Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tyttö heittäytyy avuttomaksi pojan edessä?

Vierailija
04.10.2018 |

Ihmettelen oman tyttären käytöstä. Hän heittäytyy monessa esim teknisessä asiassa avuttomaksi ja antaa poikaystävän hoitaa, vaikka tosiasiassa on ihan pätevä tuollaisissa asioissa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damsel in distress. Avuton tytönhupakko vetoaa joihinkin poikiin.

Vierailija
2/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuuluu varmaan siihen ärsyttävään ryhmään jotka ottaa käsilaukun jokapaikkaan mukaan mutta kantaja on joku muu kuin hän itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kuuluu varmaan siihen ärsyttävään ryhmään jotka ottaa käsilaukun jokapaikkaan mukaan mutta kantaja on joku muu kuin hän itse.

Ei käytä käsilaukkua, mutta jos ei ole taskuja, poikaystävä kantaa kamat

Vierailija
4/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on huomannut, että siitä ne pojat tykkää.

Miesten miellyttäminen on yksinkertaista.

Nauraa niiden typerille vitseille ja esittää tyhmää.

Vierailija
5/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
6/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten itsetunto on valitettavan hauras, joten naisen pitää sitä useimmiten pönkittää avuttomaksi tekeytymällä. Surullista.

Vierailija
7/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on huomannut, että siitä ne pojat tykkää.

Miesten miellyttäminen on yksinkertaista.

Nauraa niiden typerille vitseille ja esittää tyhmää.

Niin, onko se molemmille helpompaa, jos on selkeät roolit ja osaamisalueet. Vaikka ne ei tulisikaan niin luonnostaan. Tai vaikka molemmat olis matemaattisesti lahjakkaita, toinen olis kuitenkin vähän enemmän.

Oon joskus miettinyt, että parisuhteet ennen oli varmaan sikäli helpompia ja pysyvämpiä kun molemmat osapuolet tarvitsi toisiaan. Nyt kaikkien pitää olla itsenäisiä.

Vierailija
8/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat usein auttaa ja naiset ottavat apua vastaan, jotta miehet voivat paremmin. 

Toinen, ehkä parempi syy on se, että mitä suotta raatamaan, jos joku haluaa auttaa. :D

Vierailija
9/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hienosti tämänkin käännettiin miesten syyksi ja yleistettiin tämä koskemaan kaikkia miehiä. Mistä tämä miesviha taas kumpuaa?

Vierailija
10/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin jonkun aikaa miestä joka lähes raivostui koska olin liian itsenäinen, eli en koskaan pyytänyt apua enkä heittäytynyt avuttomaksi. Jotkut miehet eivät arvosta itsenäisyyttä.

Vierailija
11/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloi poikakaverin tekemään juttuja puolestaan. Siinä missä poikakaveri hoitaa joitakin asioita, tytön keskittyminen vapautuu ja hän voi keskittyä muihin asioihin. Ilmiössä ei sinänsä ole mitään uutta tai ihmeellistä, normaalia tiimissä tapahtuvaa erikoistumista.

Vierailija
12/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin jonkun aikaa miestä joka lähes raivostui koska olin liian itsenäinen, eli en koskaan pyytänyt apua enkä heittäytynyt avuttomaksi. Jotkut miehet eivät arvosta itsenäisyyttä.

Sama täällä. Yksi keskustelu päättyi jo parin lauseenvaihdon jälkeen kommenttiin "et sää tarvii mua, moikka" :D Mikäpä siinä, moikka vaan.

Vierailija
13/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat usein auttaa ja naiset ottavat apua vastaan, jotta miehet voivat paremmin. 

Toinen, ehkä parempi syy on se, että mitä suotta raatamaan, jos joku haluaa auttaa. :D

Musta on jotenkin hauskaakin, että jostain selkärangasta tuollainen malli tulee, kun ei ainakaan ole kotoa opittu.

Mutta olen miettinyt, että ehkä tällainen kuvio tuntuu pojasta tärkeältä ja hyvältä joten miksi ei. Toisaalta avun pyytäminen ja auttaminen johtaa myös siihen että asioita tehdään yhdessä, joka on varmaan kivempaa kuin yksin puurtaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi