Mikä on Anja Kaurasen salaisuus? Kolme komeaa miestä
Harri Sirola, Saska Saarikoski ja Jukka Orma. Miten noin tavallisen näköinen nainen on saanut nuo kaikki? En tajua.
Kommentit (128)
Anja ei ole sitten ilmeisesti koskaan ollut sinkku, Ensin Jusu, sitten heti Saska, sitten Orma pitkissä suhteissas tai avioliitossa. Ehkä se kertoo siitä hänen lapsuutensa turvattomuudesta. Mutta outoa että hänen alter egonsa on sitten joku Sonja O ja mikä se ksi n ylipapitarkin hän oli tai häntä kutsuttiin nuoren.a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se ihan hyvännäköinen joskus 70-luvulla varmaan.
Ei sen enempää kuin kuka tahansa on nuorena.
Jos rehellisiä ollaan, silmät lähekkäin, pottunenä ja ohuthuulinen suu.
Tukka on paksu ja hampaat tasaiset.No tuo on makuasia. Minusta hän on nuoruudenkuvissa hyvin kaunis. Tuksu-huulet eivät olleet muodissa.
mitkä helkkarin.tuksuhuulet?
Täyteläiset huulet on aina hyvännäköiset eikä pinkeä ohut viiva.
En tarkoita mitään botoxpelleä tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Anna-Leena Härkösellä on nykyään komea mies, existä en tiedä.
Härkönen itse on kyllä rupsahtanut hirveästi.
Luulin että sitä oli vain vanhennettu Downshiftaajien roolihahmoon matchaamaan Peteliuksen pariksi. Mut ei, kyllä sillä on ikä kirjoitettu naamaan. Sattuu olemaan mua vuoden vanhempi niin on tullut seurattua.
Se oli tosi nätti vielä 45-v.
Minusta AL on ollut aina aika vanhan ja kireän ja ryppyisen näköinen, siis jo nuorena. Niin ja musta Riku K ei ole yhtään komea vaan jotenkin ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että sitä oli vain vanhennettu Downshiftaajien roolihahmoon matchaamaan Peteliuksen pariksi. Mut ei, kyllä sillä on ikä kirjoitettu naamaan. Sattuu olemaan mua vuoden vanhempi niin on tullut seurattua.
Se esitti valitettavan uskottavasti Kuustosen ja Leppilammen hahmojen äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Anja ei ole sitten ilmeisesti koskaan ollut sinkku, Ensin Jusu, sitten heti Saska, sitten Orma pitkissä suhteissas tai avioliitossa. Ehkä se kertoo siitä hänen lapsuutensa turvattomuudesta. Mutta outoa että hänen alter egonsa on sitten joku Sonja O ja mikä se ksi n ylipapitarkin hän oli tai häntä kutsuttiin nuoren.a
En pysty ihailemaan ihmistä, joka vaihtelee paria lennosta uuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli tosi nätti vielä 45-v.Minusta AL on ollut aina aika vanhan ja kireän ja ryppyisen näköinen, siis jo nuorena. Niin ja musta Riku K ei ole yhtään komea vaan jotenkin ällöttävä.
Ehkä kannattaa mennä sitten silmälääkäriin.
Anna-Leena on ollut upea kaunotar ja pukeutunut hyvin. Pienihän hän on, mutta mitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli tosi nätti vielä 45-v.Minusta AL on ollut aina aika vanhan ja kireän ja ryppyisen näköinen, siis jo nuorena. Niin ja musta Riku K ei ole yhtään komea vaan jotenkin ällöttävä.
Härkösen ihotyyppi on samanlainen kuin Päivi Räsäsellä: mielettömän ryppyinen vaikka kasvonpiirteet sinällään on nätit. Olen samaa ikäluokkaa kuin Al eikä kaveripiiristäni kukaan ole vanhentunut noin radikaalisti. En usko että siinä auttaa mitkään elämäntavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkösen ihotyyppi on samanlainen kuin Päivi Räsäsellä: mielettömän ryppyinen vaikka kasvonpiirteet sinällään on nätit. Olen samaa ikäluokkaa kuin Al eikä kaveripiiristäni kukaan ole vanhentunut noin radikaalisti. En usko että siinä auttaa mitkään elämäntavat.
Ei noista naisista kumpikaan ollut ryppyinen ennen vaihdevuosia. Elämäntavoistaan en tiedä. Mutta eikös Räsäsellä ole liuta lapsia? Se nyt ainakin vanhentaa, etenkin jos ne on tehty myöhään.
Pari tuttua tekaisi esikoiskaksoset yli 40-v. Molemmat näyttää mummoilta eikä äidiltä.
Vierailija kirjoitti:
No ei noista miehistä yksikään ole komea.
Makuasia, mut ei mustakaan.
Eikä mitenkään sympaattnenkaan.
Anja on hyvä sängyssä. Ei siihen muuta tarvita. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harri Sirola, Saska Saarikoski ja Jukka Orma. Miten noin tavallisen näköinen nainen on saanut nuo kaikki? En tajua.
Onko se sitten onnea, että on jouduttu vaihtamaan puolisoa monta kertaa. Eikö enemmän kyvykkyyttä ole siinä, että viihtyy saman ihmisen kanssa pitkään. Sitähän en kyllä tiedä kuka suhteissa on ollut jättäjä ja kyllästyjä.
Ei tässä puhuta eroamisista vaan siitä, että miten yhdellä naisella voi olla ollut kolme komeaa miestä, kun oma naama on kovin tavallinen, vartalosta puhumattakaan.
Jos se naama olisikin tavallinen, niin ei olisi mitään hätää...
Noita kahta muuta en tunne, mutta kuinka ihmeessä Saska Saarikorki on komea?
Vierailija kirjoitti:
Noita kahta muuta en tunne, mutta kuinka ihmeessä Saska Saarikorki on komea?
Onhan se aika raamikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea säkin ihmettelet.
Ei voi muuta sanoa.
Se on muuten Anja Snellman. Ollut jo vuosikausia.Se onkin yksi typeryyden merkki Anja KAURASESSA. Ex-miehensä vaihtoi väliaikaisesti nimensä Snellmaniksi vuosina 1997-2008, otti nimen omasta suvustaan.
Kaurasen olisi erottuaan pitänyt ottaa vanha nimensä takaisin.
T. Eräs samaisen Snellman -suvun jäsen.
Lapset olivat kuitenkin Snellmanneja, olisko Anja halunnut siksi pitää ko nimen?
Mutta kertoo kyllä identiteettiongelmista, että pitää nimillä alkaa vekslaamaan.
Ongelma taisi olla Saskalla. Tai siis koki Saarikoski-nimen rasitteena.
Vierailija kirjoitti:
Harri Sirolan Abiturientti. Kaikkien tyttöjen pitäisi lukea se.
Pitkästyttävä teos.
Taidat sekoittaa Harri Sirolan oikean ulkonäön häntä Syysprinssi-elokuvassa näytelleeseen Lauri Tilkaseen?
Jotenkin hyvä asia? Siis mikä? Ai miksi, siksi kun on ihan rikkinäinen.
Joissakin ihmisissä on vain sitä jotakin. Sitä ei saa kaupasta eikä voi piikittää huuleen.