä reilu 10 centtiä. Nyt on taas tällane pälliletti!!!! Eli leikkas samalle tasolle mille edellisellä kerralla toinen tukkadonki leikkas. Ja seki leikkas sillo 10 centtiä pois vaik kerroin sille et oon kasvattamas ja vaa latvat pois! Ai V**** ku V****** niin paljon! Oks nii vaikee leikkaa sitä paria senttiä? Onko päässä vikaa?!?!?!? Sit tollasest perseilystä pitäs aina maksaa jotai 30e ja työhö menee vartti!!!!!! Mikään ammattikunta ei henk koht ota mua nii paljo päähä ku parturi kampaajat!!!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

donki?

Vierailija
2/21 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille viivotin ja merkkaat siihen tussilla rajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit.

Vierailija
4/21 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun verbaaliset taitosi ovat sitä luokkaa, että ei tarvitse ihmetellä, jos joku ei sinua ymmärrä. Sinä siis olet tämän tiedonsiirtokatkoksen heikoin lenkki.

Vierailija
5/21 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näitä riittää...!

Mulla oli samanlaisia kokemuksia, ja marssin sitten viimeiseksi kuvan kanssa, että näytän kuvasta minkä mittaiset hiukset haluan. Kuvassa naisen hiukset ylettyivät olkapäille.

Ja mitä sainkaan, kuvasta huolimatta... aivan lyhyen tukan!! Pisimmät osiot ylettyivät poskipäiden kohdille ja niskaa ajeli koneella!!

Olen voimakkaasti likinäköinen ja otin lasit pois tukanleikkuun ajaksi,siksi en ehtinyt/tajunnut edes sanoa mitään ennenkuin vahinko oli jo tapahtunut.

Kampaaja vaan sanoi että hänen mielestään mulle sopii lyhyempi, että posketkin kaventuivat puolella, kun tukka lyhennettiin kunnolla. Hei kiitti.

Vierailija
6/21 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulttibois kirjoitti:

Mitäs läksit.

Sellane perus parturi kampaaja tolvasu sieltä.

Seuraaval kerral äänitän sen ku sanon et vaa latvat ja pari senttiä. Jos menee taas liikaa niin en maksa mitään ja teen rikosilmotuksen.

Vierailija
7/21 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoituksen. No olisipa siinä taas poliisissa ihmettelemistä. 

Vierailija
8/21 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutko parturissa vai miksi annoit leikata noin paljon?

Vierailija
9/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot kolme vuotta sitä lettiäs kasvattanu, ilman leikkausta, niin varmaan se on latvoista niin hapero että pakko leikata paljon.

Vierailija
10/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon aina kampaajalle, että jos leikkaat enemmän, kun mä sanon, en maksa hiusten leikkuuta.

Eipä ole liikaa pätkitty ikinä.

Vierailija
11/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä oot kolme vuotta sitä lettiäs kasvattanu, ilman leikkausta, niin varmaan se on latvoista niin hapero että pakko leikata paljon.

Maksava asiakas määrää, mitä tehdään, ei kampaaja!

Vierailija
12/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää hyvä kampaaja, joka ymmärtää ja kuuntelee teitä.

Ja pitäkää hänestä kiinni.

Vaikka tulisi mitä hienoja tarjouksia muissa kampaamoissa.

Ja kasvattaessa hiuksia kannattaa myös käydä säännöllisesti leikkauttamassa latvat.

Vierailija
13/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näitä riittää...!

Mulla oli samanlaisia kokemuksia, ja marssin sitten viimeiseksi kuvan kanssa, että näytän kuvasta minkä mittaiset hiukset haluan. Kuvassa naisen hiukset ylettyivät olkapäille.

Ja mitä sainkaan, kuvasta huolimatta... aivan lyhyen tukan!! Pisimmät osiot ylettyivät poskipäiden kohdille ja niskaa ajeli koneella!!

Olen voimakkaasti likinäköinen ja otin lasit pois tukanleikkuun ajaksi,siksi en ehtinyt/tajunnut edes sanoa mitään ennenkuin vahinko oli jo tapahtunut.

Kampaaja vaan sanoi että hänen mielestään mulle sopii lyhyempi, että posketkin kaventuivat puolella, kun tukka lyhennettiin kunnolla. Hei kiitti.

Et herännyt edes siinä vaiheessa kun alettiin koneella ajamaan??!!??🤣🤣

Vierailija
14/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain rajoissa, kyllä, ja latvojen lyhennys kyllä voisi olla sellainen asia missä asiakasta kuunnellaan. Jos sen sijaan pyydetään jotain, mitä hiukset eivät kestä tai mikä on täysin epäimartelevaa, kampaajan ammattiylpeys ja vastuu pitää tulla vastaan. Asiakkaat ovat hänen käveleviä mainoksiaan kuitenkin.

Vierailija
15/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tuttu jolla sakset kädessä pysyy niin voinut napsaista sitä senttiä sieltä latvasta?

Vierailija
16/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän ne kampaajat mitään maailman välkyimpiä ihmisiä ole.

Useinhan he vielä aloittaa takahiuksista, eli ei pysty näkemään paljonko sieltä saksitaan.

Vierailija
17/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pysyy sakset sen verran kädessä, että osaan itsekin napsaista sentin pois pitkistä hiuksistani.

Kampaajalla ole käynyt viiteentoista vuoteen.

Vierailija
18/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

donki?

Aasi?

Vierailija
19/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tyhmä? Leikkaa itse, kysy joiltakin, tuliko ok.

Mene pään/ muun hierontaan alan osaajalle, jos kaipaat sellaista.

Vierailija
20/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain rajoissa, kyllä, ja latvojen lyhennys kyllä voisi olla sellainen asia missä asiakasta kuunnellaan. Jos sen sijaan pyydetään jotain, mitä hiukset eivät kestä tai mikä on täysin epäimartelevaa, kampaajan ammattiylpeys ja vastuu pitää tulla vastaan. Asiakkaat ovat hänen käveleviä mainoksiaan kuitenkin.

Tyytyväinen asiakas on paras mainos. Et voi mennä pätkimään enempää kuin on sovittu, et vaikka kuinka on haperoa. Jos tietty asiakas pyytää mahdottomia, eli liian liian rajua värimuutosta tai vetyperoksidiblondia, voit selittää ettei kyseinen muutos onnistu tai hiukset tippuu päästä, voit myös kieltäytyä värjäämästä, vedoten edellisiin syihin. Mutta oman mielen mukaan ei saa poiketa sovitusta, vaikka kuinka mielestäsi lyhyempi malli sopisi asiakkaalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme