Miksi ihmiset kävelevät itkevän lapsen ohi kadulla?
Minä sitten autoin, mutta moni ihminen vain käveli ohi vilkaisun jälkeen, kun alle kouluikäinen itki yksin kadulla, kun ei löytänyt äitiään.
Kommentit (45)
1. Rääkyvät kakarat vituttavat 2. Jos puutut asiaan, saat haukut 3. Pahimmillaan joudut somelynkkauksen kohteeksi lastenahdistelijana.
Eli en puutu. Ikinä.
Siksi että inhoan kakaroita eikä minun tehtäviini kuulu lohdutella jotain pentuja. Vanhemmat huolehtikoot omistaan. Riittää että mä verorahoillani joudun kustantaa noitten räkänokkien neuvolat ja koulut! Eli siis vaikka näkisin että joku pentu hortoilee ajotiellä, Voin ehkä jäädä katsomaan, jääkö auton alle vai ei, mutta en katso velvollisuudekseni siepata pentua turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Siksi että inhoan kakaroita eikä minun tehtäviini kuulu lohdutella jotain pentuja. Vanhemmat huolehtikoot omistaan. Riittää että mä verorahoillani joudun kustantaa noitten räkänokkien neuvolat ja koulut! Eli siis vaikka näkisin että joku pentu hortoilee ajotiellä, Voin ehkä jäädä katsomaan, jääkö auton alle vai ei, mutta en katso velvollisuudekseni siepata pentua turvaan.
Niin ne on muutkin kustantaneet sinut koulusi verorahoillaan. Tosin taisi jäädä silti käymättä.
dndjdjd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ne on muutkin kustantaneet sinut koulusi verorahoillaan. Tosin taisi jäädä silti käymättä.
No niinpä ja tämän joudun tekemään minäkin, mutta en siitä huolimatta ole velvollinen huolehtimaan kenenkään kakaroista!!! Jos omat vanhemmat eivät huolehdi,niin pudotkoon pennut portaista tai jääkööt auton alle. Sillähän niistä päästään ja ehkä vanhemmatkin sitten oppivat katsomaan pentujensa perään!
Juu,ei kyllä auta kaikki lapsia. Pieni tyttö seisoi tien reunassa,paljastui myöhemmin 4v.moni auto ajoi ohi vain.Me pysähdyttiin ja lapsi löysi kotiinsa. Oli karannut aidan alta omasta pihasta.Ja lapsi siis seisoi AUTO-tien reunassa.