Mikä on Anja Kaurasen salaisuus? Kolme komeaa miestä
Harri Sirola, Saska Saarikoski ja Jukka Orma. Miten noin tavallisen näköinen nainen on saanut nuo kaikki? En tajua.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Anna-Leena Härkösellä on nykyään komea mies, existä en tiedä.
Härkönen itse on kyllä rupsahtanut hirveästi.
Luulin että sitä oli vain vanhennettu Downshiftaajien roolihahmoon matchaamaan Peteliuksen pariksi. Mut ei, kyllä sillä on ikä kirjoitettu naamaan. Sattuu olemaan mua vuoden vanhempi niin on tullut seurattua.
Se oli tosi nätti vielä 45-v.
Siinä muuten vilahti PPP:n lerssi kun höyläsi Härköstä takapäin. Oli iso mela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Anna-Leena Härkösellä on nykyään komea mies, existä en tiedä.
Härkönen itse on kyllä rupsahtanut hirveästi.
Luulin että sitä oli vain vanhennettu Downshiftaajien roolihahmoon matchaamaan Peteliuksen pariksi. Mut ei, kyllä sillä on ikä kirjoitettu naamaan. Sattuu olemaan mua vuoden vanhempi niin on tullut seurattua.
Se oli tosi nätti vielä 45-v.Siinä muuten vilahti PPP:n lerssi kun höyläsi Härköstä takapäin. Oli iso mela.
Onkohan Pirkka-Pekka pyytänyt saamelaisista anteeksi isoa leukuaan? Saamelaisillahan on sellainen käyrä karahka.
Kuka näistä on komea? Hullu, nisti ja koulunsa kesken jättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Taidat sekoittaa Harri Sirolan oikean ulkonäön häntä Syysprinssi-elokuvassa näytelleeseen Lauri Tilkaseen?
Laurille oli pistetty vähän liikaa silmämeikkiä. Näytti homomiesten päiväunelta. Harri ei tainnut olla niin feminiininen.
Harri Sirola oli mielenterveysongelmainen ja Jukka Orma pahassa huumekoukussa.
Saska Saarikoski varmaan isäkompleksinen.
Vahva terapeuttipelastajanainen pelastaa ja tarjoaa turvan. Älykkyys on myös turvallista.
Vierailija kirjoitti:
Harri Sirola oli mielenterveysongelmainen ja Jukka Orma pahassa huumekoukussa.
Saska Saarikoski varmaan isäkompleksinen.
Vahva terapeuttipelastajanainen pelastaa ja tarjoaa turvan. Älykkyys on myös turvallista.
Onkohan sillä ollut mitään merkitystä, että Sirolan ja Orman vanhemmat olivat varakkaita ja Saskan isä Suomen tunnetuin kirjailija...
Enpä ole tasottomampaa keskustelua lukenut. Asioista ei mitään hajua. Pelkkiä oletuksia. Negatiivisuutta. Pahantahtoisuutta. Ilkeilyä.
Mutta Orman eksä sai Pantsen...