Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miestä ajaa kaksi asiaa: seksinhimo ja hyväksynnän haku ulkoisten keinojen avulla

Vierailija
04.10.2018 |

Mies kokee olevansa menestynyt, kun saa paljon hyvää seksiä ja kokee tulleensa arvostetuksi ammattinsa ja omaisuutensa perusteella. Toiset onnistuvat ja toiset syyttävät epäonnistumisestaan naisia.

Ei psyykkistä itsetutkiskelua, ei henkisen kasvun tavoitteita. Miehiltä ei voi odottaa kovin hyviä keskustelun taitoa tai empatian kykyä.

Miehillä menee kaikko kapasiteetti seksin ja materian tavoitteluun. Onneks tiede tekee miehistä pian turhia.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä voi selittää biologialla. Kaikkilla ihmisillä on edes jonkinlainen halu menestyä tai kokea itsensä arvokkaaksi, koska jos et ole muiden lajiyksilöitesi mielestä "haluttava", et voi jatkaa geenejäsi. Miehillä tarve jakaa omia geenejään mahdollisimman monelle, ihan kuin monella muullakin nisäkkäällä. Tämän takia seksi on tärkeämpää miehille kuin naisille. Vaikket ajattelisikaan näitä asioita näin ("haluun seksiä/huomiota, koska mun on pakko jatkaa mun geenejä), niin siitä nämä lajillemme ominaiset piirteet johtuvat.

Niin eli teidät voi tästä lähtien korvata pussillisella spermaa, mitä te jo tosin olette.

Vierailija
22/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin aloitukselle, mutta en voi peukuttaa.

Miehiä on erilaisia ihan siinä, missä naisiakin. Onneksi.

Palstan lukemattomia seksikommentteja toisinaan ihmettelen, mutta oletan, että ala- ja yläkoulujonnet käyvät tänne kirjoittamassa epätoivostaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä on kiva saada, mutta en nyt tuosta hyväksynnästä tiedä. Herätän välillä tahallisesti pahennusta kyllä.

Juuri tämä! Täysin pinnallinen ja ”älytön” vastaus. Elämässä ei olla mietitty _mitään_ syvällistä. Turn Off!

Vierailija
24/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vs naiset... Eikö ala olemaan jo aika kulunutta, mennäänkö ennemmin jo ajattelussakin 2018 luvulle?

Vierailija
25/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä on kiva saada, mutta en nyt tuosta hyväksynnästä tiedä. Herätän välillä tahallisesti pahennusta kyllä.

Juuri tämä! Täysin pinnallinen ja ”älytön” vastaus. Elämässä ei olla mietitty _mitään_ syvällistä. Turn Off!

Mikä on siis elämässä syvällistä?

Vierailija
26/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Olen kyllästynyt selän takana iskeviin kavereiden miehiin ja oman kumppanin kavereiden kuolaamiseen ja omien miespuolisten kavereiden känkiyrityksiin. En käy nykyään baareissa, koska en kertakaikkiaan jaksa esittää kenellekään urpolle, että mua kiinnostaa sen jutut pätkääkään, tai vaihtoehtoisesti ”heiiii miks oot noin töykee hei?? Te kaikki naiset ootte tuommosia ylimielisiä ämmiä” tms.

Mulla on ympärillä muutama hyvä mies mutta te loput ootte lannoitetta.

Kuten arvelin, tuttavapiirissäsi on siis etupäässä ääliömiehiä. En minä ole sitten teinivuosien törmännyt sellaiseen juttuun, että kavereiden puolisoita koetettaisiin iskeä. Ehkä kannattaisi koettaa hakeutua vähän fiksumpaan seuraan.

Vierailija
27/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trebuchet kirjoitti:

kirjoitti:

Olen kyllästynyt selän takana iskeviin kavereiden miehiin ja oman kumppanin kavereiden kuolaamiseen ja omien miespuolisten kavereiden känkiyrityksiin. En käy nykyään baareissa, koska en kertakaikkiaan jaksa esittää kenellekään urpolle, että mua kiinnostaa sen jutut pätkääkään, tai vaihtoehtoisesti ”heiiii miks oot noin töykee hei?? Te kaikki naiset ootte tuommosia ylimielisiä ämmiä” tms.

Mulla on ympärillä muutama hyvä mies mutta te loput ootte lannoitetta.

Kuten arvelin, tuttavapiirissäsi on siis etupäässä ääliömiehiä. En minä ole sitten teinivuosien törmännyt sellaiseen juttuun, että kavereiden puolisoita koetettaisiin iskeä. Ehkä kannattaisi koettaa hakeutua vähän fiksumpaan seuraan.

No mikä olisi kulttuuri- ja akateemisista piireistä sitten parempi? Kuninkaalliset?

Vierailija
28/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottiko?

Vierailija
29/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottiko?

Vähän, kiitos kysymästä. Eniten hauskuutti tuo 22:n vastaus

Vierailija
30/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti naiset meikkaa...

Vierailija
31/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä ja materiaa haluan aina mutta hyväksynnästä en niin perusta.

Niin vissiin. Te miehet näännytte ilman ihailua.

Ja kuitenkin juuri miehistä noin 80% ei ihailua juuri koskaan saa. Vain alfat saa ihailua.

Se on toisinpäin. Nainen päiväksi miehen nahkoihin ja itsetunto olisi tuhottu.

Meidän avioliitossa se menee niin päin että mies saa kehut kaikesta mitä tekee koska suuttuu ellei huomioida. Itse hän ei kaunista sanaa vaimolleen sano, ei arvosta vaimon työtä vaan sivuuttaa, vähättelee ja moittii.

Olen tämä vaimo, eikä itsetuntoani tuhoa lapsellisen miehen tunne-elämän ongelmat. Tiedän olevani lahjakas ja osaava ihminen. Silloin tällöin ulkopuolinen taho antaa tunnustusta. Mies ei ikinä.

Vierailija
32/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla ajaa rahanhimo  ja statusen

Vierailija
33/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo materiajuttu on totta. Olen miesvaltaisessa teknologiafirmassa ja ihmettelen miehiä. Nuoret otta hirveän lainan että saa audi a5 auton. Vanhemmat ottaa lainaa harrikkaan. Koko ajan uusi härpätin ostoslistalla (tv, digibox, iphone, drone jjne) ja niillä kehutaan ja esitellään niitä.

Koko ajan vaan minä ja mun tavarat, minä ja mun uusi auto, katsokaa ihailkaa palvokaa!

Aivan surkea pohja itsetunnolle. Autot ja tavarat ja muisen ihailu. Säälin syvästi.

Ps. Ennenkuin kukaan kinisee että pienipalkkaisena naiset ei voi ostaa samoja juttuja: kyllä voisin, oon näiden miesten esimies. Mutta mun elämänrvot on aivan jotain muuta.

Vierailija
34/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syvällisyyttä on joka jätkällä hepin pituuden verran ainakin. Toiseksi naisen ja miehen käsitys oikeasti syvällisestä keskustelusta on erillainen. Karkeasti tekee mieli sanoa että miehiä kiinostaa asiat ja naisia ihmissuhteet.

Vierailija
35/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti yleistetty, joten yleistettään sitten. Naisethan sitä hyväksyntää hakevat. Kuinka moni nainen rakentaa kulisseja itsensä ja muun maailman väliin. Somestahan se selviää. En lähde kritisoimaan meikausta, vaikka sekin aihe liippaa läheltä. Naisia ohjaa mitä suuremmissa määrin kateus, muita ihmisiä kohtaan, jopa ystäviä. Miksi naisvaltaisilla aloilla on huono työilmapiiri? Siellä ei aja seksi, vaan kateus, mikä sekin kumpuaa kulisseista.

Vierailija
36/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo materiajuttu on totta. Olen miesvaltaisessa teknologiafirmassa ja ihmettelen miehiä. Nuoret otta hirveän lainan että saa audi a5 auton. Vanhemmat ottaa lainaa harrikkaan. Koko ajan uusi härpätin ostoslistalla (tv, digibox, iphone, drone jjne) ja niillä kehutaan ja esitellään niitä.

Koko ajan vaan minä ja mun tavarat, minä ja mun uusi auto, katsokaa ihailkaa palvokaa!

Aivan surkea pohja itsetunnolle. Autot ja tavarat ja muisen ihailu. Säälin syvästi.

Ps. Ennenkuin kukaan kinisee että pienipalkkaisena naiset ei voi ostaa samoja juttuja: kyllä voisin, oon näiden miesten esimies. Mutta mun elämänrvot on aivan jotain muuta.

Olet käyttänyt sen saman ajan ja energian itsesi ja henkilöksi kehittämiseen, kun nämä miehet selaavat netistä uutta roinaa haalittavaksi.

Ei ihme, että miehet tekevät itsemurhia enemmän kuin naiset, koska ongelmat on aikuisten ongelmia mutta kyky käsitellä niitä on surkastunut.

Vierailija
37/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet käyttänyt sen saman ajan ja energian itsesi ja henkilöksi kehittämiseen, kun nämä miehet selaavat netistä uutta roinaa haalittavaksi.

Ei ihme, että miehet tekevät itsemurhia enemmän kuin naiset, koska ongelmat on aikuisten ongelmia mutta kyky käsitellä niitä on surkastunut.

Juuri näin, hyvin sanottu. Ja kun ahdistaa niin siitä voi kivasti syyttää naisia ja alkaa vihaamaan niitä...

Vierailija
38/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tunnen pariskuntia, missä tämä nettistä ostaminen on naisten ongelma. Yksi mies kärrää harvasen kuukausi lähes uutta tavaraa kaatopaikalle, ja nainen ostaa uutta. Toisella tuttavapariskunnalla kaikki alkoi konmarituksesta, kun vaimo konmaritti kaiken iloatuottamattomat asiat pois. No niinpä hän sitten sai syyn ostaa uusia iloa tuottavia tavaroita.

Vierailija
39/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivasti yleistetty, joten yleistettään sitten. Naisethan sitä hyväksyntää hakevat. Kuinka moni nainen rakentaa kulisseja itsensä ja muun maailman väliin. Somestahan se selviää. En lähde kritisoimaan meikausta, vaikka sekin aihe liippaa läheltä. Naisia ohjaa mitä suuremmissa määrin kateus, muita ihmisiä kohtaan, jopa ystäviä. Miksi naisvaltaisilla aloilla on huono työilmapiiri? Siellä ei aja seksi, vaan kateus, mikä sekin kumpuaa kulisseista.

Nainen ei saa olla miestä älykkäämpi, pidempi, koulutetumpi, varakkaampi, sivistyneempi tai kokeneempi, tai mies musertuu.

Naapurilla ei saa olla isotissisempi vaimo tai kalliimpi auto koska muuten tekee mieli kusta postilaatikkoon.

Nyksän eksällä ei saa olla hienompi titteli.

Nuori nainen töissä ei saa tietää työasioista enemmän.

Voisin jatkaa loputtomiin.

Vierailija
40/56 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kokee olevansa menestynyt, kun saa paljon hyvää seksiä ja kokee tulleensa arvostetuksi ammattinsa ja omaisuutensa perusteella.

Ei psyykkistä itsetutkiskelua, ei henkisen kasvun tavoitteita. Miehiltä ei voi odottaa kovin hyviä keskustelun taitoa tai empatian kykyä.

Entä jos ammatissa menestymisen edellytys on itsetutkiskelu, itsekritiikki ja henkinen kasvu?