Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hitossa toiset kuvittelee, että minä pääsen kaikesta jotenkin heitä helpommalla?

Vierailija
06.05.2006 |

Esimerkkinä mm.

Olen laihuttanut nyt parissa kuukaudessa pois loput raskauskilot (10 kg) niin kannustuksen sijaan olen saanut kuulla kuinka minä ilm. laihdun helposti, että kyllä hekin jos kilot lähtisivät yhtä helposti kuin minulta jne. -Kyllä minullakin kilon laihdutus tarkoittaa -7000 kcal aivan kuin muillakin.

Samoin luullaan, että minulla nyt vaan koti pysyy puhtaana ja lapset hoituvat, sitten voivotellaan oman kodin sotkuisuutta ja elämän raskautta lasten kanssa. Nämä valittajat eivät tunnu lainkaan tajuavan, että kyllä meilläkin yhtälailla tulee sotkua ja kolmen lapsen hoito on rankkaa, en vain viitsi valittaa aiheesta.

Hitto että ärsyttää, mutta sainpahan näin anonyymina purettua :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kerro ylpeänä että sinä jaksat siivota vain siksi että siisti koti tekee sinut hyvälle mielelle ja sen vuoksi aina jaksat siivota ja hoitaa lapsiasi :)

Vierailija
2/4 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protestoin vain sitä, että luullaan, että kaikki tulee toiselle " ilmaiseksi" , vaikka se oikeasti on kovan työn takana, esim. kolmen pikkulapsen kanssa on oikeasti tosi rankkaa, ja teen kovasti töitä täällä kotona, mitä ei moni tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen esikoista odottava äiti ja suoraan sanoen ainoa asia mitä pelkään on se, että minusta tulee sellainen väsynyt, huolimaton, välinpitämätön ämmä. ole siis ylpeä itsestäsi että jaksat toimia niinkuin hyväksi näet!

Vierailija
4/4 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ei osaa kehua muuten kuin osoittamalla kateutensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan